חיפוש טיול למעלה

טיול פרטי מודרך בגאורגיה ואזרבייג'ן | 12 ימים

  • טיול פרטי מודרך מ-2 מטיילים ומעלה

  • הדרכה באנגלית או בשפה זרה אחרת

  • נסיעה ברכב 4X4 – יום אחד בנהיגת מקומיים

  • חוויה קולינרית

  • בהרכב של 6-7 נוסעים – מ-1825$ לאדם (ללא טיסות)

מה בתוכנית? הנופים המרהיבים של פסגות הקווקז המושלגות, אירוח חם במשפחה בחבל קחתי המכונה ארץ היין, טעימת יינות שנוצרו ע"פ מסורת עתיקה וייחודית של ייצור היין בכלי חרס מיוחדים, המפגש עם מורשת תרבותית ואתרים היסטוריים עתיקים, ארוחות המדברות אל החך, מפגשים אנושיים וכמובן היכרות עם בירתה המקסימה של גאורגיה, טביליסי… אתם יוצאים לגלות את אזרבייג'ן ששימשה תחנת ביניים משמעותית בדרך המשי המפורסמת. ארץ קדומה זו מבטיחה אטרקציות נפלאות רבות וקסומות, כמו ציורי קיר מתקופת הברונזה, מסגדים מימי הביניים, שטיחים מפורסמים, תרבות עשירה, מטבח מענג חך ונופים מקסימים. 

זהו טיול פרטי מבית אותנטיקו® בהובלת מדריכים מקומיים דוברי אנגלית (שפות אחרות ע"פ ההזמנה מיוחדת ובכפוף לזמינות) המתוכנן והמאורגן לכל פרטיו, והמאפשר לכם לחוות חווית טיול איכותית בקבוצה פרטית סגורה. הטיול מתקיים בשילוב של נסיעות במיניוואן/מיניבוס/אוטובוס ממוזג עם נהג (בהתאם לגודל הקבוצה) והליכות רגליות ביעדי הסיורים ומתאים לקבוצות סגורות מ- 2 מטיילים ומעלה. יתכנו שינויים במסלול המוצע בכפוף לשינויים בלוח הטיסות של חברת התעופה, על פי מיטב שיקולי המדריך בשטח, עקב תנאי מזג האוויר בפועל ו/או תנאי השטח ו/או דרישות השלטונות המקומיים.

אותנטיקו הנה החברה היחידה בישראל בעלת מעמד 'שותף רשמי' של Georgian Tourism Association.
אותנטיקו
הנה השותפה הרשמית של הרשת הבינלאומית ™Best Eurasian Hotels בישראל.

תכנית הטיול לגאורגיה ואזרבייג'ן 12 ימים

תכנית הטיול לגאורגיה ואזרבייג'ן 12 ימים

  • באקו בלילה, אזרבייג
    יום 1

    שלום באקו

    ננחת בבאקו (Baku), בירת אזרבייג'ן, ניפגש עם המדריך ונצא לסיור היכרות עם הבירה המקסימה של אזרבייג'אן באקו, אשר נבנתה סביב מפרץ בים הכספי. באקו מעניקה חוויה מערבית קוסמופוליטית עם ניחוחות מענגים של המזרח. נתחיל את הטיול בביקור בשדרת הזיכרון 'Shehidler Khiyabany', מקום ממנו נצפה נוף פנורמי נהדר על העיר. נמשיך אל באקו החדשה ונתרשם מהמבנים שקמו במאות ה-XIX- XX: רחוב ניזמי (Nizami), כיכר המזרקה (Fountain Square), אנדרטת חכים ג'מאל א-דין נזאמי, רחוב ראסול-זאדה.
    העברה למלון.
    כלכלה: –

  • באקו, אזרבייג
    יום 2

    סיור בבאקו

    אחרי ארוחת בוקר נמשיך לטייל בבאקו. נגיע אל החלק ההיסטורי של באקו, המזמן חוויות הסיור בין דפי הספר 'אלף לילה ולילה'. נסייר בעיר העתיקה "Icheri Sheher" המוקפת חומה מימי הביניים, נבקר בארמון שירוואנשה (Palace of the Shirvanshahs), בקראוונסראי עתיק, נתפעל ממגדל העלמה (Maiden Tower) שהנו אחד מסמלי העיר ונגיע לכיכר השוק המלאה בדוחני מזכרות וחניות ססגוניות. בדצמבר 2000 נבחרה העיר העתיקה, יחד עם ארמון שירוואנשה ומגדל העלמה, להיות האתר הראשון באזרבייג'ן שהוכרז כאתר מורשת עולמית. נבקר במוזיאון השטיחים (Azerbaijan Carpet Museum). לסיום נגיע לביקור במרכז על שם הנשיא המנוח היידר אלייב (Heydar Aliyev Cultural Center) אשר נחנך בשנת 2012 על-ידי בנו, אילהם אלייב, שירש את הסמכות, התואר והכוח מאביו. מרכז התרבות, שמתנשא לגובה 80 מטרים ומשתרע על פני 57,000 מ"ר, מכיל מוזיאון, ספרייה ומרכז כנסים, הנו פרי יצירתה של אדריכלית-העל הגאונית, זאהה חדיד.
    חזרה למלון, אחרי ארוחת ערב סיור בן כשעה "באקו בלילה".
    כלכלה: ארוחת בוקר

  • מקדש האש Ateshgah, אזרבייג
    יום 3

    באקו - גובוסטאן - חצי האי אבשרון - באקו

    אחרי ארוחת בוקר נשים את פעמינו אל שמורת גובוסטאן (באזרית "שמורת ארץ הואדיות"). השמורה נמצאת כ-60 ק"מ דרומית-מערבית לבאקו ושוכנת באזור סלעי בעל אקלים חצי-מדברי. השמורה נודעת בפטרוגליפים הרבים שנותרו בה מתקופת האבן ולאחריה. בקרבת השמורה יש מספר גדול של הרי געש של בוץ, וההערכה היא כי מתוך 700 הקיימים בעולם, 300 נמצאים במזרח אזרבייג'ן. אלה הם תלים הנמצאים כ-10 ק"מ דרומית לאזור הפטרוגליפים, הפולטים בוץ מבעבע וגז. בשנת 2007 הכריז ארגון אונסק"ו על שטח של 5,370 דונם בשמורה כאתר מורשת עולמית.
    נשוב לבאקו, נבקר במסגד שיעי מרשים Bibi Heybat, ונעצור ליד משאבת הנפט המסחרית הראשונה בעולם שהחלה לפעול בבאקו ב-1848.
    נסע אל חצי האי אבשרון (Absheron Peninsula) השוכן לחופו המערבי של הים הכספי, לביקור ב-Yanar Dag או "הר האש" – גבעה שממוקמת במרכז חצי האי ונצפה במחזה יוצא דופן – אש תמידית הבוערת כתוצאה משריפת גז טבעי. נמשיך לסיור באתר של מקדש האש Ateshgah of Baku שכן אזרבייג'ן ידועה ביו היתר כ"ארץ האש הקדושה", והייתה למרכז של זורואסטריזם (דת פרסית עתיקה) ומשכה אליה 'עובדי אש' מכל קצות העולם.
    לינה בבאקו.
    כלכלה: ארוחת בוקר
    מרחק נסיעה משוער ביום זה: 230 ק"מ

  • כפר Lahij , אזרבייג
    יום 4

    באקו - שאמאחי (Shamakhi) - כפר Lahidj - גבלה

    ניפרד לעת עתה מבאקו ונשים את פעימינו לעבר שאמאחי (Shamakhi), עיר ההמתוארכת למאה החמישית לפני הספירה שהייתה בירתה של ממלכת שירוואן ההיסטורית. בדרך נעבור באתר מעניין שעמו נקשרו אגדות וסיפורים מיסטיים רבים, קבר דירי באבא (Diri-Baba) – מאוזוליאום דו-קומתי הממוקם בפאתי יישוב Maraza. עם הגעתינו לשאמאחי, נבקר במסגד ג'ומה (Juma Mosque), במאוזוליאום 'שבע כיפות' (Yeddi Gumbaz mausoleum) בבית הקברות המשפחתי של שושלת שירוואנשה. משאמאחי נסע אל כפר Lahidj השוכן במורדות הדרומיים-מערביים של רכס הקווקז הגדול, במחוז Ismayilly. זהו כפר של בעלי מלאכה, אורגי שטיחים ובעיקר חרשי נחושת וכדאי מאוד לבקר בסדנאות האמנים המקומיים. הבתים והרחובות בכפר אותנטי זה הממוקם במיקום מרתק בצפון מזרח אזרביג'ן, נשתמרו באופן יוצא מהכלל ומעניקים חווית היכרות עם החיים המסורתיים. לעת ערב נגיע לעיר גבלה (Gabala) ללינה.
    לינה בגבלה.
    כללכה: ארוחת בוקר
    מרחק נסיעה משוער ביום זה: 260 ק"מ

  • ארמון הקיץ של החאנים משקי (Palace of Shaki Khans), אזרבייג
    יום 5

    גבלה - שקי (Sheki) - קיש (Kish)

    אחרי ארוחת בוקר נסע אל שקי (Sheki), עיר שהוקמה במאה ה-8 לפנה"ס תחילה בשם סקסנה או סקה על שמו של העם סקי שהתגורר באזור. היסטוריה עשירה, נוף הררי מקסים, ומיקומה על דרך המשי ההיסטורית, מביאים אל שקי לא מעט תיירים. נסייר בעיר העתיקה, בשוק העירוני, נראה את מבצר העיר, נבקר באורחן דרכים – קאראוואן סאראי המפורסם של העיר וכיום בית מלון, בארמון הקיץ של החאנים משקי (Palace of Sheki Khans), יצירת מופת אדריכלית ותרבותית מהמאה ה-18 שנכלל יחד עם העיר העתיקה של שקי ברשימת אתרי המורשת התרבותית של אונסק"ו. ארוחת צהריים בביתה של משפחה מקומית. נמשיך אל הכפר הציורי קיש (Kish) לביקור במתחם כנסיית קיש העתיקה שבזמנים שונים תפקדה ככנסייה האפוסטולית באבלניה הקווקזית, ככנסייה בתוך הכנסייה הגאורגית האורתודוקסית ומאוחר יותר כמו הכנסייה האפוסטולית הארמנית.
    לינה בשקי.
    כללכה: ארוחת בוקר, ארוחת צהריים
    מרחק נסיעה משוער ביום זה: 120 ק"מ

  • טיול פרטי לגאורגיה, סיגנגי (Sighnaghi)
    יום 6

    מעבר לארץ היין של גאורגיה - טביליסי

    אחרי ארוחת הבוקר, נצא לכיוון מעבר גבול Lagodekhi-Balaken בין גאורגיה ואזרבייג'ן. נגיע אל חבל קחתי המפורסם (Kakheti) בגידול גפנים רבים מהם מייצרים יין גאורגי נודע. נבקר בעיר המלכותית Sighnaghi (המכונה אף עיר האהבה) המוקפת בחומת עיר מרהיבה מהמאה ה -18 ומעליה ניצבים 28 מגדלי שמירה. נבקר במוזיאון המקומי, בו מוצג בין היתר, אוסף תמונותיו של צייר גאורגי נודע, ניקו פירוסמני שהנו מהנציגים הבולטים של האמנות הנאיבית ונחשב לגדול ציירי גאורגיה. עם תום הסיורים בסיגנגי, נצא לכיוון לטביליסי.
    לינה בטביליסי.
    כלכלה: ארוחת בוקר
    מרחק נסיעה משוער ביום זה: 280 ק”מ

  • העיר העתיקה טביליסי
    יום 7

    בטביליסי המקסימה

    לאחר הנחיתה בטביליסי (Tbilisi), בירת גאורגיה והמפגש עם המדריך נצא לסיור היכרות עם הבירה. נבקר ברחובותיה של העיר העתיקה בה שוכנים מבצר העיר העתיק מהמאה ה-4 Narikala Fortress, בית הכנסת הגדול, אזור הבילויים ובו בתי הקפה, מסעדות וגלריות ברחוב שארדן (Chardin), אבּאנוֹתוּבַּני שהוא רובע בתי מרחצאות הגופרית המפורסם של טביליסי ועוד. נצעד בשדרת Rustaveli המפוארת.
    לינה בטביליסי.
    כלכלה: ארוחת בוקר

  • אופליסציחה - אתר טיול בגאורגיה
    יום 8

    הנופים המרהיבים בדרך אל הקווקז הקטן

    אחרי ארוחת בוקר ניפרד לעת עתה מטביליסי ונשים את פעמינו אל עבר אל הקווקז הקטן. נעצור בגורי (Gori), עיר עתיקה השוכנת על מסלול דרך המשי המפורסמת וידועה גם כעיר הולדתו של סטאלין. נסייר בעיר המערות הפגאנית Uplistsikhe מהמאה ה- 6 לפנה"ס ונמשיך אל עיירת נופש ומרפא מפורסמת בורג'ומי (Borjomi) .לאורך ההיסטוריה המקומית שימש המקום כאתר נופש לשושלות ושליטים ביניהם שושלת מלכי בית רומאנוב, יוסף סטאלין ושליטי הקרמלין.
    לארוחת הערב ולינה נגיע אל המלון בבורג'ומי.
    כלכלה: ארוחת בוקר, ארוחת ערב
    מרחק נסיעה משוער ביום זה: 200 ק”מ

  • ורדזיה - אתר טיול בגאורגיה
    יום 9

    אל הפנינה של גאורגיה - עיר המערות ורדזיה

    היום נמשיך את הטיול בנסיעה לכיוון הגבול עם טורקיה אל אחד האתרים המרתקים והחשובים של גאורגיה, עיר המערות העתיקה החצובה בסלע – ורדזיה (Vardzia). זהו קומפלקס יוצא דופן של 13 קומות הבנויות בסלע מתקופת שלטונה של המלכה תמר האגדית. בכנסייה של וורדזיה נצפה בפרסקאות עתיקות וביניהן בפרסקו של המלכה תמר הנערצת  ואביה, המלך גאורגי השלישי. בדרך נעבור ליד המבצר העתיק Khertvisi ונעצור בעיירת אחלציחה (Akhaltsikhe) שהייתה בעבר מקום מושבם של יהודים רבים ונסייר במתחם של המצבר Rabati המשוחזר להפליא. לארוחת הצהריים נתארח במקום ציורי ליד הנהר ונטעם מהפורל המקומי.
    ארוחת הערב ולינה במלון בבורג'ומי.
    כלכלה: ארוחת בוקר, ארוחת צהריים, ארוחת ערב
    מרחק נסיעה משוער ביום זה: 220 ק”מ

  • אנאנורי - מסלול טיול בגאורגיה
    יום 10

    בדרך הצבאית הגאורגית אל עבר הקווקז הגדול

    אחרי ארוחת בוקר נבקר בפארק המפורסם של בורג'ומי הנחשב פנינת טבע של האזור. בפארק ניתן לטעום מים מינרליים מהמעיינות החמים הנקראים אף הם מי בורג'ומי. המים ידועים כטובים לעור, לעיכול, לכליות ולמה לא בעצם. כדאי להביא בקבוק פלסטיק ריק ולמלא אותו. בפארק אפשר ומומלץ לטייל בכמה מסלולי הליכה. נמשיך צפונה בדרך הצבאית הגאורגית המפורסמת אל פסגותיו של הקווקז הגבוה. נבקר במבצר העתיק Ananuri הבנוי על גדותיו של מאגר המים Jinvali וניהנה מהנוף הנדיר ביופיו הנשקף מהמבצר. נטפס לאורך הדרך הצבאית היפה שנסללה ע"י צבא האימפריה הרוסית במאה ה-18, נגיע אל כפר גודאורי (Gudauri), אתר נופש וסקי המפורסם בגאורגיה והינו היישוב הגבוה ביותר על הדרך הצבאית הגיאורגית הניצב בגובה של כ-2200 מ'.
    ארוחת ערב ולינה במלון בגודאורי.
    כלכלה: ארוחת בוקר, ארוחת ערב
    מרחק נסיעה משוער ביום זה: 230 ק”מ

  • גרגטי-קזבגי - טיול לגאורגיה (גרוזיה)
    יום 11

    בקווקז הגדול עוצר הנשימה

    נמשיך את הסיור בקווקז הגדול, נעבור במעבר ההרים המפורסם Cross Pass בגובה 2395 מ’, נעצור לטעום מים מינרלים הבוקעים מפני האדמה, ונצפה בפסגות מושלגות של הרי הקווקז. נגיע אל עיירת Stepantsminda הממוקמת למרגלותיו של הר הגעש הכבוי Kazbegi – ההר השני בגובהו בגאורגיה המתנשא לגובה של 5033 מ’. ההר מכונה ע”י המקומיים “הקרחון” שכן פסגתו מושלגת במהלך כל ימות השנה ונופו המצוקי הוא מן הדרמטיים בקווקז. נעלה ברכבי 4X4 אל כנסיית Gergeti Trinity Church “השילוש הקדוש” המקסימה מהמאה ה-14 השוכנת מול ההר. נמשיך בנסיעה בקניון דריאלי עד לגבול עם רוסיה. אם מזג האוויר יאפשר, נצא אל טיול רגלי באזור ונגיע אל מפל מים יפיפה – Gweleti. ביום זה הגדוש בנופים עוצרי נשימה נתארח בביתה של משפחה מקומית לארוחת צהריים האופיינית לאזור.
    לארוחת ערב ולינה נשוב אל המלון בגודאורי.
    כלכלה: ארוחת בוקר, ארוחת צהריים, ארוחת ערב
    מרחק נסיעה משוער ביום זה: 90 ק”מ

  • מצחטה (Mtskheta), גאורגיה
    יום 12

    בחזרה אל טביליסי המקסימה

    אחרי ארוחת הבוקר, ניפרד מנוף פסגותיו של הקווקז הגדול ונסע בדרך הצבאית בגאורגית אל טביליסי הבירה. נעצור במצחטה (Mtskheta) – הבירה העתיקה של גאורגיה ונבקר בקתדרלת Svetitskhoveli המרשימה מהמאה ה-11. הקתדרלה היא אתר מורשת עולמית של אונסק”ו יחד עם שאר המונומנטים ההיסטוריים של מצחטה. נעלה אל המנזר Jvari מהמאה ה-6 ונצפה על הנוף המרהיב הנשקף מפסגת ההר. נשלים את הסיורים בבירת גאורגיה ונסע לכיוון נמל התעופה לקראת הטיסה הביתה.
    להתראות גאורגיה היפה!
    כלכלה: ארוחת בוקר
    מרחק נסיעה משוער ביום זה: 140 ק”מ

חבילת הטיול כוללת

  • חבילת הטיול לגאורגיה ואזרבייג'ן 12 ימים כוללת
    • העברות מ/אל שדה התעופה.
    • לינות: סה"כ 11 לילות כמפורט להלן במלונות ברמת אירוח 4 כוכבים (או דומה) ובכפוף לזמינות החדרים בפועל:
      • 3 לילות בבאקו, אזרבייג'ן ב-Holiday Inn Baku או Winter Park Hotel Baku.
      • לילה אחד בגבלה, אזרבייג'ן ב-Gabala Garden Hotel.
      • לילה אחד בשקי, אזרבייג'ן ב-Macara Sheki City Hotel או Sheki Palace Hotel.
      • 2  לילות בטביליסי, גאורגיה ב-Mukhrantubani Boutique Hotel או Shota@Rustaveli Boutique Hotel או דומה.
      • 2 לילות בבורג'ומי בקווקז הקטן, גאורגיה ב- Borjomi Palace Hotel או דומה.
      • 2 לילות בגודאורי בקווקז הגדול, גאורגיה ב- Gudauri Inn או דומה.
    • מדריכים מקומיים דוברי אנגלית ע"פ התכנית (שפות אחרות ע"פ הזמנה מיוחדת, בתוספת תשלום ובכפוף לזמינות).
    • העברות ונסיעות במיניוואן/מיניבוס/אוטובוס ממוזג עם נהג (בהתאם לגודל הקבוצה) ע"פ התכנית.
    • נסיעה ברכבי 4X4 באזור קזבגי בקווקז הגדול, גאורגיה (בנהיגת המקומיים ואם תנאי השטח ומזג האוויר יאפשרו).
    • כלכלה: 11 ארוחות בוקר במלונות + 7 ארוחות נוספות ובתוך כך:
      1. ארוחת צהריים בביתה של משפחה מקומית ביום 5.
      2. ארוחת ערב המוגשת במלון ביום 8.
      3. ארוחת צהריים בחווה בסמוך לעיר המערות ורדזיה ביום 9.
      4. ארוחת ערב המוגשת במלון ביום 9.
      5. ארוחת ערב המוגשת במלון ביום 10.
      6. ארוחת צהריים בקזבגי בביתה של משפחה מקומית ביום 11.
      7. ארוחת ערב המוגשת במלון ביום 11.
    • דמי כניסה לאתרים בהם הכניסה כרוכה בתשלום ואשר כלולים בחבילת הטיול כמפורט בסעיף "אתרים הכלולים בתכנית" (למעט הימים בהם המוזיאונים סגורים).
    • מים מינרליים ברכב.
    המחיר אינו כולל
    • כרטיסי טיסה.
    • אשרת כניסה לאזרבייג'ן.
    • ביטוח נסיעות אישי ומטען.
    • הוצאות בעלות אופי אישי (משקאות, מזכרות וכו').
    • כל מה שאינו כלול בתוכנית ובמחיר הטיול.

מחירים ותנאים

מחירים ותנאים

אנחנו מאמינים כי הטיולים מבית אותנטיקו מתאימים לכל מי שמחפש חוויית טיול ייחודית, איכותית ובמחיר הוגן ומזמינים אתכם להצטרף אל חוג החברים והלקוחות של אותנטיקו!

מחיר חבילת הטיול לאדם בחדר זוגי בקבוצה פרטית בהתאם למספר המטיילים בקבוצה סגורה

טיול פרטי מודרך בגאורגיה ואזרבייג'ן | 12 ימים
*המחירים משוערים ועשויים להשתנות בהתאם למועדי הטיול
הרכב הקבוצה הפרטית2-3
מטיילים
4-5
מטיילים
6-7
מטיילים
8-9
מטיילים
10-13
מטיילים
14-16
מטיילים
תוספת
ליחיד/ה בחדר זוגי
מחיר חבילת הטיול2.875$ לאדם2.060$ לאדם1.825$ לאדם1.705$ לאדם1.620$ לאדם1.520$ לאדם480$ לאדם

חוויות ושידרוגי רמת המלונות המוצעים בתוספת תשלום בטיול זה

חוויות ושידרוגיםתוספת מחיר לאדם
בחדר זוגי
הערות
סיור וטעימת ברנדי במפעל ברנדי Sarajishvili בטבילסי, גאורגיה15$המפעל נוסד בשנת 1884, מתאים לערוך ביום 6 ע"פ התכנית בטביליסי
סיור וטעימת יינות בייקב המפורסם Chateau Mukhrani, גאורגיה15$מתאים לערוך ביום 4 ע"פ התכנית בדרך לקווקז הגדול
טעימת יינות ביקב Pheasant Tears בעיר סיגגני, גאורגיה20$מתאים לערוך ביום 7 ע"פ התכנית בחבל קחתי
מלון Qafqaz Riverside Resort 150$עבור לילה אחד בגבלה, אזרבייג'ן
מלון Qafqaz Tufandag Mountain Resortלפי בקשה בתאריכים ספציפייםעבור לילה אחד בגבלה, אזרבייג'ן
מלון Marxal Resort & Spaלפי בקשה בתאריכים ספציפייםעבור לילה אחד בשקי, אזרבייג'ן
מלון Radisson Baku140$עבור 3 לילות בבאקו, אזרבייג'ן
מלון InterContinental Baku 190$עבור 3 לילות בבאקו, אזרבייג'ן
מלון JW Marriott Absheron Bakuלפי בקשה בתאריכים ספציפייםעבור 3 לילות בבאקו, אזרבייג'ן
מלון Fairmont Bakuלפי בקשה בתאריכים ספציפייםעבור 3 לילות בבאקו, אזרבייג'ן
מלון Hilton Bakuלפי בקשה בתאריכים ספציפייםעבור 3 לילות בבאקו, אזרבייג'ן
מלון The Merchant Baku לפי בקשה בתאריכים ספציפייםעבור 3 לילות בבאקו, אזרבייג'ן
מלון Mercure Tbilisi Old Town105$עבור 2 לילות בטביליסי, גאורגיה
מלון Tiflis Palace או Holiday Inn100$עבור 2 לילות בטביליסי, גאורגיה
מלון Radisson Blu Iveria או Ambassadori Tbilisi Hotel140$עבור 2 לילות בטביליסי, גאורגיה
מלון Biltmor160$עבור 2 לילות בטביליסי, גאורגיה
מלון Borjomi Likani Health & Spa Centre
(ארוחות בוקר בלבד)
180$עבור 2 לילות בעיירת בורג'ומי בקווקז הקטן
מלון Marco Polo Hotel Gudauri70$עבור 2 לילות בכפר גודאורי בקווקז הגדול, גאורגיה
מלון Gudauri Lodge (ארוחות בוקר בלבד)100$עבור 2 לילות בכפר גודאורי בקווקז הגדול, גאורגיה
מלון Intourist Kazbegi
(ארוחות בוקר בלבד)
130$עבור 2 לילות בעיירת סטפנצמינדה בקווקז הגדול, גאורגיה
מלון Rooms Hotel Kazbegi
(ארוחות בוקר בלבד)
230$עבור 2 לילות בעיירת סטפנצמינדה בקווקז הגדול, גאורגיה

תנאי תשלום:

התשלומים בש"ח יתבצעו לפי שער המכירה להעברות והמחאות האחרון ביום העסקים שקדם למועד כל תשלום. התשלום בגין המקדמה בסך של 400 דולר ארה"ב לאדם ישולם בתשלום אחד באמצעות כרטיס אשראי או העברה בנקאית במעמד ההרשמה. יתרת הסכום תשולם בהתאם לתנאי התשלום אשר יפורטו למטייל במעמד ההצעה וההרשמה לטיול, אך מלוא התשלום בגין הטיול ישולם בכל מקרה לא יאוחר מ-40 ימים לפני מועד היציאה לטיול (כרטיס האשראי יחויב ללא הודעה נוספת במועד מתאים של חברת האשראי). אנו מכבדים כרטיסי אשראי מסוג ויזה, מאסטרקארד ודיינרס.

מדיניות הביטולים:
הנוסח במלא של 'תנאים כלליים לטיולים' לרבות סעיף תנאי הביטול מפורט בדף ייעודי הזמין אונליין בכתובת: https://authentico.co.il/terms
הודעת הביטול תעשה בהודעה בכתב בלבד. מועד הביטול יוגדר לפי מועד מסירת ההודעה. החזר התשלום יתבצע במטבע בו שילם המבטל (למשלמים בכרטיס אשראי ביטול העסקה מול חברת האשראי).
יודגש כי במחיר הטיול כלולים דמי רישום וטיפול בסך 150$ שלא יוחזרו למטייל בכל מקרה בעת ביטול מצדו. כמו כן יחויב המטייל בדמי ביטול שגובות חברות התעופה ו/או חברות הרכבות בגין ביטול הכרטיסים לטיסות הבינלאומיות ו/או לטיסות הפנים ו/או לנסיעות ברכבת זאת בנוסף לדמי הביטול המפורטים להלן.
בהודעה ביטול עד ל 40 ימי עסקים לפני מועד תחילת הסיור – יחוייב המטייל בדמי רישום וטיפול בסך 150$ בלבד.
החל מ 40 ימי עסקים ועד 30 ימי עסקים- יחוייב המטייל בדמי ביטול בסך 250$.
החל מ 29 ימי עסקים ועד 15 ימי עסקים לפני היציאה – יחוייב המטייל בדמי ביטול בסך 25% ממחיר הטיול.
החל מ 14 ימי עסקים ועד 8 ימי עסקים לפני היציאה – יחוייב המטייל בדמי ביטול בסך 50% ממחיר הטיול.
החל מ 7 ימי עסקים ועד 48 שעות לפני היציאה – יחוייב המטייל בדמי ביטול בסך 75% ממחיר הטיול.
פחות מ 48 שעות ( 2 ימי עבודה) – יחוייב המטייל בדמי ביטול מלאים של מחיר הטיול.
ימי עסקים – ימים א'- ה' (לא כולל חגים).
בקבוצות פרטיות סגורות, בנוסף לדמי הביטול המפוטרים לעיל ואשר יחולו על המבטלים, יש לקחת בחשבון את השינוי במחיר חבילת הטיול לאדם הנובע משינוי במספר המטיילים בקבוצה לאור ביטול ההשתתפות של חלק מהטיילים.
אין החזר בגין שירותים או חלקי שירותים הכלולים בחבילת הטיול שלא נוצלו במהלך הטיול.

אתרים הכלולים בחבילת הטיול לגאורגיה ואזרבייג'ן 12 ימים

אתרים הכלולים בחבילת הטיול לגאורגיה ואזרבייג'ן 12 ימים

  • העיר העתיקה של טביליסי

    אזור היסטורי עתיק בבירת גאורגיה. בעיר העתיקה שוכן מבצר העיר נריקלה, בית הכנסת הגדול, אזור הבילויים ובו בתי הקפה, מסעדות וגלריות המכונה שרדן, אבּאנוֹתוּבַּני שהוא רובע בתי מרחצאות הגופרית המפורסם של טביליסי ועוד.

  • מצודת נריקלה

    מצודה עתיקה, המשקיפה על טביליסי ועל הנהר מטקווארי. המצודה הוקמה על ידי הפרסים במאה הרביעית והייתה ידועה בשם נארי קלה – "המצודה הבלתי חדירה".

  • רבכבל לנריקלה / פוניקולר להר מתאצמינדה

    רכבל העולה אל מצודת נריקלה או פוניקולר המוביל לפסגת הר מתאצמינדה.

  • בית הכנסת הגדול של טביליסי

    בית הכנסת הגדול בטביליסי מכונה  אף בית הכנסת של האחלציחלים. בית הכנסת נוסד בין השנים 1895 ל-1903 על ידי קהילת יהודי אחלציחה.

  • קתדרלת סווטיצחובלי, מצחטה

    קתדרלת סווטיצחובלי מהמאה ה-11 היא הכנסייה הגדולה בגאורגיה המשמשת עדיין ליעודה. משמעות שמה של הכנסייה – "עמוד מעניק-חיים".

  • מנזר ג'ווארי (צלב)

    מנזר מהמאה ה-6 השוכן על ראש גבעה מחוץ לעיר, ונחשב למקום הקדוש בגאורגיה. לפי המסורת הקימה נינו הקדושה צלב במקום זה, לפני שהמירה את דתם של תושבי העיר לנצרות.

  • עיר המערות אופליסציחה

    פירוש השם: מבצר אלוהים . זוהי עיר מערות החצובה בתוך אזור של סלעים רכים הנוחים לחציבה. יש בה שרידים החל מהאלף הראשון לפני הספירה. העיר יושבת במיקום אסטרטגי והיא אחד ממקומות הישוב העתיקים ביותר בקווקז.

  • פארק בורג'ומי

    הפארק הנודע של עיירת נופש ומרפא מפורסמת בורג'ומי. הפארק הנחשב פנינת טבע של האזור, ניתן לטעום בו מים מינרליים מהמעיינות החמים הנקראים אף הם מי בורג'ומי. המים ידועים כטובים לעור, לעיכול, לכליות ולמה לא בעצם.

  • עיר המערות ורדזיה

    עיר מערות עתיקה החצובה בסלע – Vardzia. זהו קומפלקס יוצא דופן של 13 קומות הבנויות בסלע. ורדזיה נוסדה בשנת 1185 בתקופת שלטונה של המלכה תמר הנערצת.

  • מבצר רבאטי (Rabati)

    מבצר רבאטי (Rabati) – מתחם היסטורי ומשוחזר להפליא השוכן בחלקה העתיק של עיירת אחלציחה, פירוש שם העיר "אחל-ציחה" הינו: "המצודה החדשה".

  • כנסיית גרגטי (השילוש הקדוש)

    כנסיית Gergeti Trinity Church מהמאה ה-14 השוכנת מול הקרחון קזבגי.
    (העליה ברכבי שטח אל כנסייה והביקור בה יתקיימו אם תנאי השטח ומזג האוויר יאפשרו זאת).

  • העיר העתיקה של באקו

    העיר העתיקה של באקו (אזרית İçeri şəhər – "העיר הפנימית") היא אתר מבוצר ומוקף חומה השוכן במרכז העיר באקו, בירת הרפובליקה של אזרבייג'ן והעיר הגדולה בה. בדצמבר 2000 נבחרה העיר העתיקה, יחד עם ארמון שירוואנשה ומגדל העלמה, להיות האתר הראשון באזרבייג'ן שהוכרז כאתר מורשת עולמית.

  • ארמון שירוואנשה (Palace of the Shirvanshahs)

    ארמון שירוואנשה (Şirvanşahlar sarayı) ממוקם בחלקה המערבי של העיר העתיקה, אורכו כ-100 מטר ורוחבו כ-50 מטר, והוא כעיר בתוך עיר. ב-1964 הוכרז המתחם כאתר שימור לאומי.

  • מוזיאון השטיחים

    המוזיאון הוקם בשנת 1967 ומציג שטיחים אזריים מעוררי הערצה. אריגת שטיחים היא אמנות אזרית עתיקה ובאזורים המסורתיים בחורה צעירה עדיין נדרשת לארוג חמישה שטיחים על מנת שמשפחת החתן המיועד תוכל לבחון את יכולתיה.

  • מרכז היידר אלייב

    המרכז על שם הנשיא המנוח היידר אלייב (Heydar Aliyev Cultural Center) אשר נחנך בשנת 2012 על-ידי בנו, אילהם אלייב, שירש  את הסמכות, התואר והכוח מאביו. מרכז התרבות, שמתנשא לגובה 80 מטרים ומשתרע על פני 57,000 מ"ר, מכיל מוזיאון, ספרייה ומרכז כנסים, הנו פרי יצירתה של אדריכלית-העל הגאונית, זאהה חדיד.

  • שמורת גובוסטאן

    השמורה נמצאת כ-60 ק"מ דרומית-מערבית לבאקו ושוכנת באזור סלעי בעל אקלים חצי-מדברי. השמורה נודעת בפטרוגליפים הרבים שנותרו בה מתקופת האבן ולאחריה, כמו כן, בשמורה יש מספר גדול של הרי געש של בוץ.

  • שקי (Sheki) ואתריה

    העיר העתיקה, מבצר העיר, קאראוואן סאראי המפורסם של העיר וכיום בית מלון, ארמון הקיץ של החאנים משקי (Palace of Sheki Khans).

  • כנסיית קיש (Church of Kish)

    כנסיה עתיקה שבזמנים שונים תפקדה ככנסייה האפוסטולית באבלניה הקווקזית, ככנסייה בתוך הכנסייה הגאורגית האורתודוקסית ומאוחר יותר כמו הכנסייה האפוסטולית הארמנית

  • שאמאחי (Shamakhi) ואתריה

    מסגד ג'ומה (Juma Mosque), מאוזוליאום 'שבע כיפות' (Yeddi Gumbaz mausoleum), בית קברות משפחתי של שושלת שירוואנשה.

  • קבר דירי באבא (Diri-Baba)

    מאוזוליאום דו-קומתי הממוקם בפאתי יישוב Maraza.

  • מקדש האש Ateshgah of Baku

    מקדש האש (Ateşgah temple) שנבנה על מצבורי גז טבעיים שיצרו אש תמידית שבוערת במרכזו. המקום הוקם על ידי מאמינים מדת הזורואסטריאנס במאה ה-6 לספירה, ושימש אתר עלייה לרגל במשך מאות שנים.

  • Yanar Dag או "הר האש"

    גבעה שממוקמת במרכז חצי האי אבשרון ולמרגולתיה בוערת אש תמידית כתוצאה משריפת גז טבע.

מפת הטיול לגאורגיה ואזרבייג'ן 12 ימים

מפת הטיול לגאורגיה ואזרבייג'ן 12 ימים

https://goo.gl/eqlwkH

סיפורי לקוחות

לקוחות אותנטיקו מספרים על טיולים בגאורגיה וארזבייג'ן

טיולים נוספים בגאורגיה וארזבייג'ן מבית אותנטיקו®