חיפוש טיול למעלה

טיול שורשים לחבל ווהלין וגליציה – 7 ימים | מסלול לדוגמא

  • מסלול לדוגמא לטיול שורשים בהתאמה אישית

  • טיול פרטי מודרך מ-2 מטיילים ומעלה

  • הדרכה באנגלית או בשפה זרה אחרת

  • בהרכב של 6-7 נוסעים – 1565$ לאדם (ללא טיסות)

מסלול הטיול:  קייב – ז'יטומיר – נובוהרד-וולינסקי – רובנו – דובנו – ברודי – לבוב – דרוהוביץ' – בוריסלב – לבוב

זהו טיול פרטי מבית אותנטיקו בהובלת מדריכים מקומיים, המתוכנן והמאורגן לכל פרטיו, והמאפשר לכם לחוות חווית טיול איכותית בקבוצה פרטית סגורה. הטיול מתקיים בשילוב של נסיעות ברכב פרטי/מיניוואן/מיניבוס ממוזג עם נהג (בהתאם לגודל הקבוצה) והליכות רגליות ביעדי הסיורים ומתאים לקבוצות מ- 2 מטיילים ומעלה.
יתכנו שינויים במסלול המוצע בכפוף לשינויים בלוח הטיסות של חברת התעופה, על פי מיטב שיקולי המדריך בשטח, עקב תנאי מזג האוויר בפועל ו/או תנאי השטח ו/או דרישות השלטונות המקומיים.

אותנטיקו הנה השותפה הרשמית של הרשת הבינלאומית ™Best Eurasian Hotels בישראל.

תכנית הטיול לחבל ווהלין וגליציה 7 ימים, אוקראינה

תכנית הטיול לחבל ווהלין וגליציה 7 ימים, אוקראינה

  • אוקראינה - קייב
    יום 1

    בקייב העתיקה והמודרנית

    נמריא מת"א בשעות הבוקר המוקדמות וננחת בקייב כעבור כ-3 שעות. אחרי קבלת הפנים בשדה התעופה נצא לסיור בבירת אוקראינה ואחת הערים העתיקות ביותר במזרח אירופה, קייב הנושאת בגאווה את התואר "אם כל הערים הרוסיות". נבקר ליד אנדרטת סירת המייסדים של העיר (Ladya), נמשיך אל אתריה של קייב העתיקה ונצפה על שער הזהב – שריד שער הכניסה אל העיר העתיקה (Golden Gate), נראה את קתדרלת סנט סופיה המפורסמת (Sofievskiy Sobor) שנבנתה במאה-11 והוכרזה ע" אונסק"ו כאתר מורשת עולמית תרבותית. נגיע למורד אנדרייבסקי (Andriyivs’kyi uzviz) – ירידה תלולה המכונה ע"י המקומיים "המונמארטר של קייב" ובה בתים עתיקים, גלריות, בתי קפה ושוק המזכרות. נבקר ברחוב הקניות והבילויים הראשי בעיר חרשצ'אטיק (Khreschatyk) ובכיכר העצמאות השוכנת בו (Maydan Nezalezhnosti) שהיא הכיכר המרכזית והיפה בעיר, נראה את בניין הפרלמנט (Verkhovna Rada), ארמון מרינסקי (Mariyinsky Palace) ארמון בארוקי מפואר המשמש היום לטקסים רשמיים של נשיא אוקראינה ואת "הבית עם הכימרות" המפורסם (House with Chimaeras). נשים את פעמנו אל לאוורת קייב-פצ'רסק – מנזר המערות (Kiev Pechersk Lavra) אולי האתר המרשים ביותר בעיר והינו אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. נסיים את הסיור על הגבעה הצופה אל הנהר דנייפר, בה ניצב הפסל "אמא מולדת" (Rodina Mat) המתנוסס לגובה של 62 מ', והוא חלק ממוזיאון המלחמה הפטריוטית הגדולה השוכן למרגלותיו.

    משך הסיור: כ-7 שעות.

  • אוקראינה, קייב - בית הכנסת בפודול
    יום 2

    קייב היהודית, סיור ערב "אורות קייב"

    .יום זה נקדיש להיכרות עם קייב היהודית שכן לבירת אוקראינה היסטוריה יהודית עשירה ועתיקת יומין. נתחיל את הסיור ב'באבי יאר' (Babi Yar), גיא ההריגה של יהודי קייב בזמן מלחמת העולם השנייה. נמשיך לפודול (Podol), אזור היסטורי ואחד העתיקים בקייב, בו בעבר התגוררו יהודים רבים. נתרשם מבניני הרובע, נראה בין היתר את בית הכנסת קורל הגדול הידוע גם בשם בית הכנסת בפודול, נראה את בניין האקדמיה קייב-מוהילה, בה נלמדה גם השפה העברית. היום באזור פודול שפע של מסעדות, חנויות ומקומות בילוי. נמשיך לבסרבקה (Bessarabka), גם הוא אזור היסטורי בקייב שקשור חזק בחיי היהודים בעיר. נכיר את מורשתו של יצרן הסוכר הגדול באותם הימים ונדבן יהודי מפורסם, לזר ברודסקי, נבקר בבית הכנסת כורל של ברודסקי שנבנה ב-1898 בכספי הנדבן ומשמש גם היום מרכז דתי ותרבותי של יהודי קייב. נראה את אחת האטרקציות של קייב, שוק בסרבקה המקורה שאף הוא נבנה מכספיו של ברודסקי. נראה את פסל שלום עליכם שהתגורר באזור ואת תבליט הזיכרון על הבית בו נולדה גולדה מאיר. בערב נצא לסיור ערב "אורות קייב".

    משך הסיור: כ-7 שעות ביום וכ-2 שעות בערב.

  • אוקראינה, רובנו
    יום 3

    קייב - ז'יטומיר - נובוהרד-וולינסקי - רובנו

    נצא את בירת אוקראינה ונשים את פעמנו לחבל ווהלין, חבל ארץ בצפון מערב אוקראינה. בעבר נשלט האזור ע"י האימפריה הרוסית והפולנים. בשנת 1921 חולק חבל ווהלין לשניים בין ברית המועצות לשעבר לבין פולין. עם פרוץ מלה"ע השנייה בשנת 1939 ובהתאם להסכם מולוטוב -ריבנטרופ, היה חבל ווהלין אמור לעבור כולו לידי ברה"מ. בדרך נעצור בעיר ז'יטומיר שערב מלחמת העולם השנייה התגוררו בה כ- 30,000 יהודים, שהיוו שליש מכלל תושביה. נבקר ברוע היהודי וברח' מוסקובסקיה ליד בית סבו של חיים נחמן ביאליק אשר נולד בכפר ראדי הסמוך לז'יטומיר ובהמשך התגורר אצל סבו האדוק – ר' יעקב משה ביאליק במשך כ-10 שנים. נמשיך לעיר נובוהרד-וולינסקי (בשמה הקודם זויהיל או ביידיש זוועהיל) הידועה כמרכז יהודי וחסידי חשוב. בהמשך נגיע לעיר רובנו שבראשית המאה ה 20 הפכה להיות מרכז כלכלי לכל פלך ווהלין ושימשה כמרכז לתנועה הציונית ובה הוקמה גימנסיה עברית "תרבות". כדאי להזכיר גם כי רובנו היא עיר הולדת אמו של עמוס עוז – פניה מוסמן ובספרו האוטוביוגרפי 'סיפור על אהבה וחושך' יש תיאור נרחב של העיר ויהודיה באותה עת. נבקר באתר ההנצחה לחללי השואה ובמרכז עיר ונגיע למלון ללינה.

    מרחק נסיעה משוער ביום זה: כ- 330 ק"מ

  • אוקראינה, ברודי - בית הכנסת
    יום 4

    רובנו - דובנו - ברודי - לבוב

    נעזוב את רובנו ונסע לדובנו, עיר בה התקיימה בעבר אחת הקהילות היהודיות המשפיעות באזור. נראה את מבנה בית הכנסת ששרד, מבצר העיר ונמשיך לברודי, מהידועות בערים ועיירות היהודיות במזרח אירופה. נראה את שרידי בית הכנסת הבנוי בסגנון מבצרי, ובית הקברות הגדול שנותר בעיר. מוצאו של יצרן הסוכר הגדול באותם הימים ונדבן יהודי מפורסם, לזר ברודסקי מברודי וגם אמו של זיגמונד פרויד, עמליה נתנזון פרויד, ילידת המקום.
    ללינה נגיע ללבוב – בירת גליציה המזרחית.

    מרחק נסיעה משוער ביום זה: כ- 220 ק"מ

  • אוקראינה, לבוב
    יום 5

    לבוב - עיר האריות

    היום נטייל בלבוב (בשמה הגרמני למברג), אחת הערים העתיקות במזרח אירופה הממוקמת למרגלות הקרפטים. העיר נוסדה ע"י הנסיך הגליציאני דנילו במאה ה-13 ונקראה על שם בנו לב (אריה). היסטורית העיר נמצאת בגליציה המזרחית וברוב ימיה הייתה תחת שלטון פולני והן נשלטה ע"י האימפריה האוסטרו-הונגרית. נגיע ל"ויסוקי זאמוק" (המצודה הגבוה),ממנה נשקיף על הנופים המרהיבים של העיר, נטייל בשדרות סבובודה – הרחוב הראשי של העיר ונתפעל מהפנינה הארכיטקטונית של לבוב, בניין האופרה. נמשיך לסיור רגלי בעיר העתיקה, נטייל בכיכר השוק בת למעלה משש מאות שנה ובמוזיאון בית המרחקת השוכן בה, נתרשם מבניין העירייה המתנשא לגובה של 65 מטרים ומבניינים אחרים באזור המייצגים סגנונות בנייה שונים כמו הסגנון הגותי, בארוק, רנסנס, רוקוקו, ועוד. נגיע לרובע היהודי ונראה את שרידי בית הכנסת העתיק "שושנת הזהב".  כדאי להזכיר כי בעיר גאים בעובדה שהמקום הוא אחד הראשונים שנחשף באירופה לתרבות שתיית הקפה. יש בעיר עשרות בתי קפה עם מסורת של שנים על שנים וקפה מצוין.

    משך הסיור: כ-6 שעות.

  • אוקראינה, דרוהוביץ
    יום 6

    לבוב - דרוהוביץ' - בוריסלב - לבוב

    היום נצא לבקר בערים ובעיירות באזור גליציה ההיסטורית. על אודות עיירות אלו מסופר בבדיחה על איש אחד שנולד באוסטריה, למד בבית הספר בפולין, נישא בגרמניה, ילדיו נולדו בבריה"מ  והלך לעולמו  באוקראינה. נגיע אל העיר דרוהוביץ' שהייתה פעם מרכז להשכלה ותרבות יהודית והוציאה מתוכה ציירים יהודים מפורסמים:  מאוריצי גוטליב, אפרים משה ליליאן ממייסדי "בצלאל" וכמובן ברונו שולץ. בשנת 1939 בדרוהוביץ' נישאו מנחם בגין ועליזה לבית ארנולד, וזאב ז'בוטינסקי היה השושבין בחתונה. נראה את בתי הכנסת ששרדו, כיכר השוק, ביתו של ברונו שולץ ומקום הריגתו, נסייר באזור גטו, בית הקברות ועוד. נמשיך לבוריסלב הסמוכה ונסייר באתריה. לעת ערב נשוב ללבוב לינה.

    מרחק נסיעה משוער ביום זה: כ- 200 ק"מ

  • אוקראינה, לבוב היהודית
    יום 7

    בלבוב היהודית, חוזרים הביתה

    ללא ספק כדאי להקדיש זמן להיכרות עם לבוב היהודית. בעיר התקיימו שלוש קהילות יהודיות: קראים, קהילה יהודית שישבה בתוך חומות העיר, וקהילה יהודית שישבה מחוץ לחומות העיר. ערב מלחמת העולם השנייה, הייתה בלבוב הקהילה היהודית השלישית בגודלה בפולין, לאחר קהילות ורשה ולודז', עם יותר ממאה אלף יהודים. במהלך הטיול נתרשם מהכתובות ביידיש שנשתמרו על חלק מהבניינים בעיר, נראה את בניין בית החולים היהודי לשעבר ע"ש מרקוס לזרוס ברח' רפפורט, נבקר ליד הבית בו התגורר שלום עליכם, נראה את הבניין בו שכן פעם בית הספר היהודי המסחרי, נראה אזור גטו לבוב והאנדרטה לזכר קורבנות השואה, נבקר בבית הכנסת ועוד. כמובן נגיע לאתר מחנה עבודה והשמדה ינובסקה ולתחנת רכבת קלפרוב ממנה נשלחו יהודי גליציה המזרחית למחנה ההשמדה בלז'ץ. לקראת הטיסה לקייב ובהמשך לתל אביב, נגיע לנמל התעופה של לבוב.

    משך הסיור: כ-6 שעות

חבילת הטיול כוללת

  • חבילת הטיול לחבל ווהלין וגליציה, אוקראינה כוללת
    • קבלת פנים והעברות מ/אל נמל התעופה.
    • 6 לילות במלונות 4* או דומה על בסיס BB (בכפוף לזמינות החדרים).
    • דריך מקומי דובר אנגלית ע"פ התכנית (שפות אחרות ע"פ ההזמנה מיוחדת, בתוספת תשלום ובכפוף לזמינות).
      העברות ונסיעות ברכב פרטי/מיניוואן/מיניבוס/אוטובוס ממוזג עם נהג (בהתאם לגודל הקבוצה) ע"פ התכנית.
    • דמי כניסוה לאתרים בהם הכניסה כרוכה בתשלום ואשר כלולים בחבילת הטיול כמפורט בסעיף "אתרים הכלולים בתכנית" (למעט הימים בהם המוזיאונים סגורים).
    • מים מינרליים ברכב.
    •  דמי רישום וטיפול.
    המחיר אינו כולל
    • כרטיסי טיסה.
    • ביטוח נסיעות אישי וביטוח מטען.
    • אתרים ופעילויות אשר לא כלולים בתכנית הטיול.
    • ארוחות מעבר לארוחות בוקר המוגשות בבתי המלון.
    • כניסות מוקדמות ו/או מאוחרות לבתי המלון.
    • הוצאות אישיות.
    • שעות הדרכה ורכב נוספות שמעבר למתואר בתכנית הטיול.
    • טיפים למדריכים ונהגים מקומיים.

מחיר חבילת הטיול

מחיר חבילת הטיול

אנחנו מאמינים כי הטיולים מבית אותנטיקו מתאימים לכל מי שמחפש חוויית טיול ייחודית, איכותית ובמחיר הוגן ומזמינים אתכם להצטרף אל חוג החברים והלקוחות של אותנטיקו!

מחיר חבילת הטיול לאדם בחדר זוגי בקבוצה פרטית בהתאם למספר המטיילים בקבוצה סגורה

טיול שורשים לחבל ווהלין וגליציה - 7 ימים | מסלול לדוגמא
הרכב הקבוצה הפרטית2-3
מטיילים
4-5
מטיילים
6-7
מטיילים
8-9
מטיילים
10-12
מטיילים
13-16
מטיילים
תוספת ליחיד/ה בחדר זוגי
מחיר חבילת הטיול2.750$ לאדם1.850$ לאדם1.565$ לאדם1.385$ לאדם1.280$ לאדם1.215$ לאדם320$

תנאי תשלום בטיול זה:
התשלומים בש"ח יתבצעו לפי שער המכירה להעברות והמחאות האחרון ביום העסקים שקדם למועד כל תשלום. התשלום בגין המקדמה בסך של 400 דולר ארה"ב לאדם ישולם בתשלום אחד באמצעות כרטיס אשראי או העברה בנקאית במעמד ההרשמה. יתרת הסכום תשולם בהתאם לתנאי התשלום אשר יפורטו למטייל במעמד ההצעה וההרשמה לטיול, אך מלוא התשלום בגין הטיול ישולם בכל מקרה לא יאוחר מ-40 ימים לפני מועד היציאה לטיול (כרטיס האשראי יחויב ללא הודעה נוספת במועד מתאים של חברת האשראי). אנו מכבדים כרטיסי אשראי מסוג ויזה, מאסטרקארד ודיינרס.

מדיניות הביטולים:
הנוסח במלא של 'תנאים כלליים לטיולים' לרבות סעיף תנאי הביטול מפורט בדף ייעודי הזמין אונליין בכתובת: https://authentico.co.il/terms
הודעת הביטול תעשה בהודעה בכתב בלבד. מועד הביטול יוגדר לפי מועד מסירת ההודעה. החזר התשלום יתבצע במטבע בו שילם המבטל (למשלמים בכרטיס אשראי ביטול העסקה מולל חברת האשראי).
יודגש כי במחיר הטיול כלולים דמי רישום וטיפול בסך 150$ שלא יוחזרו למטייל בכל מקרה בעת ביטול מצדו. כמו כן יחויב המטייל בדמי ביטול שגובות חברות התעופה ו/או חברות הרכבותת בגין ביטול הכרטיסים לטיסות הבינלאומיות ו/או לטיסות הפנים ו/או לנסיעות ברכבת זאת בנוסף לדמי הביטול המפורטים להלן.
בהודעה ביטול עד ל 40 ימי עסקים לפני מועד תחילת הסיור – יחוייב המטייל בדמי רישום וטיפול בסך 150$ בלבד.
החל מ 40 ימי עסקים ועד 30 ימי עסקים- יחוייב המטייל בדמי ביטול בסך 250$.
החל מ 29 ימי עסקים ועד 15 ימי עסקים לפני היציאה – יחוייב המטייל בדמי ביטול בסך 25% ממחיר הטיול.
החל מ 14 ימי עסקים ועד 8 ימי עסקים לפני היציאה – יחוייב המטייל בדמי ביטול בסך 50% ממחיר הטיול.
החל מ 7 ימי עסקים ועד 48 שעות לפני היציאה – יחוייב המטייל בדמי ביטול בסך 75% ממחיר הטיול.
פחות מ 48 שעות ( 2 ימי עבודה) – יחוייב המטייל בדמי ביטול מלאים של מחיר הטיול.
ימי עסקים – ימים א'- ה' (לא כולל חגים).
בקבוצות פרטיות סגורות, בנוסף לדמי הביטול המפוטרים לעיל ואשר יחולו על המבטלים, יש לקחת בחשבון את השינוי במחיר חבילת הטיול לאדם הנובע משינוי במספר המטיילים בקבוצהה לאור ביטול ההשתתפות של חלק מהטיילים.
אין החזר בגין שירותים או חלקי שירותים הכלולים בחבילת הטיול שלא נוצלו במהלך הטיול.

אתרים הכלולים בחבילת הטיול לחבל ווהלין וגליציה 7 ימים, אוקראינה

אתרים הכלולים בחבילת הטיול לחבל ווהלין וגליציה 7 ימים, אוקראינה

  • לאוורת קייב-פצ'רסק (מנזר המערות)

    מתחם של מנזרים וכנסיות בקייב בירת אוקראינה, והנחשב לאחד העתיקים בעיר. המנזר הוקם בשנת 1051 בתקופת הנסיך ירוסלב הנבון, על ידי הנזיר אנטוניוס ותלמידו פאודוסי. האתר הוכרז על ידי אונסק"ו כאתר מורשת עולמית תרבותי בשנת 1990.

  • מוזיאון האוצרות ההיסטוריים של אוקראינה במתחם לאוורת קייב-פצ'רסק

    מוזיאון האוצרות ההיסטוריים של אוקראינה במתחם לאוורת קייב-פצ'רסקבו מציג אוסף מרשים של תכשיטים, וחפצים יקרים שנאספו ברחבי אוקראינה.

     

  • מוזיאון למיקרו-מיניאטורות במתחם לאוורת קייב-פצ'רסק

    מוזיאון למיקרו-מיניאטורות במתחם לאוורת קייב-פצ'רסק מציג אוסף מיקרו-מיניאטורות שהן פרי יצירתו הוירטואוזית של האמן האוקראיני Mykola Syadristy.

  • המוזיאון האתנוגרפי תחת כיפת השמיים בפירוגובו

    זהו המוזיאון לאדריכלות עממית וחיי הכפר והוא מציג מבנים כפריים מהמאה ה-17 ועד העשרים, כולל מבני עץ, טחנות רוח, חפצים ורהיטים ועוד בנוף כפרי ירוק.

  • מוזיאון בית המרקחת העתיק בלבוב

    מוזיאון-בית מרקחת בלבוב הממוקם בכיכר השוק אשרנוסד בשנת 1735 ע"י רוקח צבאי ופעיל עד היום.

מפת הטיול לחבל ווהלין וגליציה 7 ימים, אוקראינה

מפת הטיול לחבל ווהלין וגליציה 7 ימים, אוקראינה

סיפורי לקוחות

לקוחות אותנטיקו מספרים על הטיולים באוקראינה

טיולים נוספיים באוקראינה מבית אותנטיקו™