חיפוש טיול למעלה

תנאי שימוש באתר

ברוכים הבאים לאתר authentico.co.il הנמצא בבעלות אותנטיקו® – חברה בין-לאומית, בעלת סניפים ברחבי העולם המתמחה בפיתוח וארגון טיולי פרימיום והפקות בעולם מאז 2006.

תנאי שימוש לאתר authentico.co.il
בעמוד זה מופיעים תנאי השימוש באתר ומדיניות הפרטיות בו.
תנאי השימוש מנוסחים ברבים מתוך כוונה ליתן יחס שווה לגברים ונשים. בתנאים אלה המונחים תוכן או תכנים כוללים "מידע" מכל מין וסוג, לרבות תוכן מילולי, קולי, חזותי, אור קולי, או כל שילוב שלהם וכן הפצתם, דרך הצגתם, עיצובם, עריכתם, עיבודם לרבות, אך לא רק, צילום , תמונה, הנפשה, איור, דמות, תרשים, הדמיה, דגימה, קובץ קולי, סרטון, קובץ, קוד מחשב, כל תוכנה, פרוטוקול, יישום, סימן, סמל, מאגר נתונים, כל תו ואיקון.
האתר מנוהל על ידי חברת אותנטיקו (להלן: האתר ו/או החברה). הגלישה באתר והשימוש בתכניו ובשירותיו מעידה על הסכמתכם למלוא התנאים כמפורט להלן. יכול ותמצאו באתר תכנים נוספים שלהם כללים שונים המצטרפים לכללים המצוינים בתנאי השימוש. התנאים הבאים חלים על השימוש באתר, בתכנים ובשירותים הניתנים בו באמצעות מכשיר סלולרי, מחשב כף יד, מחשב או מכשיר תקשורת אחר, כמו כן הם חלים על השימוש באתר, בין באמצעות רשת האינטרנט ובין באמצעות כל רשת או אמצעי תקשורת אחר.

השימוש באתר
הנכם רשאים להשתמש בתכנים ובשירותים שמסופקים על ידי האתר אך ורק אם אתם עומדים בתנאים הבאים:
1. ההוראות המצוינות להלן יתווספו על כל הוראת אחרת המופיעה בהסכמים מקוונים הנלווים לשירותים באתר.
2. הנכם רשאים להשתמש באתר למטרות אישיות – פרטיות בלבד. אין להעתיק, להשתמש או לאפשר לאחרים להשתמש בתכני האתר, למטרות עסקיות שמטרתם רווח, לרבות בפרסומים, פרסומים אלקטרוניים, דפוס וכיוצ"ב, תהיה המטרה אשר תהיה.
3. אין להציג תכנים מה"אתר" בכל דרך שהיא, ובכלל זה, באמצעות אבזר, תוכנה, מכשיר או בכל דרך אחרת המחסירה תכנים ו/או המשנה את עיצובה באתר.
4. האתר לא ישא בכל אחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מכל קישור לא חוקי לתכנים של האתר. אין לעשות קישורים לתכני החברה ואין להציג או לפרסם תכנים אלא אם יהיה הקישור לדף האינטרנט של החברה כפי שהוא במלואו. במסגרת זו, חל איסור לקשר לתכני "אתר" במנותק מדפי האינטרנט שבהם הם מופיעים באתר. בנוסף לאמור, אין לשנות את מיקומה, להסתיר, לסלף את כתובת האתר ובכל מקרה חובה לשמור על מיקומה המדויק בדף האינטרנט. החברה רשאית לנקוט בכל הליך חוקי על מנת לבטל קישור כאמור, בהתאם לשיקול דעת הבלעדי, ולכם לא תהא כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי החברה בעניין זה.
5. אין לאפשר או להפעיל כל אמצעי כגון תוכנות CRAWLERS,ROBOTS לשם העתקה, חיפוש, סריקה, יצירת לקט, מאגר, אוסף של תכנים מתוך "אתר".
6. אין לקשר ל"אתר" מכל אתר המכיל תכנים המנוגדים לכל דין, גזענים או מפלים, תכנים פורנוגראפיים ו/או אתרים המנוגדים לחוק.
7. אין להציג תכנים מ"אתר" בתוך מסגרת סמויה או גלויה.

קישורים באתר
באתר תמצאו לינקים (קישורים) לעמודים ברשת האינטרנט. חלק מהקישורים מפנים לאתרים שאינם בבעלות, בשליטת ובפיקוח האתר. האתר לא יהיה אחראי לתכנים שאליהם מוליכים הקישורים ואינו אחראי לכל תוצאה שתיגרם מהשימוש בהם או מהסתמכות עליהם ובכל מקרה העובדה שהאתר מקשר לתכנים האמורים, אינו מעיד על הסכמתו לתוכנם, אמיתותם, איכותם, דיוקם, עדכניותם. פרסום קישורים לכתבות באתר וכן קישורים לאתרים אחרים לא תתפרש בכל אופן כהצעה לגולשים לצפות בקישורים אלו, ואין האתר מעודד ו/או מביע תמיכה בכל דרך שהיא בעמדות, בפרסומים במוצרים ובמידע אשר מוצגים בקישורים אלו. האתר בהתאם לשיקול דעתו הבלעדי רשאי להסיר קישורים או להימנע מהוספת קישורים חדשים.

שינויים באתר והפסקת השירות
האתר אינו מתחייב בכל צורה שהיא כי השירותים אותם הוא מספק יינתנו ללא כל הפרעה וברציפות לאורך זמן בלתי מוגבל, ללא הפסקות, בבטחה וללא טעויות.
כמו כן, האתר אינו מתחייב כי מחשביו יהיו חסינים מפני נזקים, כשלים טכניים כאלו או אחרים בתוכנה או בחומרה, בחברה ו/או באתר עצמו או אצל מי מספקיהם, היות והפעלת האתר כרוכה בשירותים של ספקים חיצוניים אשר עליהם אין לחברה כל אחריות למעשה או מחדל הנגרם על ידם ואשר גרם נזקו/או הפסד ו/או אובדן ו/או הוצאה ו/או הוצאה משפטית אשר ייגרמו לגולשים באתר החברה.
בהתאם לשיקול דעתו הבלעדי רשאית החברה המפעילה את האתר לסגור אותו, לשנות את מראהו, עיצובו, זמינותו וכל דבר אחר כפי שיוחלט בחברה וכל זאת מבלי שתצטרך ליתן הודעה מראש למי מהגולשים. לא תהיה לך כל תביעה ו/או דרישה ו/או טענה כספית ו/או אחרת כלפי החברה ו/או האתר ו/או מי מטעמם בגין הפסקת השירות או השינויים כאמור. החברה ו/או האתר יעשו מאמץ סביר להודיע מראש לפני הפסקת השירות.

אחריות האתר
התכנים באתר הכוללים תכנים המתפרסמים באמצעות דואר אלקטרוני, SMS, פורומים, קהילות וקבוצות דיון אינם מהווים תחליף לייעוץ מקצועי, אך אם החלטתם להסתמך על תוכן כלשהו, עליכם חלה האחריות הבלעדית לפעולותיכם והתוצאות הנובעות מכך.
האתר לא יהיה אחראי לכל נזק שייגרם לכם באם יופסק שירות האתר, ו/או יתרחש נזק, תקלה, הפרעה בשירות וכיו"ב אצלה ו/או אצל ספקיו.

זכויות היוצרים והקניין הרוחני של אתר authentico.co.il
זכויות היוצרים והקניין הרוחני, תכנים, עיצוב, תוכנות, יישומים, סימני המסחר, קוד מחשב, קבצי וידאו, טקסטים, קבצים קוליים, קבצים גרפיים וכל חומר אחר הכלול באתר הנן של אתר authentico.co.il בלבד או של צד שלישי אשר הרשה לאתר שימוש בהם. אסורה ההפצה, העתקה, הצגה בפומבי, העברה לציבור, עיבוד, השכרה, מכירה במלואו או בחלקו, בין במישרין ובין בעקיפין, בכל אמצעי יהיה אשר יהיה, ואשר כולל בין היתר, אמצעי אלקטרוני, צילום, הקלטה, אמצעי מכאני, או בכל דרך אחרת וזאת מבלי שניתנה הסכמת האתר בכתב.
למען הסר ספק, האתר אינו אחראי בכל צורה שהיא להפרה של זכות קניין רוחני כלשהי, לרבות סימני מסחר, סודות מסחר, שמות מתחם וכתובות דואר אלקטרוני.

העברת באמצעות דואר אלקטרוני ו – SMS
אנו מצהירים בזאת כי ידוע לנו כי כל העברת תכנים בדואר אלקטרוני ו – sms נחשב לצורך העניין כהעברת תוכן לכל דבר ועניין וכי כל האמור בהסכם זה חל גם על דרך העברה זו.

"עוגיות" – Cookies
לצורך יעילות ותפעול שוטף של האתר נעשה שימוש ב'עוגיות' (Cookies) , ובכלל זה כדי לאבטח מידע, לאמת פרטים אודותיך, התאמת האתר לצורה בה אתה צופה, פרסום עפ"י העדפותיך האישיות, ואיסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתרים. ה"עוגיות" מכילים מידע רב ומגוון, כדוגמת מהיכן הגעת אל האתר, המקומות בהם גלשת באתר, משך הזמן ששהית באתר ועוד. ראוי לציין כי העוגיות מייתרות לעתים את הצורך בהקלדת שמך וסיסמאות אותם עליך להקליד בכל פעם שאתה מבקר באתר
אם אינך רוצה לקבל "עוגיות", ניתן להימנע מכך על ידי שינוי ההגדרות בדפדפן, אך יש לזכור שניטרולן יכולים לגרום לכך שלא תוכל להשתמש בחלק מהשירותים הניתנים על ידי האתר ו/או לצפות באתר בצורה הטובה ביותר.

שינויים במדיניות
החברה רשאית לשנות את הוראות מדיניות הפרטיות בכל עת.

סמכות שיפוט ודין
סמכות השיפוט הבלעדית לבירור כל עניין ומחלוקת, מוקנית לערכאות המתאימות בעיר תל אביב. הדין שיחול הנו הדין הישראלי.