חיפוש טיול למעלה

טיול פרטי מודרך במדינות הבלטיות: ליטא, לטביה ואסטוניה | 9 ימים

  • טיול פרטי מודרך מ-2 מטיילים ומעלה

  • הדרכה באנגלית או עברית – ע"פ זמינות

  • חוויה יהודית

  • מעבורת מקלייפדה לחצי האי נרינגה – כלול

  • בהרכב של 6 נוסעים – מ-€1.810 לאדם (ללא טיסות)

זהו טיול פרטי מבית אותנטיקו® בהובלת מדריכים מקומיים דוברי עברית או אנגלית, המתוכנן והמאורגן לכל פרטיו, והמאפשר לכם לחוות חווית טיול איכותית בקבוצה פרטית סגורה. הטיול מתקיים בשילוב של נסיעות ברכב ממוזג עם נהג והליכות רגליות ביעדי הסיורים ומתאים לקבוצות סגורות מ- 2 מטיילים ומעלה. 

מסלול זה מתבסס על לוחות הטיסות של חברת התעופה לטבית airBaltic או של חברת התעופה הפולנית LOT הידועים היום. ניתן להתאים את התכנית לטיסות אחרות בהתאם לבחירת הנוסעים. יתכנו שינויים במסלול המוצע בכפוף לשינויים בלוח הטיסות של חברת התעופה, עקב שינוי חברת התעופה, כמו גם על פי מיטב שיקולי המדריך בשטח, עקב תנאי מזג האוויר בפועל ו/או תנאי השטח ו/או דרישות השלטונות המקומיים.

אותנטיקו הנה השותפה הרשמית של הרשת הבינלאומית ™Best Eurasian Hotels בישראל.

תכנית הטיול למדינות הבלטיות: ליטא, לטביה ואסטוניה 9 ימים

תכנית הטיול למדינות הבלטיות: ליטא, לטביה ואסטוניה 9 ימים

  • וילנה / וילניוס, ליטא
    יום 1

    תל אביב - וילנה

    נגיע לוילנה בשעות הצהריים. אחרי ההתארגנות, נצא לסיור ההיכרות עם העיר. נראה את הקתדראלה המרשימה ו"מגדל הפעמון" הסמוך לה שבמרכז העיר. נציץ על בית המושל הכללי הרוסי לשעבר שהיום הוא בית הנשיא של ליטא ונמשיך לביקור בקומפלקס בן מאות השנים של האוניברסיטה הווילנאית שהיא אחד ממוסדות ההשכלה הגבוהה המוקדמים והמרשימים ביותר במזרח אירופה. נבקר גם בכנסיית אנה הקדושה ובמוזיאון הענבר "הזהב של ליטא".
    לינה בוילנה.
    כלכלה: –

  • בית הנכסת של וילנה, ליטא
    יום 2

    ירושלים דליטא

    נתחיל את היום בתצפית ממרומי גבעת המצודה העתיקה השוכנת בלב העיר. נמשיך לסיור בוילנה היהודית הידועה גם בשם "ירושלים דליטא". נבקר במוזיאון היהודי הממלכתי ע"ש הגאון מוילנה ובבית הכנסת "טהרת הקודש" היחיד ששרד מכל בתי הכנסת של העיר ומשרת בימינו את קהילת יהודי וילנה. נסייר ברחוב הגאון וברחוב היהודים, נבקר במקום בו ניצב בעבר ה'שולהויף' המפורסם והיכן שהיה ביתו של "הגאון מוילנה". נמשיך לכיכר העירייה ולרחוב "ברייטה גאס". נסייר ברחובות הגטו, נצעד בעקבותיהם של איציק ויטנברג ואבא קובנר עד חצר בנין ה"יודנראט". נעצור ליד הבניין של התיאטרון היהודי בגטו וילנה ונתרשם מהסיפור המרתק על הפעילות התרבותית של אסירי הגטו. נגיע למתחם "הבתים הזולים", הבניינים שברון הירש בנה ליהודים חסרי גג לאחר השיטפון הגדול בוילנה. נסיים את סיורינו ב"שער השחר" השריד היחיד של חומת העיר.
    לינה בוילנה.
    כלכלה: ארוחת בוקר

  • טירת טראקאי, ליטא
    יום 3

    וילנה - פונאר - טראקאי - קובנה

    אחר ארוחת הבוקר נסע ל"יער פונאר", לביקור בגיא ההריגה הגדול של יהדות ליטא הסמוך לעיר. נמשיך אל טראקאי, הבירה העתיקה של נסיכי ליטא השוכנת בלב אזור אגמים יפהפה ונתרשם מיופיו הנדיר של המקום. נמשיך לכיוון צפון-מערב, לעיר השנייה בגודלה בליטא, קובנה. בדרך נעצור בעיירת ז'זמר לביקור בבית הכנסת מעץ. בקובנה נטייל באזור הישן של העיר שהיה מאוכלס ברובו ביהודים וברחובות הקרויים על שמותיהם של הסופר אברהם מאפו ולודוויג זמנהוף, אבי שפת האספרנטו, נגיע אל "כיכר העיר" העתיקה, נמשיך את סיורנו בביקור קצר ליד הבית בו גדלה המשוררת לאה גולדברג. בשעות הצהריים נטייל להנאתנו ב – Laisves aleja, הלא הוא המדרחוב המפורסם של העיר. נגיע ל"סלובודקה" – הרובע היהודי הישן בו פעלה הישיבה המפורסמת ואשר שימש כגטו בעת הכיבוש הנאצי. נבקר ב"פורט התשיעי", המצודה ששימשה כמחנה מעצר ומוות בתקופת מלחמת העולם השנייה.
    לינה בקובנה.
    כלכלה: ארוחת בוקר
    מרחק נסיעה משוער ביום זה: 120 ק”מ

  • מעבורת לחצי העיר נרינגה, ליטא
    יום 4

    קובנה - קלייפדה (ממל) - חצי האי נרינגה

    ממשיכים לקליפדה (ממל) עיר נמל לחוף הים הבלטי. עם הגעתנו לעיר, נחצה במעבורת את המפרץ קורש ונבקר בחצי האי נרינגה, שהוא אחד מאתרי הטיול והנופש הידועים והמרשימים ביותר בצפון אירופה. נתרשם מנופיו הייחודיים של המקום, נטייל ב'יער המכשפות' המזמן הצצה אל עולם התרבות והפולקלור העממי המקומי. נטייל בעיירת נופש ציורית נידה, בה כתב הסופר תומאס מאן את היצירה "יוסף ואחיו" ונצפה על הדיונות הגבוהות המתנשאות לגובה של עשרות מטרים.
    לקראת הערב נשוב לקלייפדה ללינה.
    כלכלה: ארוחת בוקר
    מרחק נסיעה משוער ביום זה: 330 ק”מ

  • ריגה, בירת לטביה
    יום 5

    קליפדה - פלונגין - שאוולי - ריגה

    אנו פונים צפונה ותחנתינו הראשונה תהיה בעיר פלונגין. באתר הרצח של יהודי פלונגין והסביבה הציב חרש העץ היהודי חי במקום, יעקב בונקה, שורה של פסלי עץ המתארים את רגעיהם האחרונים של ההולכים למוות. בהמשך דרכנו נגיע לעיר שאוולי, שם נתרשם מקרוב מאורחות חייה של "אצולת הממון" היהודית, נתעכב ליד אחוזת משפחת פרנקל ובית החרושת לעורות של משפחה זו. בהמשך דרכנו נבקר ב"גבעת הצלבים", אתר ייחודי ומרשים שהיה לאחד מסמלי ההתנגדות הליטאית לשלטון הזר. לאחר נסיעה לא ארוכה נחצה את הגבול עם לטביה ובשעות הערב נגיע לריגה, בירת לטביה.
    לינה בריגה.
    כלכלה: ארוחת בוקר
    מרחק נסיעה משוער ביום זה: 290 ק”מ

  • ריגה, לטביה
    יום 6

    ריגה

    נתחיל את היום בסיור בעיר העתיקה של ריגה הכולל חומות העיר, "השער השבדי", הקתדראלה המרכזית שנבנתה ב-1211, "בית החתולים", הגילדה הגדולה והקטנה, הבתים המכונים "שלושה אחים", נתרשם מהמגוון הארכיטקטוני הנדיר של המבנים ובניהם הבית של "שחורי ראש". אחר הצהריים נסייר בריגה היהודית. נבקר ברובע היהודי לשעבר, נעצור ליד האנדרטה לזכר בית הכנסת הגדול של ריגה אשר נשרף על ידי הנאצים ועוזריהם המקומיים. נעצור ליד בניין בית הספר היהודי הראשון באימפריה הרוסית. נמשיך לאזור הגטו וגם אל אתר השמדת יהודי ריגה רומבולה ומחנה עבודה סאלאספילס.
    לינה בריגה.
    כלכלה: ארוחת בוקר

  • טירת טוראידה (Turaida Castle), לטביה
    יום 7

    ריגה - סיגודלה - פארנו - טאלין

    בבוקר נבקר בשוק המרכזי של ריגה, אחד השווקים הגדולים והמרשימים באירופה כולה. נמשיך לסייר בפנינה האדריכלית של האזור הלא הוא רחוב אלברטה המהווה ריכוז ייחודי לבניינים שעוצבו בסגנון ה"ארט-נובו" (Art Nouveau). לאחר מכן נמשיך צפונה לאסטוניה. בדרך נבקר בטירת טוראידה המשוחזרת שנוסדה במאה ה-13. הטירה ממוקמת בקרבת עיירת הנופש סיגולדה השוכנת בקטע ציורי של עמק הנהר גאויה ולא בכדי מכנים אזור זה "שווייץ של לטביה". משם נמשיך בנסיעה לאורך חופו של הים הבלטי, נעבור בעיירת הנופש המפורסמת פארנו. משם נמשיך לטאלין ובדרך נבקר בעיירת הנופש המפורסמת פארנו .
    לינה בטאלין.
    כלכלה: ארוחת בוקר
    מרחק נסיעה משוער ביום זה: 360 ק”מ

  • טאלין, אסטוניה
    יום 8

    טאלין

    לאחר ארוחת הבוקר נסייר ברגל בעיר העתיקה. נתחיל מהעיר העליונה ונתרשם מחומות העיר ומגדליה. נציץ אל בניין הפרלמנט של אסטוניה ולידו כנסיית אלכסנדר נבסקי הרוסית – סמל לשליטת רוסיה על ארץ זו שנמשכה מעל מאתיים שנה. נתבונן על הנוף היפיפה של העיר והנמל. נרד לעיר התחתונה ברחוב "פיק יאלג" (הרגל הארוכה) ונמשיך את סיורנו בעיר העתיקה של טאלין שכמעט ולא השתנתה במאות השנים האחרונות.  זהו אחד הרבעים האחרונים אשר משקפים את תקופת ימי הביניים באופן אותנטי כל-כך. נסיים את הסיור ברגל בבתי המלכה ובשוק המזכרות. נצא אל סיור סביב העיר העתיקה. לאחר מכן נבקר בפארק קדריורג ונראה את הארמון שהצאר הרוסי פטר הגדול בנה לרעייתו. נמשיך לביקור בשדה הזמר שממנו צמחה עצמאותה של אסטוניה אשר, בין היתר, הובילה להתפרקות של ברית המועצות. בשובנו לעיר נעצור ליד האנדרטה המרשימה "רוסלקא" (בת הים).
    לינה בטאלין.
    כלכלה: ארוחת בוקר

  • בית הכנסת החדש של טאלין, אסטוניה
    יום 9

    טאלין - תל אביב

    בשעות הבוקר נבקר בבית הכנסת החדש של טאלין אשר נחנך במאי 2007 וניפגש עם חברי הקהילה יהודית המקומית. זמן חופשי.
    לקראת הצהריים ניסע לשדה התעופה של טאלין ונמריא הביתה.
    כלכלה: ארוחת בוקר

חבילת הטיול כוללת

  • חבילת הטיול למדינות הבלטיות: ליטא, לטביה ואסטוניה כוללת
    • קבלת פנים והעברות מ/אל נמל התעופה.
    • לינות: סה”כ 8 לילות כמפורט להלן במלונות ברמת אירוח 4 כוכבים (או דומה) ובכפוף לזמינות החדרים בפועל:
      • 2 לילות בוילניוס (וילנה) ב-Neringa Hotel או דומה.
      • לילה אחד בקאונס (קובנה) ב-Kaunas Hotel או דומה.
      • לילה אחד בקלייפדה ב-Mercure Klaipeda City או דומה.
      • 2 לילות בריגה ב-Wellton Centrum Hotel & SPA או דומה.
      • 2 לילות בטאלין ב-Hestia Hotel Kentmanni או דומה.
    • העברות ונסיעות ברכב פרטי/מיניוואן/מיניבוס/אוטובוס ממוזג (בהתאם לגודל הקבוצה) ע"פ התכנית.
    • מדריכים מקומיים דוברי עברית או אנגלית (בהתאם לזמינות) ע"פ התכנית (בקבוצות החל מ 4 מטיילים – מדריך ונהג).
    • דמי כניסה לאתרים בהם הכניסה כרוכה בתשלום ואשר כלולים בחבילת הטיול כמפורט בסעיף "אתרים הכלולים בתכנית" (למעט הימים בהם המוזיאונים סגורים).
    • דמי רישום וטיפול.
    המחיר אינו כולל
    • כרטיסי טיסה.
    • ביטוח נסיעות אישי וביטוח מטען.
    • אתרים ופעילויות אשר לא כלולים בתכנית הטיול.
    • ארוחות מעבר לארוחות בוקר המוגשות בבתי המלון.
    • כניסות מוקדמות ו/או מאוחרות לבתי המלון.
    • הוצאות אישיות.
    • תשר למדריכים ונהגים מקומיים.

מחירים ותנאים

מחירים ותנאים

אנחנו מאמינים כי הטיולים מבית אותנטיקו מתאימים לכל מי שמחפש חוויית טיול ייחודית, איכותית ובמחיר הוגן ומזמינים אתכם להצטרף אל חוג החברים והלקוחות של אותנטיקו!

מחיר חבילת הטיול לאדם בחדר זוגי בקבוצה פרטית בהתאם למספר המטיילים בקבוצה סגורה

טיול פרטי מודרך במדינות הבלטיות: ליטא, לטביה ואסטוניה | 9 ימים
*המחירים משוערים ועשויים להשתנות בהתאם למועדי הטיול.
הרכב הקבוצה הפרטית2-3
מטיילים
4-5
מטיילים
6-7
מטיילים
8-9
מטיילים
10-11
מטיילים
12-14
מטיילים
תוספת
ליחיד/ה בחדר
מחיר חבילת הטיול3.360€ לאדם2.260€ לאדם1.810€ לאדם1.610€ לאדם1.590€ לאדם1.500€ לאדם450€ לאדם

תנאי תשלום:
התשלומים בש"ח יתבצעו לפי שער המכירה להעברות והמחאות האחרון ביום העסקים שקדם למועד כל תשלום. התשלום בגין המקדמה בסך של 400 אירו לאדם ישולם בתשלום אחד באמצעות כרטיס אשראי או העברה בנקאית במעמד ההרשמה. יתרת הסכום תשולם בהתאם לתנאי התשלום אשר יפורטו למטייל במעמד ההצעה וההרשמה לטיול, אך מלוא התשלום בגין הטיול ישולם בכל מקרה לא יאוחר מ-40 ימים לפני מועד היציאה לטיול (כרטיס האשראי יחויב ללא הודעה נוספת במועד מתאים של חברת האשראי). אנו מכבדים כרטיסי אשראי מסוג ויזה, מאסטרקארד ודיינרס.

מדיניות הביטולים:
הנוסח במלא של 'תנאים כלליים לטיולים' לרבות סעיף תנאי הביטול מפורט בדף ייעודי הזמין אונליין בכתובת: https://authentico.co.il/terms
הודעת הביטול תעשה בהודעה בכתב בלבד. מועד הביטול יוגדר לפי מועד מסירת ההודעה. החזר התשלום יתבצע במטבע בו שילם המבטל (למשלמים בכרטיס אשראי ביטול העסקה מול חברת האשראי).
יודגש כי במחיר הטיול כלולים דמי רישום וטיפול בסך 150€ שלא יוחזרו למטייל בכל מקרה בעת ביטול מצדו. כמו כן יחויב המטייל בדמי ביטול שגובות חברות התעופה ו/או חברות הרכבות בגין ביטול הכרטיסים לטיסות הבינלאומיות ו/או לטיסות הפנים ו/או לנסיעות ברכבת זאת בנוסף לדמי הביטול המפורטים להלן.
בהודעה ביטול עד ל 40 ימי עסקים לפני מועד תחילת הסיור – יחוייב המטייל בדמי רישום וטיפול בסך 150€ בלבד.
החל מ 40 ימי עסקים ועד 30 ימי עסקים- יחוייב המטייל בדמי ביטול בסך 250€.
החל מ 29 ימי עסקים ועד 15 ימי עסקים לפני היציאה – יחוייב המטייל בדמי ביטול בסך 25% ממחיר הטיול.
החל מ 14 ימי עסקים ועד 8 ימי עסקים לפני היציאה – יחוייב המטייל בדמי ביטול בסך 50% ממחיר הטיול.
החל מ 7 ימי עסקים ועד 48 שעות לפני היציאה – יחוייב המטייל בדמי ביטול בסך 75% ממחיר הטיול.
פחות מ 48 שעות ( 2 ימי עבודה) – יחוייב המטייל בדמי ביטול מלאים של מחיר הטיול.
ימי עסקים – ימים א'- ה' (לא כולל חגים).
בקבוצות פרטיות סגורות, בנוסף לדמי הביטול המפוטרים לעיל ואשר יחולו על המבטלים, יש לקחת בחשבון את השינוי במחיר חבילת הטיול לאדם הנובע משינוי במספר המטיילים בקבוצה לאור ביטול ההשתתפות של חלק מהטיילים.
אין החזר בגין שירותים או חלקי שירותים הכלולים בחבילת הטיול שלא נוצלו במהלך הטיול.

אתרים הכלולים בחבילת הטיול למדינות הבלטיות: ליטא, לטביה ואסטוניה 9 ימים

אתרים הכלולים בחבילת הטיול למדינות הבלטיות: ליטא, לטביה ואסטוניה 9 ימים

  • המרכז ההיסטורי של וילנה

    העיר העתיקה, מרכזה ההיסטורי של וילנה, משתרעת על 3.6 קמ"ר והיא בין הגדולות במזרח אירופה, בה מרוכזים רוב הבניינים בעלי החשיבות ההיסטורית ובהם טירת גדימינאס וכיכר הקתדרלה. העיר הוכרה כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו ב-1994.

  • פוניקולר למגדל גדימינאס (Gediminas Hill Funicular)

    פוניקולר המוביל אל מגדל גדמינאס, השריד שנותר מהמצודה העליונה של העיר. המגדל ממוקם בגבעת המצודה, ממנה נשקף נוף ייפייפה על העיר כולה.

  • אוניברסיטת וילנה

    אחד ממוסדות ההשכלה הגבוהה המוקדמים והמרשימים ביותר במזרח אירופה שנוסדה על-ידי הישועים בשנת 1579.

  • וילנה היהודית - "ירושלים דליטא"

    אתריה המרכזיים של וילנה היהודית שכונתה "ירושלים דליטא" הם: רחוב הגאון, רחוב היהודים, בית הכנסת "טהרת הקודש" היחיד ששרד מכל בתי הכנסת של העיר, רחוב "ברייטה גאס", רחובות הגטו, הבניין של התיאטרון היהודי בגטו, מתחם "הבתים הזולים", בתי הקברות היהודיים של העיר ועוד.

  • המוזיאון היהודי הממלכתי ע"ש הגאון מוילנה

    המוזאיון מוקדש לתולדות יהודת ליטא ולמורשתה התרבותית, נוסד ע"י משרד התרבות של ליטא בשנת 1989.

  • אתר הזיכרון בפונאר

    אתר הרצח של יהודי וילנה והסביבה, שוכן 10 ק"מ מדרום לוילנה. באתר זה נרצחו במהלך מלחמת העולם השנייה בין שבעים אלף איש למאה אלף איש, רובם המכריע יהודים.

  • טירת טראקאי (Trakai Castle)

    טירה השוכנת על אי באגם גאלבה בעיר טראקאי, בירתם העתיקה של נסיכי ליטא.

  • בית הכנסת מעץ בעיירת ז'ז'מר (Zezmariai)

    בית הכנסת מעץ שנשתמר בעיירת ז'ז'מר.

  • מרכזה ההיסטורי של קובנו ואזור 'סלובודקה'

    קובנה (בליטאית Kaunas) היא העיר השנייה בגודלה בליטא, נוסדה בשנת 1030 על ידי הנסיך הליטאי קאונאס ונקראה על שמו. בתחילת המאה ה-18 נוסד בעיר רובע יהודי ובשנת 1939 מנתה האוכלוסייה היהודית בקובנה כארבעים אלף איש, שהיוותה כרבע מהאוכלוסייה הכללית שבעיר. בשנת 1877 הקים הרב נתן צבי פינקל את ישיבת סלובודקה המפורסמת בבפרבר של קובנה אשר שימש כגטו בעת הכיבוש הנאצי.

  • הפורט התשיעי

    אתר רצח המוני יהודים במלחמת העולם השניה. הפורט התשיעי בקובנה הוא שמה של אחת ממערכת המצודות שהוקמו בסוף המאה ה-19 שישה קילומטרים ממרכז העיר. בליטא העצמאית, בין שתי מלחמות-העולם, שימש הפורט בית-סוהר. כיום משמש המקום כמוזיאון וכאתר הנצחה.

  • בית הכנסת בקדאייני (Kedainiai)

    בית כנסת בעיר קדאייני (Kedainiai), אחת הערים העתיקות ביותר בליטא הממוקמת כ-51 ק"מ צפונית לקובנה. בעיר זו עשה הגאון מווילנה את צעדיו הראשונים בלימודיו.

  • המרכז ההיסטורי של קלייפדה

    עיר נמל קלייפדה ממוקמת על שפת הים הבלטי קרוב לשפך הנהר ניימן, ובמשך תקופה ארוכה היא השתייכה לפרוסיה המזרחית והייתה קרויה ממל.

  • מעבורת לחצי האי נרינגה

    קווי המעבורת מקשרים דרך המפרץ קורש בין העיר קלייפדה לבין חצי האי. משך הנסיעה במעבורת הוא 15 עד 20 דקות.

  • חצי האי נרינגה / הרצועה הקורונית

    אחד מאתרי הטיול והנופש הידועים והמרשימים ביותר בצפון אירופה. זהו  חצי אי צר וחולי באורך של 98 ק"מ, החוצץ בין הים הבלטי למפרץ קורש, כאשר 52 ק"מ שייכים לליטא. בנרינגה אפשר לצפות בדיונות הגבוהות באירופה ובמקומות מסוימים הן מגיעות לגובה של 60 מ'. מבין האטרקציות המומלצות בנרינגה: "יער המכשפות" שליד כפר יואודקראנטה וכמובן עיירת הנופש ההציורית – נידה.

  • מוזיאון תומאס מאן בעיירת נידה

    תומא מאן, סופר גרמני נודע, חתן פרס נובל לספרות לשנת 1929. בקיץ 1932 שהה מאן בבית נופש בעיירה נידה, שם המשיך לכתוב את הרומן "יוסף ואחיו".

  • אתר ההנצחה ליהודי פלונגין

    באתר הרצח של יהודי פלונגין והסביבה הציב חרש העץ היהודי, יעקב בונקה, שורה של פסלי עץ המתארים את רגעיהם האחרונים של ההולכים למוות.

  • גבעת הצלבים

    אתר ייחודי ומרשים שהיה לאחד מסמלי ההתנגדות הליטאית לשלטון הזר. במקום שוכנת גבעה קטנה, אליה נוהגים הולכי רגל להגיע ולהניח צלבים.

  • אחוזת משפחת פרנקל בשאוולי

    אחוזת משפחת פרנקל ובית החרושת לעורות של משפחה זו בעיר שאוולי (Šiauliai).

  • העיר העתיקה של ריגה

    העיר העתיקה של ריגה הוכרזה אתר מורשת עולמית על ידי אונסק"ו. בריגה נמצא הריכוז הגבוה ביותר של מבנים הבנויים בסגנון אר נובו באירופה. מה בתכנית הסיור? חומות העיר, "השער השבדי", הקתדראלה המרכזית, "בית החתולים", הגילדה הגדולה והקטנה, הבתים המכונים "שלושה אחים",  בית הגילדות של שחורי הראש, הרובע היהודי לשעברי, השוק המרכזי של ריגה, אחד השווקים הגדולים והמרשימים באירופה כולה ועוד.

  • קתדרלת ריגה (Rigas Dom)

    הקתדרלה של ריגה היא הכנסייה הגדולה בארצות הבלטיות. היא נבנתה במהלך המאה ה-13 ועברה שינויים משמעותיים מאז. בתוכה נמצא אורגן שנבנה בשנת 1844 והנחשב לעוגב הצינורות השני בגודלו בעולם.

  • כנסיית פטר הקדוש (St. Peter's Church)

    כנסיית פיטר הקדוש, הוזכרה לראשונה בשנת 1209, כוללת מגדל בגובה של 123 מטר ומהווה את אחד הסמלים המרכזיים של העיר.

  • בית הכנסת כורל של ריגה

    בית הכנסת הגדול המכונה פייטאוו-שול (Peitav Shul), היחיד ששרד בריגה לאחר הכיבוש הנאצי ועדיין פעיל בעיר. בית הכנסת ממוקם בלבה של העיר העתיקה של ריגה. בית הכנסת נבנה בשנים 1903-1905 בסגנון אר נובו על ידי הארכיטקט וההיסטוריון וילהלם ניומן.

  • אתר השמדת יהודי ריגה בעיר רומבולה

    טבח יער רומבולה אירע ביער רומבולה (בלטבית – Rumbulā) סמוך לריגה, שם נרצחו כ-25 אלף יהודים בתקופת השואה. במקום בו בוצע הטבח, הוקמה בשנת 1965 אנדרטה על ידי קבוצת צעירים מהעיר ריגה. בנובמבר 2002 חודשה האנדרטה במקום על ידי השלטונות הלטביים.

  • טירת טוראידה (Turaida Castle)

    טירת טוראידה נוסדה בשנת 1214, נשרפה בשנת 1776 ושוחזרה במשך עשרות שנים במהלך המאה ה-20. הטירה ממוקמת בקרבת עיירת הנופש סיגולדה השוכנת בקטע ציורי של עמק הנהר גאויה ולא בכדי מכנים אזור זה "שווייץ של לטביה".

  • העיר העתיקה של טאלין

    טאלין היא בירת אסטוניה, העיר הגדולה במדינה ועיר הנמל העיקרית שלה. העיר שוכנת לחוף הים הבלטי, כ-80 ק"מ דרומית להלסינקי. בשנת 1997 העיר העתיקה של טאלין הוכרזה על ידי אונסק"ו כאתר מורשת עולמית תרבותית ואף נבחרה לבירת התרבות האירופית לשנת 2011. טלאלין ללא ספק אחת הבירות היפות ועתיקות ביותר בצפון אירופה.

  • המוזיאון להיסטוריה אסטונית (Tallinn Great Guild Hall)

    בית הגילדה הגדול נבנה בלב העיר העתקיה של טאלין במאה ה-15 בסגונון גווטי והיום שוכן במבנה עתיק זה המוזיאון להיסטוריה אסטונית.

  • פארק קדריורג

    פארק קאדריורג הגדול והמטופח ממוקם ברובע אמיד בטאלין וקרוי על שמו. במרכז הפארק נמצא ארמון קאדריורג אשר נבנה ב-1718 על ידי הצאר פיוטר הגדול למען אשתו יקטרינה הראשונה. בפארק מפוזרים מבנים ששימשו את הארמון כמו בית המטבח, בתי השומרים והביתן של פיוטר הגדול שם אהב להתבודד. בפארק נמצא מוזיאון KUMU לאמנות אסטונית. ליד הארמון נמצא הארמון הנשיאותי בו מתגורר נשיא אסטוניה.

  • אנדרטת "רוסלקה"

    אנדרטת "רוסלקה" הוקמה לזכר 177 אנשי צוות אניית הקרב של הצי הרוסי הקיסרי "רוסלקה" (בת ים במיתולוגיה), שנספו בעת מסעה של האנייה מטאלין להלסינקי ב-1893. במלאת תשע שנים לאסון, הוסר הלוט מעל אנדרטת זיכרון זו, פרי יצירתו של הפסל האסטוני אמנדוס אדמסון. האנדרטה נמצאת ליד חוף הים בקצה פארק קאדריורג.

  • שדה הזמר של טאלין

    מקום בו נערכים פסטיבלים של זמר ואירועים מוזיקליים חשובים. הבמה המרכזית נבנתה בשנת 1959 והמקום יכול להכיל עד כ-100,000 צופים. מכאן צמחה עצמאותה של אסטוניה אשר, בין היתר, הובילה להתפרקות של ברית המועצות.

  • בית הכנסת החדש של טאלין והמוזיאון היהודי

    בבמאי 2007 נפתח בית הכנסת החדש בטאלין, בטקס בו השתתפו שמעון פרס ונשיא אסטוניה. בית הכנסת נבנה בתרומת נדבן יהודי בעלות של כשני מיליוני דולר, צמודים לו מוזיאון יהודי אסטוניה ומוסדות הקהילה.  בית הכנסת הזה הוא הראשון שפועל במדינה מאז השואה.

מפת הטיול למדינות הבלטיות: ליטא, לטביה ואסטוניה 9 ימים

מפת הטיול למדינות הבלטיות: ליטא, לטביה ואסטוניה 9 ימים

http://goo.gl/awtaMX

סיפורי לקוחות

לקוחות אותנטיקו מספרים על הטיולים במדינות הבלטיות

טיולים נוספים בליטא, לטביה ואסטוניה מבית אותנטיקו™