חיפוש טיול למעלה

טיולי תמריץ בחו"ל | כנסים בחו"ל | אירועים בחו"ל מבית אותנטיקו

אותנטיקו® – חברה בין-לאומית, בעלת סניפים ברחבי העולם המתמחה בפיתוח ואירגון טיולי פרימיום והפקות בעולם.

טיולי תמריץ (אינסנטיב) בחו"ל
הדרך הנכונה לתגמל צוות שעמד ביעדים או להוקיר את לקוחות החברה – להפתיע אותו בחוויה בלתי נשכחת בחבלי ארץ אותנטיים. בחוויות תרבות, מוסיקה ואוכל. חשוב לכם להפוך קבוצת אנשים לצוות? לוודא שהקשר בינהם יוביל להצלחות ותוצאות מרשימות? שבצד ההשגיות האישית תהיה גם עבודת צוות? רוצים להביע תודה ללקוחות החברה על העמידה ביעדים, על שיתוף פעולה פורה? אנו באותנטיק נשמח להיות שותפים ביצירת החוויה לעובדיכם ולקוחותיכם.

כנסים ואירועים בחו"ל
באותנטיקו צוות המתמחה בהפקת כנסים מקצועיים, אירועי חברה, אירועי נושא, ישיבות בורד והנהלות בכירות וכו'. בואו להתייעץ איתנו על הפקת האירוע הבא שלכם!

אנו באותנטיקו מאמינים שכל אדם שונה ולכל קבוצה צרכים יחודיים משלה ולפיכך האני מאמין שלנו הוא מתן מענה יחודי לכל לקוח ולקוח. הידע והנסיון שלנו, מאפשרים לנו לעצב טיול יחודי שאינו חוזר על עצמו, בהתאם לרצון המטיילים. אנו מתמחים בבחירת המסלול המתאים לאופי הקבוצה. תמיד נשמח להעמיד לרשותכם את המומחים שלנו שיוכלו לעזור גם בהגדרת הצרכים שלכם, ותרגום החלום, לשפת התכנית.

אותנטיקו הנה השותפה הרשמית של הרשת הבינלאומית ™Best Eurasian Hotels בישראל.
אותנטיקו הנה השותפה הרשמית של חברת Swan Hellenic המפעילה ספינות משלחות יוקרתיות המפליגות לאזורי הקוטב הדרומי והצפוני וליעדים מפתיעים נוספים מסביב לעולם: ניו זילנד, אינדונזיה, פיליפינים, אוסטרליה, יפן, צ'ילה, דרום אפריקה, פורטוגל, איטליה, קניה, מוזמביק, הולנד ועוד.
אותנטיקו הנה החברה היחידה בישראל בעלת מעמד 'שותף רשמי' של RZD Tour – חברת הבת של Russian Railways (חברת הרכבות הלאומית של רוסיה) המפעילה את הרכבת הפרטית Imperial Russia.
אותנטיקו הנה בעלת מעמד 'שותף רשמי' של חברת Poseidon Expeditions מהמובילות בעולם בארגון הפלגות לקוטב הצפוני, ארקטיקה ואנטארקטיקה.
אותנטיקו הנה השותפה הרשמית של Renfe – חברת הרכבות הלאומית של ספרד המפעילה את רכבות הפאר: 'אל-אנדלוס', 'אל-טרנסקנטבריקו גראן לוחו' ו'אל-טרנסקנטבריקו קלאסיקו'.
אותנטיקו הנה בעלת מעמד 'שותף רשמי' של חברת Volga Dream Cruises המפעילה את ספינת הנהר בדרגת פרימיום בנתיבי המים של רוסיה.
אותנטיקו
הנה החברה היחידה בישראל בעלת מעמד 'שותף רשמי' של Georgian Tourism Association.

אנו באותנטיקו לומדים את צרכיו הייחודיים של כל מטייל, שמים לב לפרטים הקטנים ביותר ומעניקים תשומת לב מרבית ושירות אישי לכל אחד מלקוחותינו.
אנחנו מאמינים כי הטיולים מבית אותנטיקו מתאימים לכל מי שמחפש חוויית טיול ייחודית, איכותית ובמחיר הוגן ומזמינים אתכם להצטרף אל חוג החברים והלקוחות של אותנטיקו!