חיפוש טיול למעלה

טיולים במדינות הבלטיות: ליטא, לטביה ואסטוניה | טיולים פרטיים מבית אותנטיקו®

אותנטיקו מציעה חבילות טיולים פרטיים וטיולי שורשים בהתאמה אישית בליטא, לטביה ואסטוניה

לטביה, ליטא ואסטוניה הן המדינות הפרושות לחופו הצפוני של הים הבלטי ומכונות 'המדינות הבלטיות'.
לטביה גובלת באסטוניה, ליטא, רוסיה ובלרוס ומולה, מעבר לים הבלטי, שוכנת שבדיה. נופיה של לטביה יפים ובירתה, ריגה, היא עיר יפה וגם בעלת עבר יהודי עשיר. יורמלה – עיר הקיט של ריגה, שוכנת מרחק נסיעה קצר, ועשירי ריגה מחזיקים כאן בית לסופי שבוע. סיגולדה – עיירת הנופש באזור המכונה "שווייץ של לטביה". רכסי גבעות ירוקות ומיוערות מקיפים עמק גדול, שעל שמו נקראת השמורה.
ליטא גובלת בלטביה, בלארוס, פולין ורוסיה. הקהילה היהודית של ליטא הייתה מהחשובות והגדולות במזרח אירופה ולכן ישראלים רבים עורכים בליטא טיולי שורשים. וילנה, בירתה, היא אחת הערים היפות באזור הבלטי. העיר קאונאס, היא העיר השניה בגודלה בליטא ומוכרת גם בשם קובנה שהאזור הישן של העיר היה מאוכלס ברובו ביהודים . העיר טראקאי נמצאת במרחק כשעה נסיעה מוילנה, היא הבירה העתיקה של נסיכי ליטא השוכנת בלב אזור אגמים יפהפה ומציעה גם מוזיאון אשר מספר קצת על התרבות של הקראים.
אסטוניה היא אחת הרפובליקות הבלטיות, שקיבלו את עצמאותן מברית המועצות לשעבר בשנת 1991. בירתה של אסטוניה, טאלין היא עיר יפייפיה עם בתים וחומה עתיקים, רחובות וסמטאות מרוצפים ובהם בתי קפה וחנויות בוטיק ועוד.
אותנטיקו® מזמינה אתכם לטייל במדינות הבלטיות ומציעה חבילות טיולים פרטיים וטיולי שורשים בליטא, לטביה ואסטוניה! נשמח לייעץ לכם בבחירת מסלול המתאים לצרכיכם או *לפתח מסלול וחבילת טיול ייחודיים. *שירות פיתוח מסלול וחבילת טיול פרטי בהתאמה אישית כרוכים בתשלום של 750 ש"ח. התשלום יוחזר בעת רכישת שירותי תיירות במסגרת החבילה (אין אנו מספקים שירותי תכנון הטיול בלבד, ללא הזמנת חבילת הטיול).

אותנטיקו הנה השותפה הרשמית של הרשת הבינלאומית ™Best Eurasian Hotels בישראל.

חבילות הטיולים מבית אותנטיקו®

לקוחות אותנטיקו מספרים