חיפוש טיול למעלה

טיול פרטי מודרך באוזבקיסטן וקירגיזסטן | 14 לילות

  • טיול פרטי מודרך מ-2 מטיילים ומעלה

  • הדרכה באנגלית או בשפה זרה אחרת

  • טיסת פנים מטשקנט לאורגנץ' (חיווה) – כלול

  • כרטיסים לרכבת מהירה Afrosiyob – כלול

  • שייט באגם איסיק קול – כלול

  • נסיעה ברכב שטח רוסי/משאית שטח רוסית לאלטין ארשאן – כלול

  • חוויה קולינרית

  • בהרכב של 6-7 נוסעים – מ-2740$ לאדם (ללא טיסות)

אותנטיקו מזמינה אתכם לבקר במדינות המרתקות והאותנטיות שבמרכז אסיה – קירגיזסטן ואוזבקיסטן.

זהו טיול פרטי מבית אותנטיקו בהובלת מדריכים מקומיים דוברי אנגלית (שפות אחרות ע"פ ההזמנה מיוחדת ובכפוף לזמינות) המתוכנן והמאורגן לכל פרטיו, והמאפשר לכם לחוות חווית טיול איכותית בקבוצה פרטית סגורה. הטיול מתקיים בשילוב של נסיעות ברכב עם נהג והליכות רגליות ביעדי הסיורים ומתאים לקבוצות סגורות מ- 2 מטיילים ומעלה. יתכנו שינויים במסלול המוצע בכפוף לשינויים בלוח הטיסות של חברת התעופה, על פי מיטב שיקולי המדריך בשטח, עקב תנאי מזג האוויר בפועל ו/או תנאי השטח ו/או דרישות השלטונות המקומיים. כמו כן, סדר הביקורים באתרים המתוארים בתוכניות היומיות עשוי להשתנות בהתאם להחלטות המדריך בשטח.

אותנטיקו הנה השותפה הרשמית של הרשת הבינלאומית ™Best Eurasian Hotels בישראל.

תכנית הטיול לקירגיזסטן ואוזבקיסטן 14 לילות

תכנית הטיול לקירגיזסטן ואוזבקיסטן 14 לילות

  • יום 1 יום ה'

    ת"א - טשקנט

    אחרי הנחיתה בטשקנט (Tashkent), בירת אוזבקיסטן, מפגש עם המדריך והעברה למלון להתארגנות ולינה.
    כלכלה: –

  • אוזבקיסטן - חיווה
    יום 2 יום ו'

    טשקנט - חיווה, עיר המוזיאון

    מוקדם בבוקר נעזוב את המלון, נגיע לשדה התעופה ונטוס אל Urgench הממוקמת כ- 30 ק"מ מהעיר העתיקה והמופלאה חיווה (Khiva). יום זה נקדיש לסיור בחיווה (Khiva) – פנינת נווה המדבר ומן הערים היפות בעולם וללא ספק אחד מהמקומות המדהימים ביותר באוזבקיסטן. בשנת 1997 חיווה ציינה 2500 שנה להיווסדה. רוב יצירות המופת הארכיטקטוניות מרוכזות בItchan Kala – 'העיר הפנימית' של חיווה המוקפת חומות מרשימות השומרות על העיר. Itchan Kala נכללה ע"י אונסקו ברשימת אתרי מורשת עולמית. בחיווה נשתמרו עד ימינו יצירות ארכיטקטוניות שנבנו במשך מאות שנים: ארמונות, מבצרים, מדרסות, מינרטים, מסגדים, מאוזוליאומים, קרוואן סראי, הרמון ועוד. נבקר באתרים כמו: מסגד יום השישי העתיק, בו 218 עמודי עץ מגולפים, מגדל Kalta Minar, מינרט ומדרסה על שמו של Islam Khoja, מדרסת Muhammed-Amin-Khan , ארמון Kunya-Ark , במאוזוליאום של Pahlvan Mahmud הגיבור המקומי ועוד. נמשיך ונבקר בבתי המלאכה לעבודות יד שונות כמו גילופי עץ, מפעל לבובות תיאטרון העשויות מעיסת נייר ועוד (כל הביקורים כמובן בהתאם ללוח הזמנים בפועל).
    לינה בחיווה.
    כלכלה: ארוחת בוקר

  • אוזבקיסטן, המדבר האדום - Kizilkum
    יום 3 שבת

    חיווה - בוכרה: דרך המדבר האדום

    לאחר שאספנו כוחות מחוויות האתמול, נצא בנסיעה ארוכה (כ- 8 שעות) דרך המדבר Kizil Kum – 'המדבר האדום' לבוכרה (Bukhara) אחת התחנות החשובות בדרך המשי. הנסיעה כוללת עצירות באתרים שונים בדרך, והתרעננות צהריים. בהתאם לשעת ההגעה סיור היכרות בעיר.
    לינה בבוכרה.
    כלכלה: ארוחת בוקר
    מרחק נסיעה משוער ביום זה: כ-500 ק”מ

  • בוכרה, אוזבקיסטן - טיול מאורגן לאוזבקיסטן
    יום 4 יום א'

    בוכרה היפה

    בסיור באתרי העיר נוכל להבין מדוע בוכרה נקראת בוכרה היפה. נבקר במאוזוליאום העתיק של איסמעיל סמאני, המהווה יצירת מופת בת אלף שנה. נבקר במאוזוליאום Chashma-Ayub ובמבצר (Ark) ששימש כארמון החורף של האמיר הבוכרי. נמשיך ונבקר במינרט Poi-Kalyan המפורסם שהיה ידוע בעבר כמבנה הגבוה ביותר בעולם ולצידו המדרסה Miri-Arab. נשוטט בשווקים מקומיים ונבקר בליבה של העיר, מתחם Lyabi-Hauz יפהפה הבנוי סביב בריכת מים גדולה, נגיע אל הרובע היהודי ונבקר בבית הכנסת. לארוחת ערב נתארח בביתה של משפחה מקומית.
    לינה בבוכרה.
    כלכלה: ארוחת בוקר, ארוחת ערב

  • בוכרה, אוזבקיסטן
    יום 5 יום ב'

    בוכרה - סמרקנד

    השלמת הסיורים בבוכרה.
    נסיעה ברכבת מהירה Afrosiyob לסמרקנד, עירו המפוארת של טימור לנג שהייתה המרכז הכלכלי, התרבותי והאינטלקטואלי של מרכז אסיה במאות ה 14-15.
    העברה למלון להתארגנות ולינה.
    לינה בסמרקנד.
    כלכלה: ארוחת בוקק

  • טיול לאוזבקיסטן - סמרקנד
    יום 6 יום ג'

    סמרקנד המפוארת

    היום נסייר בעירו המפוארת של טימור לנג שהייתה המרכז הכלכלי, התרבותי והאינטלקטואלי של מרכז אסיה במאות ה 14-15. נבקר במצפה הכוכבים העתיק של Ulugbek ונראה את קברו המפורסם של הנביא דניאל, נמשיך אל Gur Emir – המוזוליאום בו נטמנו טימור לנג ובני משפחתו. נסייר בכיכר רג'יסטאן (Registan) בה מבנים ארכיטקטוניים מופלאים ונתרשם מהמינארטים והכיפות המרהיבים המצופים באריחי קרמיקה בגוני טורקיז. נמשיך אל הקומפלקס המרשים Bibi Khanum ומשם אל Siyab Bazar – הבזאר המרכזי הציורי והססגוני ובו אפשר למצוא מכל טוב: פירות וירקות טריים ויבשים, מאפים מקומיים, תבלינים, כלי אוכל ועוד… נגיע אל מפעל שטיחים מקומי השייך לשושלת אורגי שטיחים אשר נאלצה לברוח מביתם באפגניסטן והקימה מחדש את מפעלה בחסותה של ממשלת אוזבקיסטן בסמרקנד. במפעל נצפה כיצד נארגים בעבודת יד שטיחי משי מרהיבים. את היום נסיים בביקור בבית הכנסת המפורסם של סמרקנד.
    לינה בסמרקנד.
    כלכלה: ארוחת בוקר

  • מתחם שאהי זינדה (Shah-i-Zinda Necropolis), סמרקנד, אוזבקיסטן
    יום 7 יום ד'

    סמרקנד - טשקנט

    נמשיך את ההיכרות עם סמרקנד המפוארת ונבקר באחוזתו של הגביר היהודי העשיר אברהם קלנטרוב המשמשת היום למוזיאון לתולדות האזור אשר מארח בימים אלו תערוכה מיוחדת המוקדשת להיסטוריה של היהודים הבוכריים בסמרקנד. נמשיך אל המתחם המרהיב שאהי זינדה (Shah-i-Zinda Necropolis) הידוע כמקום קבורתו של אוסאמה אבן-עבאס, בן דודו של מוחמד הנביא. בפאתי סמרקנד, בכפר Koni Ghil, נתרשם מתהליך ייצור עתיק של נייר בטחנת נייר (מבשטה) שהיא מהמקומות היחידים בעולם בו נתשמרה שיטת ייצור זו. לקראת השעה 17:00 נגיע אל תחנת הרכבת של סמרקנד, נעלה לרכבת מהירה Afrosiyob וכעבור כשעתיים בלבד נגיע לטשקנט הבירה.
    לינה בטשקנט.
    כלכלה: ארוחת בוקר
    מרחק נסיעה משוער ביום זה: 370 ק”מ ברכבת מהירה

    *ניתן לקצר את השהיה בסמרקנד ולצאת ברכבת מהירה לטשקנט בשעות הבוקר המוקדמות.

  • בישקק, קירגיזסטן
    יום 8 יום ה'

    טשקנט - לבישקק

    אחרי צ'ק אאוט מהמלון, נצא לסיור באתרים המרכזיים של טשקנט. נראה את מסגד מינור (Minor Mosque) הלבן הגדול שנבנה בעיר ב-2014. נעבור בכיכר העצמאות ובכיכר Amir Timur (טימור לנג), נתהלך במדרחוב המקומי המכונה "ברודווי" ונצפה בבנייני הפרלמנט החדש ובמשכן התיאטרון לאופרה ובלט ע"ש Alisher Navoi שנבנה ע"י שבויי מלחמה יפניים בתקופת מלחמת העולם השנייה. אם הזמן יאפשר נגיע לצ'ורסו באזאר (Chorsu Bazar) הססגוני, השוק המקורה הגדול של טשקנט המציע למבקריו פסטיבל של צבעים וריחות.
    נמשיך אל שדה התעופה של טשקנט ונמריא לבישקק, בירת קירגיזסטן.
    המראה מטשקנט ב 16:20, נחיתה בבישקק ב 18:30.
    מפגש עם המדריך, העברה למלון להתארגנות ולינה.
    לינה בבישקק.
    כלכלה: ארוחת בוקר

  • שמורת אלה ארצ
    יום 9 יום ו'

    סיור בשמורת אלא-ארצ'ה ובבישקק

    בשעה שנקבע ניסע לשמורת הטבע אלא-ארצ'ה (Ala Archa) ונסייר בה מעט ברגל. השמורה משתרעת על שטח של 200 קמ"ר, רובה עמקים מכוסי יער, מפלים ונהרות השופעים דגי טרוטה והרים המתנשאים לגבהים של 1500 עד 4895 מטרים. בשמורה מצויים כמה מינים של בעלי חיים נדירים וכמה עצי מחט המקודשים למקומיים. עולם החי בשמורה מגוון מאוד, וכולל עיזי בר, איילים ומרמיטות החיות בשדות המרעה שבהרים. זהו גם אחד ממקומות המחייה הבודדים של נמר השלג. נאכל ארוחת צהריים ארוזה בקופסא (Lunch Boxes). ניסע חזרה לבישקק שהיא בירתה של קירגיזסטן והמרכז הכלכלי שלה. העיר מאופיינת בשדרות רחבות, בניינים ויפים ושרידים סובייטיים, ועדיין ניתן לראות בה את פסלו שלוח-היד של לנין, בכיכר המרכזית הגדולה, על רקע מהמם של רכס אלא-טאו (Alatau) שפסגותיו המכוסות שלג עולמים מתנשאות מעל העיר. כשנגיע לבישקק, נצא לסיור קצר באתרי העיר: כיכר אלא-טו (Ala Too Square), אנדרטת מאנאס (Monument of Manas) הגיבור הקירגיזי האגדי, הכיכר הישנה (Old Square) ובנין הפרלמנט. ארוחת ערב במסעדה.
    לינה בבישקק.
    כלכלה: ארוחת בוקר, ארוחת צהריים ארוזה, ארוחת ערב
    מרחק נסיעה משוער ביום זה: 200 ק”מ

  • מגדל בורנה (Burana Tower), קריגיזסטן
    יום 10 יום שבת

    בישקק - בוראנה - צ'ון קמין

    לאחר ארוחת בוקר במלון ניסע למגדל בוראנה (Burana Tower) – שריד מהעיר באלאסאגון (Balasagun), בירתה של הממלכה הקרא-ח'אנית (Karakhanid State) שהתקיימה במאות ה 11 וה-12. נסייר בחורבות העיר, שהייתה נקודת מסחר חשובה על דרך המשי ובמוזיאון הקטן המציג את התרבות המקומית, ונראה אוסף של באלבאלים (Balbals) – מצבות קבר עתיקות של בני שבטים תורכיים. נאכל צהריים במשפחה קזחית בעיירה טוקמוק (Tokmok) ומשם ניסע לכיוון עמק צ'ון קמין (Chon Kemin). נגיע אל בית ההארחה Ashu, נטייל בסביבה ונתעפל מהנוף המרשים של האזור. ארוחת ערב ולינה ב-Ashu Guest House.
    כלכלה: ארוחת בוקר, ארוחת צהריים, ארוחת ערב
    מרחק נסיעה משוער ביום זה: 190 ק”מ

  • אגם איסי קול, קירגיזסטן
    יום 11 יום א'

    צ'ון קמין - קניוני קונורצ'ק - אגם איסיק קול

    אחרי ארוחת בוקר בבית ההארחה, נמשיך את המסע שלנו אל עבר אגם איסיק קול (Issyk-Kul). בדרך באפשרותינו לסייר ברגל בקניוני קונורצ'ק (Konorchek canyons) המרהיבים. זהו קניון היחיד במינו, זרוע עמודי אבן חול אדומה. הנוף המדהים מזכיר את הקניון הגדול בארה"ב, אבל מצטיין גם במאפיינים ייחודיים לקירגיזסטן. המקום המהמם הזה נמצא 125 ק"מ ממערב לעיר הבירה, בערוץ בו-אום (Boom Gorge). ניתן להגיע לקניונים רק במסלול מפותל בין סלעים בערוץ יבש (משך הסיור הרגלי כשעתיים וחצי). העמודים של אבן חול אדומה מפוזרים לאורך קילומטרים. בקניונים עצמם הזמן כאילו עומד מלכת, והמטייל פשוט נשבה בקסמו של הנוף הציורי. האקלים בקניונים שונה מזה שבסביבה: חם ויבש בקיץ, קר בחורף, אך כמעט ללא שלג. נאכל ארוחת צהריים ארוזה בקופסא (Lunch Boxes) ונסיע למלוננו בצ'ולפון אטא (Cholpon Ata), עיירת קיט הממוקמת במרכז אגם איסיק קול. ארוחת ערב ולינה במלון.
    כלכלה: ארוחת בוקר, ארוחת צהריים ארוזה, ארוחת ערב
    מרחק נסיעה משוער ביום זה: 290 ק”מ

  • אתר הפטרוגליפים בצ
    יום 12 יום ב'

    איסיק קול - עמק ג'ירגאלאן - קארקול

    אחרי ארוחת בוקר במלון נשוט באגם איסיק קול במשך כשעה. אגם איסיק קול שוכן בגובה של 1,606 מטר מעל פני הים וזהו האגם ההררי השני בגודלו בעולם לאחר אגם טיטיקקה באמריקה הדרומית וכן אגם המלח השני בגודלו בעולם לאחר הים הכספי. אחרי השייט, נטייל באתר הפטרוגליפים (ציורים החרותים בסלע) בצ'ולפון אטא, המכונה לפעמים "גן האבן". זאת קבוצה גדולה של ציורים החרוטים על סלעים הפזורים בשטח של כ 42 דונם. נמצאים בו גם כמה מבנים קדמוניים מרשימים כגון מעגלי אבנים, קברים, שרידיה של חומת אבן ובאלבאלים, מהאלף השני לפני הספירה עד לימי הביניים. נמשיך לכיוון קארקול (Karakol), לשעבר פרז'וולסק, העיר הרביעית בגודלה בקירגיזסטן, והבירה של מחוז איסיק קול. נעצור בעמק ג'ירגאלאן (Jyrgalan) ונבקר באחת חוות הסוסים הגדולות במרכז אסיה. סוסי החווה זכו ברוב האליפויות של מרכז אסיה. בחווה זו מגדלים גם פרי הרבעה מגזע סקוטי מפורסם Aberdeen Angus וכבשים. ארוחת צהריים בבית הארחה של החווה. אחרי ארוחת ההצריים נתקדם לקארקול הממוקמת בסמוך לקצהו המזרחי של אגם איסיק קול, כ-150 קילומטרים מגבול קירגיזסטן – סין. בכניסה לעיר נבקר באתר ההנצחה של נ.מ. פרז'וולסקי (N.M Przhevalski memorial complex), החוקר הידוע של מרכז אסיה. ארוחת ערב במסעדה.
    לינה במלון בקארקול.
    כלכלה: ארוחת בוקר, ארוחת צהריים, ארוחת ערב
    מרחק נסיעה משוער ביום זה: 200 ק”מ

  • עמק אלטין ארשאן (Altyn Arashan), קיריגזסטן
    יום 13 יום ג'

    קארקול - עמק אלטין ארשאן - קארקול

    אחרי ארוחת בוקר נעלה לרכב שטח רוסי/משאית שטח רוסית ונסע לעמק אלטין ארשאן (Altyn Arashan) – "מעיין הזהב" בקירגיזית (משך הנסיעה: עד שעתיים-שלוש שעות לכל כיוון). זהו עמק המפורסם בנופי עמק אלפיני נהדרים שנמצא כ-10 ק"מ דרום מזרחית לקאראקול. מי שירצה יוכל לטבול בנביעות גאו-תרמיות הנמצאות במקום. נערוך ארוחת פיקניק (בחודשים יולי ואוגוסט בלבד) או ארוחת צהריים ארוזה בקופסא (Lunch Boxes) ונשוב לקארקול שהיא עיירה רוסית רדומה למראה אבל מעניינת מאוד אשר נוסדה בידי קוזאקים באמצע המאה ה-19, והפכה למוצב צבאי חשוב. נסייר באתרי העיר: כנסיית השילוש הקדוש (Orthodox Holy Trinity Church) הרוסית, מסגד של בני דונגאן (Dungan Mosque) – מסגד היחיד במינו אשר בנוי כפגודה סינית. לארוחת ערב נתארח בקארקול במשפחה מקומית של בני דונגאן (Dungan), מיעוט סיני מוסלמי החי בקירגיזסטן.
    לינה במלון בקארקול.
    כלכלה: ארוחת בוקר, ארוחת צהריים פיקניק או ארוחה ארוזה, ארוחת ערב
    מרחק נסיעה משוער ביום זה: 30 ק”מ 

  • יום 14 יום ד'

    קארקול - ג'טי אוגוז - כפר בוקונבאיבו - בישקק

    מצפה לנו יום ארוך ועתיר חוויות. נעזוב את קארקול ונעצור לטיול רגלי בערוץ ג'טי אוגוז (Jety Oguz). פירוש שמו בקירגיזית הוא "שבעה פרים", רמז לסלעי אבן החול האדומה, המכוסים ביערות של אשוחיות טיין שאן. היום נלמד על אורח החיים הנוודי של הקירגיזים, נתפעל מהנוף המרהיב, ונלך במסלול קצר בערוץ. נמשיך לבישקק דרך הכפר בוקונבאייבו (Bokonbayevo), בו נאכל ארוחת צהריים ביורטה ונשים את פעמינו אל בישקק הבירה. ארוחת ערב במסעדה.
    לינה בבישקק.
    כלכלה: ארוחת בוקר, ארוחת צהריים, ארוחת ערב
    מרחק נסיעה משוער ביום זה: 440 ק”מ 

  • טורקיש
    יום 15 יום ה'

    חוזרים הביתה

    העברה לנמל התעופה של בישקק לקראת הטיסות הביתה.
    כלכלה: ארוחת בוקר

חבילת הטיול כוללת

  • חבילת הטיול לקירגיזסטן ואוזבקיסטן 14 לילות כוללת
    • העברות מ/אל נמלי התעופה.
    • כרטיסים לטיסת פנים בין טשקנט לאורגנץ' (חיווה), אוזבקיסטן.
    • לינות: סה”כ 14 לילות כמפורט להלן ובכפוף לזמינות החדרים בפועל:
      • 2 לילות בטשקנט ב- City Palace Hotel או Moderno Hotel, אוזבקיסטן.
      • לילה אחד בחיווה ב- Erkin Palace או Asia Khiva Hotel או דומה, אוזבקיסטן.
      • 2 לילות בוכרה ב- Devon Begi Hotel או Volida Boutique או דומה, אוזבקיסטן.
      • 2 לילות בסמרקנד ב- Hotel DiliMah או Grand Samarkand Superior Hotel, אוזבקיסטן.
      • 3 לילות בבישקק ב- Ramada by Wyndham Bishkek Centre
        או Plaza Hotel Bishkek, קירגיזסטן.
      • לילה אחד בצ'ון קמין ב- Ashu Guesthouse, קירגיזסטן.
      • לילה אחד באזור אגם איסיק קול ב- Karven Issyk-Kul Hotel או Raduga resort או דומה, קירגיזסטן.
      • 2 לילות בקארקול ב- Karagat Hotel או 78 Hotel&Cafe tu או דומה, קירגיזסטן.
    • מדריכים מקומיים דוברי אנגלית ע"פ התוכנית.
    • העברות ונסיעות ברכב ממוזג עם נהג ע"פ התוכנית בשילוב נסיעה ברכבת מהירה מסמרקנד לטשקנט.
    • שייט באגם איסיק קול, קירגיזסטן.
    • נסיעה ברכב שטח רוסי/משאית שטח רוסית מקארקול לאלטין ארשאן ובחזרה, קירגיזסטן.
    • כרטיסים לרכבת מהירה Afrosiyob (במחלקת תיירים – 2c), אוזבקיסטן.
    • כלכלה מלאה בקירגיזסטן: ארוחות בוקר במלונות, 6 ארוחות צהריים ו-6 ארוחות ערב.
    • כלכלה באוזבקיסטן: ארוחות בוקר במלונות ועוד ארוחת ערב בביתה של משפחה מקומית בבוכרה.
    • דמי כניסה לאתרים בהם הכניסה כרוכה בתשלום ואשר כלולים בחבילת הטיול כמפורט בסעיף "אתרים הכלולים בתוכנית" (למעט הימים בהם המוזיאונים סגורים).
    • מים מינרליים ברכב (1 ליטר לאדם ליום).
    • דמי רישום וטיפול.
    המחיר אינו כולל
    • כרטיסים לטיסות בינלאומיות.
    • אגרות צילום באתרים.
    • ביטוח נסיעות אישי, בריאות ומטען.
    • כניסות מוקדמות ו/או מאוחרות לבתי המלון.
    • ארוחות מעבר לארוחות המתוארות בסעיף "חבילת הטיול הפרטי של אותנטיקו כוללת".
    • אתרים, פעילויות ושירותים אשר לא כלולים בחבילת הטיול.
    • הוצאות בעלות אופי אישי (משקאות, מזכרות וכו').

מחירים ותנאים

מחירים ותנאים

אנחנו מאמינים כי הטיולים מבית אותנטיקו מתאימים לכל מי שמחפש חוויית טיול ייחודית, איכותית ובמחיר הוגן ומזמינים אתכם להצטרף אל חוג החברים והלקוחות של אותנטיקו!

מחיר חבילת הטיול לאדם בחדר זוגי בקבוצה פרטית בהתאם למספר המטיילים בקבוצה סגורה

טיול פרטי מודרך בקירגיזסטן ואוזבקיסטן | 14 לילות
*המחירים משוערים ועשויים להשתנות בהתאם למועדי הטיול
הרכב הקבוצה הפרטית2-3
מטיילים
4-5
מטיילים
6-7
מטיילים
8-9
מטיילים
10-13
מטיילים
14-16
מטיילים
תוספת
ליחיד/ה בחדר זוגי
מחיר חבילת הטיול4.200$ לאדם3.220 לאדם2.740$ לאדם2.575$ לאדם2.530$ לאדם2.370$ לאדם410$ לאדם

חוויות ושידרוגי רמת המלונות המוצעים בתוספת תשלום בטיול זה

חוויות ושידרוגיםתוספת מחיר לאדם
בחדר זוגי
הערות
מופע פולקלור בארוחת ערב בבישקק120$ לקבוצהמשך המופע כ-20 דקות. מתאים לערוך ביום 2 או ביום 7 ע"פ התכנית
תצוגת משחקי פרשים מסורתיים בכפר בוראנה200$ לקבוצהמשך הפעילות כשעה אחת. מתאים לערוך ביום 3 ע"פ התכנית
שכירת סוסים בעמק צ'ון קמין 15$ לסוס, 25$ למדריך עבור 4 אנשים.מתאים לערוך ביום 3 ע"פ התכנית
סדנת הכנת מאכל מפורסם לאגמן - איטריות סיניות מסורתיות (lagman) במשפחה מקומית של בני דונגאן בקארקול70$ לקבוצהמשך הפעילות כשעה אחת. מתאים לערוך ביום 6 ע"פ התכנית
תצוגת ציד עם עיט זהוב בכפר בוקונבאייבו100$ לקבוצהמשך הפעילות כ-30-40 דקות. מתאים לערוך ביום 7 ע"פ התכנית
הדגמה של ייצור שטיחי לבד בכפר בוקונבאייבו60$ לקבוצהמשך הפעילות כ- 40 דקות - שעה אחת. מתאים לערוך ביום 7 ע"פ התכנית
מופע הליכה על החבל, חיווה15$ לאדםמתאים לערוך ביום 9 ע"פ התכנית
מופע ריקודים ותצוגת אופנה אוזבקית במדרסה Nodir Devon-Beg, בוכרה10$ לאדםמתאים לערוך ביום 11 ע"פ התכנית
מופע בתיאטרון התלבושות היסטוריות «El Merosi», סמרקנד18$ לאדםמתאים לערוך ביום 13 ע"פ התכנית
מלון Hyatt Regency Bishkek350$ לאדםעבור 3 לילות בבישקק
מלון Orion Hotel Bishkek250$ לאדםעבור 3 לילות בבישקק
מלון Crowne Plaza Tashkent95$ לאדםעבור 2 לילות בטשקנט
מלון Lotte City Hotel Tashkent Palace120$ לאדםעבור 2 לילות בטשקנט
מלון Hyatt Regency Tashkent140$ לאדםעבור 2 לילות בטשקנט
מלון Farovon Khiva40$ לאדםעבור לילה אחד בחיווה
מלון Paradise Plaza Luxury או Mercure Old Bukhara65$ לאדםעבור 2 לילות בבוכרה
מלון Mövenpick Samarkand, סמרקנד140$ לאדםעבור 2 לילות בסמרקנד

תנאי תשלום:
התשלומים בש"ח יתבצעו לפי שער המכירה להעברות והמחאות האחרון ביום העסקים שקדם למועד כל תשלום. התשלום בגין המקדמה בסך של 400 דולר ארה"ב לאדם ישולם בתשלום אחד באמצעות כרטיס אשראי או העברה בנקאית במעמד ההרשמה. יתרת הסכום תשולם בהתאם לתנאי התשלום אשר יפורטו למטייל במעמד ההצעה וההרשמה לטיול, אך מלוא התשלום בגין הטיול ישולם בכל מקרה לא יאוחר מ-40 ימים לפני מועד היציאה לטיול (כרטיס האשראי יחויב ללא הודעה נוספת במועד מתאים של חברת האשראי). אנו מכבדים כרטיסי אשראי מסוג ויזה, מאסטרקארד ודיינרס.

מדיניות הביטולים:
הנוסח במלא של 'תנאים כלליים לטיולים' לרבות סעיף תנאי הביטול מפורט בדף ייעודי הזמין אונליין בכתובת: https://authentico.co.il/terms
הודעת הביטול תעשה בהודעה בכתב בלבד. מועד הביטול יוגדר לפי מועד מסירת ההודעה. החזר התשלום יתבצע במטבע בו שילם המבטל (למשלמים בכרטיס אשראי ביטול העסקה מול חברת האשראי).
יודגש כי במחיר הטיול כלולים דמי רישום וטיפול בסך 150$ שלא יוחזרו למטייל בכל מקרה בעת ביטול מצדו. כמו כן יחויב המטייל בדמי ביטול שגובות חברות התעופה ו/או חברות הרכבות בגין ביטול הכרטיסים לטיסות הבינלאומיות ו/או לטיסות הפנים ו/או לנסיעות ברכבת זאת בנוסף לדמי הביטול המפורטים להלן.
בהודעה ביטול עד ל 40 ימי עסקים לפני מועד תחילת הסיור – יחוייב המטייל בדמי רישום וטיפול בסך 150$ בלבד.
החל מ 40 ימי עסקים ועד 30 ימי עסקים- יחוייב המטייל בדמי ביטול בסך 250$.
החל מ 29 ימי עסקים ועד 15 ימי עסקים לפני היציאה – יחוייב המטייל בדמי ביטול בסך 25% ממחיר הטיול.
החל מ 14 ימי עסקים ועד 8 ימי עסקים לפני היציאה – יחוייב המטייל בדמי ביטול בסך 50% ממחיר הטיול.
החל מ 7 ימי עסקים ועד 48 שעות לפני היציאה – יחוייב המטייל בדמי ביטול בסך 75% ממחיר הטיול.
פחות מ 48 שעות ( 2 ימי עבודה) – יחוייב המטייל בדמי ביטול מלאים של מחיר הטיול.
ימי עסקים – ימים א'- ה' (לא כולל חגים).
בקבוצות פרטיות סגורות, בנוסף לדמי הביטול המפוטרים לעיל ואשר יחולו על המבטלים, יש לקחת בחשבון את השינוי במחיר חבילת הטיול לאדם הנובע משינוי במספר המטיילים בקבוצה לאור ביטול ההשתתפות של חלק מהטיילים.
אין החזר בגין שירותים או חלקי שירותים הכלולים בחבילת הטיול שלא נוצלו במהלך הטיול.

אתרים הכלולים בחבילת הטיול לקירגיזסטן ואוזבקיסטן 14 לילות

אתרים הכלולים בחבילת הטיול לקירגיזסטן ואוזבקיסטן 14 לילות

  • בישקק ואתריה

    Ala Too Square, Monument of Manas , Old Square with Parliament House.

  • שמורת אל-ארצ'ה (Ala Archa)

    שמורת הטבע אלא- ארצ'ה (Ala Archa) המשתרעת על שטח של 200 קמ"ר, רובה עמקים מכוסי יער, מפלים ונהרות השופעים דגי טרוטה והרים ומתנשאים לגבהים של 1500 עד 4895 מטרים.

  • מגדל בוראנה (Burana Tower)

    המגדל הוא שריד מהעיר באלאסאגון (Balasagun), בירתה של הממלכה הקרא-ח'אנית (Karakhanid State) שהתקיימה במאות ה 11 וה-12.

  • עמק צ'ון קמין (Chon-Kemin)

    עמק יפה להפליא השוכן בין רכסי הרים Kungey Ala-Too ו- Ile-Alata ומשתרע לאורך יותר מ -100 קילומטר ממזרח למערב.

  • קניוני קונורצ'ק (Konorchek canyons)

    קניוני קונורצ'ק הם מונומנטים מרהיבים של הטבע אשר נוצרו במשך כמה מליוני בידי כוחות הטבע כמו השמש, רוח ומים. גושי חימר ענקים אלה לובשים צורות הדומות לטירות עתיקות, כנסיות, בניינים מודרניים, ובעלי חיים. הגבהים של קניונים מסוימים מגיעים עד ל-300 מטר. הר געש כבוי נקרא Segizhan Shokny (כ 2.5-3 מיליון שנה) הוא אטרקציה נוספת באזור הקניונים.

  • אגם איסיק קול

    אגם הנמצא במזרח קירגיזסטן ושוכן בגובה של 1,606 מטר מעל פני הים. שטחו 6,236 קמ"ר ועומקו המרבי 668 מטר. זהו האגם ההררי השני בגודלו בעולם לאחר אגם טיטיקקה באמריקה הדרומית וכן אגם המלח השני בגודלו בעולם לאחר הים הכספי. הוא ניזון ממעיינות ומכ-118 נהרות ונחלים המביאים את מי הפשרת השלגים והקרחונים באביב ובקיץ. פירוש שמו הוא "האגם החם". האגם וסביבתו מוכרזים על ידי ארגון אונסק"ו כשמורה ביוספרית מאז שנת 2001.

  • אתר הפטרוגליפים בצ'ולפון אטא

    אתר ציורי הסלע בצ'ולפון אטא המכונה לפעמים "גן האבן". זאת קבוצה גדולה של ציורים החרוטים על סלעים פזורים בשטח של כ 42 דונם. נמצאים בו גם כמה מבנים קדמוניים מרשימים כגון מעגלי אבנים, קברים, שרידיה של חומת אבן ובאלבאלים, מהאלף השני לפני הספירה עד לימי הביניים. לכל אבן מוצמדת לוחית עם תאריך ותיאור קצר. בגן האבן מצויים כמה מסלולים המסומנים בחצים. המסלול הקצר ביותר נמשך בין 20 ל 30 דקות. במסלול הארוך יותר, שמגיע לחלק העליון של האתר, אפשר לראות אוסף של באלבאלים, חריטות באבן, מעגלי אבנים-ונוף מהמם של מפרץ צ'ולפון אטא באגם איסיק קול.

  • חוות ההרבעה של סוסים, פרים וכבשים גזעיים

    חוות הסוסים מהגדולות במרכז אסיה בעמק ג'ירגאלאן (Jyrgalan). סוסי החווה זכו ברוב האליפויות של מרכז אסיה. בחווה זו מגדלים גם פרי הרבעה מגזע סקוטי מפורסם Aberdeen Angus וכבשים.

  • עמק אלטין ארשאן

    עמק אלטין ארשאן (Altyn Arashan) – עמק ואתר נופש הררי בצפון מזרח קירגיזסטן ליד העיר קאראקול.

  • קאראקול ואתריה

    N.M Przhevalski memorial complex, Russian Orthodox Holy Trinity Church, Dungan Mosque.

  • קניון ג'טי אוגוז (Jety Oguz)

    פירוש שמו בקירגיזית הוא "שבעה פרים", רמז לסלעי אבן החול האדומה, המכוסים ביערות של אשוחיות טיין שאן.

  • טשקנט ואתריה

    Hast Imam Complex, Amir Temur square, Broadway, Musical Fountain, Amir Temur museum, Independence square, Chorsu Bazar.

  • חיווה ואתריה

    Ichan Kala Fortress, Kunya Ark, Sayeed Alauddin Mausoleum, Madrassa rab-Mukhamadkhan, Mosque Og-Masjid, Medrese Hodjan Berdi-biya, Shirgazikhan, Abudullakhan, Juma Mosque, Madrassa Allakulikhan, Toshkhovli Palace, Pakhlavan Mahmud Mausoleum , Minaret Islom-Khodja.

  • בוכרה ואתריה

    Lyab-i-Hauz (14th -17th cent), Kalyan Mosque (16th cent) and Minaret (12th cent), Ismail Samani Mausoleum, Nadir Divanbegi , Magoki Attari, Abdul Aziz Madrassahs (17th cent), Ark Fortress and Bolo-Hauz complex, Jewish Quarter, Bukhara Synagogue, Madrassah Miri-Arab, Madrassah of Ulugbek, Sitorai Mokhi-Khosa.

  • סמרקנד ואתריה

    Ulugbek Observatory, The Mausoleum of Khodja Doniyor (Prophet Daniel), Gur Emir (15th cent), “Registan Square” with three Madrassas: “Sherdor” (17th cent.), Tilla Kori” (17th cent.) and “Ulugbek” (15th cent.), “Bibi Khanum” Madrassa (16th cent), Gumbaz Synagogue in Jewish Quarter, Siab Bazaar, Home-museum of Avraam Kalantarov, Shakhi – Zinda necropolis (14th cent).

  • מפעל לאריגת-יד של שטיחי משי בסמרקנד

    מפעל שטיחים מקומי השייך לשושלת אורגי שטיחים אשר נאלצה לברוח מביתם באפגניסטן והקימה מחדש את מפעלה בחסותה של ממשלת אוזבקיסטן בסמרקנד.

מפת הטיול לקירגיזסטן ואוזבקיסטן 14 לילות

מפת הטיול לקירגיזסטן ואוזבקיסטן 14 לילות

https://goo.gl/Ucvxsc

סיפורי לקוחות

לקוחות אותנטיקו מספרים על הטיולים בקירגיזסטן ואוזבקיסטן

טיולים נוספים בקירגיזסטן ואוזבקיסטן מבית אותנטיקו®