חיפוש טיול למעלה

טיול ליפן במסלול היכרות – 7 לילות | טיול פרטי ביפן מבית אותנטיקו®

  • טיול פרטי מודרך מ-2 מטיילים ומעלה

  • הדרכה באנגלית

  • נסיעות ברכבות קליע

  • חוויית לינה במלון עם בריכות מעיינות חמים

  • חווית טבילה במעיינות החמים

  • טקס הגשה ושתיית תה יפני מסורתי

  • חוויית לבישת בגדים יפניים מסורתיים או שריון סמוראי

  • בהרכב של 6-7 נוסעים – מ-3900$ לאדם (ללא טיסות)

מסלול הטיול ליפן: טוקיו – אוסאקה – קיוטו – וואקאיאמה – נארה – הר פוג'י – קאוואגוצ'יקו – אווקודני – שדה התעופה טוקיו

זהו טיול פרטי מבית אותנטיקו® בהובלת מדריכים מקומיים המתוכנן והמאורגן לכל פרטיו, והמאפשר לכם לחוות חווית טיול איכותית בקבוצה פרטית סגורה. הטיול מתקיים בשילוב של נסיעות ברכב ממוזג בהתאם לגודל הקבוצה, ברכבות הקליע והליכות רגליות ביעדי הסיורים ומתאים לקבוצות סגורות מ- 2 מטיילים ומעלה.
יתכנו שינויים במסלול המוצע בכפוף לשינויים בלוח הטיסות של חברת התעופה, על פי מיטב שיקולי המדריך בשטח, עקב תנאי מזג האוויר בפועל ו/או תנאי השטח ו/או דרישות השלטונות המקומיים. כמו כן, סדר הביקורים באתרים המתוארים בתוכניות היומיות עשוי להשתנות בהתאם להחלטות המדריך בשטח.

אותנטיקו הנה השותפה הרשמית של הרשת הבינלאומית ™Best Eurasian Hotels בישראל.

מסלול ותכנית הטיול ליפן במסלול היכרות - 7 לילות

מסלול ותכנית הטיול ליפן במסלול היכרות - 7 לילות

  • טוקיו, יפן
    יום 1

    הגעה לטוקיו

    אחרי הנחיתה בנמל התעופה של טוקיו (Narita International Airport – NRT), קבלת פנים והעברה למלון להתארגנות ומנוחה.
    לינה בטוקיו.

  • הגן הלאומי שינג
    יום 2

    יום סיור בטוקיו (Tokyo)

    טוקיו היא אחת הערים המאוכלסות בעולם ואחד המקומות המתאימים ביותר ללמוד בו על יפן העכשווית.
    זאת עיר רבת פנים ואחת מהן היא רובע שינג'וקו (Shinjuku) – אזור בילויים, עסקים וקניות גדול, מסביב לתחנת הרכבת שינג'וקו. זאת תחנת הרכבת ההומה ביותר בעולם ועוברים בה יותר משני מיליון נוסעים מדי יום. ממערב לתחנה נמצא אזור גורדי השחקים של שינג'וקו שבו נמצאים כמה מהבניינים הגבוהים ביותר בטוקיו. שניים מהם הם מגדלי התאומים של משרדי העירייה (Metropolitan Government Office). אחרי תצפית מרהיבה על העיר מהמצפה בראש המגדלים, נראה את הגן הלאומי שינג'וקו גיואן (Gyoen National Garden), בו נפגשים מסורת ומודרנה, מזרח ומערב. זהו אחד הגנים הגדולים והנעימים ביותר בטוקיו ואחד המקומות המושלמים בעיר להתפעל מפריחת הדובדבן עונת האביב. משנת 1903 היה זהו גן פרטי של משפחת הקיסר והוא נפתח לציבור הרחב בשנת 1949. ממש ליד 'שינג'וקו גיואן' נמצא מקדש מייג'י (Meiji Shrine) המנציח את הקיסר מייג'י (Emperor Meiji) ורעייתו, הקיסרית שוקן (Empress Shoken). המקדש משתרע במתחם רחב ידיים ומרושת בשבילי הליכה מרגיעים. במתחם נמצא יער מייג'י ג'ינגו שבו כמאה אלף עצים שנתרמו למקדש מכל רחבי יפן ונטעו עוד בעת בנייתו. מול הכניסה למקדש נמצאת "אומוטסאנדו", שדרת עצים רחבה שמכונה לפעמים "שאנז אליזה של טוקיו". כאן ניתן למצוא חנויות מותגים, בתי קפה ומסעדות רבות. זהו אחד המקומות המושלמים ללמוד על האדריכלות, האופנה ותת התרבות המודרניות של יפן. מכאן נמשיך לצד המסורתי של טוקיו, לתצפית על ארמון הקיסר (Imperial Palace), משכנם של הקיסר והקיסרית. הארמון מוקף בתעלת מים ובשטחים מכוסי עצים – פיסת טבע נדירה בלב הכרך ההומה. אחרי שנצטלם על רקע גשר ניג'ו-באשי (Niju-bashi) שבארמון, נתקדם למזרח טוקיו ונשוטט באזור גינזה (Ginza), אחד האזורים המפורסמים במרכז העיר טוקיו, המקום שבו כל החנויות המפורסמות בעולם נמצאות זו לצד זו.
    לינה בטוקיו.

  • טירת אוסאקה (Osaka Castle), יפן
    יום 3

    באוסאקה

    נסע ברכבת הקליע (Bullet Train) מטוקיו לאוסקה (מרחק הנסיעה: כ-450 ק"מ, זמן הנסיעה: כשעתיים ו-40 דקות) – האזור העירוני השני בגודלו ביפן, וידוע בעיקר במוקדי תיירות מודרניים, אולם יש מקומות בעיר העתיקה שבהם אפשר עדיין לחוש בעבר הרחוק שלה, שכן אוסאקה הרבה יותר "מבוגרת" מטוקיו. נבקר בטירת אוסאקה (Osaka Castle) שנבנתה ב-1583, והייתה הטירה הגדולה ביותר ביפן בשעתה. במלחמת העולם השנייה היא ניצלה בנס מההפצצות שהרחיבו את כל העיר. עוד אתר בו נבקר באוסאקה – אקווריום קאיוקן (Aquarium Kaiyukan), אחד המרהיבים ביותר במדינה המציג אוסף מרשים של מגוון יצורים חיים באוקיינוס השקט.
    נגיע לאחד מאתרי השיא של העיר, רחוב דוטונבורי (Dotonbori street). הרחוב הוא אחד מאתרי התיירות האהובים ביותר בעיר והוא נמתח במקביל לתעלת דוטונבורי. זהו אזור קניות ובידור מבוקש, הידוע גם במסעדות שבו. בלילה הוא מואר במאות אורות נאון ושלטים ובהם "האיש הרץ של גליקו (Glico) והסרטן של קאני דוראקו (Kani Doraku).
    העברה למלון בקיוטו.
    לינה בקיוטו.

  • מקדש קינקאקוג
    יום 4

    בעיר העתיקה של קיוטו (Kyoto)

    קיוטו הייתה בירתה של יפן ומקום משכנו של הקיסר משנת 794 לספירה ועד 1868. כיום היא אתר תיירות מבוקש ביותר בזכות אינספור מקדשיה, הגדולים והקטנים ומבנים הסטוריים רבי חשיבות ששרדו עד היום. אחד האתרים המרתקים ביותר בעיר הוא קינקאקוג'י (Kinkakuji), מקדש זן שכל שתי הקומות העליונות שלו מצופות בעלי זהב. אחרי שנתפעל מהבניין המפואר מהגדה השנייה של האגם, נעבור מאחוריו ונגיע לגני המקדש ששרדו בצורתם המקורית.
    במרחק כמה דקות משם נמצא מקדש ריואנג'י (Ryoanji) ובו גן הסלעים המפורסם ביותר ביפן, המושך מאות מבקרים מדי יום. נעבור דרומה ונגיע לטירת ניג'ו (Nijo Castle) שנבנתה ב-1603 כמשכנו של טוקוגאווה ליאסו (Tokugawa Ieyasu), השוֹגוּן הראשון (שליט צבאי) מתקופת אדו. הארמונות מאותה התקופה הם כנראה השמורים ביותר מיפן הפאודלית, והטירה נכללת ברשימת אתרי המורשת העולמית של אונסק"ו.
    התחנה הבאה לביקור – מקדש Sanjūsangen-dō המשתרע על פני 118 מטר, מה שהופך אותו לארוך מסוגו בעולם. במקדש ניצבים 1001 פסלים של קאנון (דמות בודהיסטווה מיתולוגית הנחשבת התגלמות של חמלה). הפסלים מגולפים במאות ה-12 וה-13 ומסודרים ב-50 עמודים, כל אחד בעומק שתי שורות.
    האתר הבא –  מקדש פושימי אינארי טאישה (Fushimi Inari Taisha), המפורסם באלפי שערי טוריאי (Torii) בצבע אדום-כתום אשר יוצרים רשת שבילים סבוכה מאחורי הבניינים הראשיים. השבילים מובילים ליער של ההר הקדוש אינארי (Mount Inari) שהוא חלק ממתחם המקדש ומתנשא לגובה של 233 מטרים.
    נמשיך לרחובות הישנים של גיון (Gion), רובע הגיישות. מעת לעת ניתן לצפות במארחות בקימונו צבעוניים ולהתרשם ממסעדות ובוטיקים יפניים יוקרתיים ברחוב Hanamikoji.
    לינה בקיוטו.

  • שמורת נארה (Nara Park), יפן
    יום 5

    בוואקאיאמה (Wakayama) ובעיר נארה (Nara)

    אנו בדרך לוואקאיאמה (מרחק הנסיעה: כ-100 ק"מ, זמן הנסיעה: כשעה ו-20 דקות).
    נתחיל את הסיור בעיר בשוק קורושיו (Kuroshio Market) המפורסם בדגים הטריים שלו ונחזה בהדגמה של הכנת דג טונה שלם. השוק מציע דגים טריים ומעושנים, קיפודי ים, ביצי דגים ושאר מאכלי ים בצורות שונות. למי שלא אוהב דג נא ניתן למצוא כאן שפע של דגים מבושלים, למשל דגים צלויים או מנת אורז עם מאכלי ים.
    ניפרד מחוף הים ונפנה להרים, אל נארה, בירת הקבע הראשונה של יפן, שנוסדה בשנת 710 לספירה (מרחק הנסיעה: כ-100 ק"מ, זמן הנסיעה: כשעה ו-20 דקות). בזכות עברה כבירתה הראשונה של יפן, העיר מציעה שפע של אתרים היסטוריים ובין היתר, מספר המקדשים העתיקים והגדולים ביותר ביפן. למשל, מקדש טודאיג'י (Todaiji) שהוא אחד המפורסמים ביפן ואחד החשובים ביותר בתולדותיה. האולם הראשי שלו הנו מבנה העץ הגדול ביותר בעולם. בבניין האדיר הזה נמצא פסל הברונזה הגדול ביותר של בודהא ביפן.
    נפגוש גם באיילים משמורת נארה (Nara Park) הסמוכה שמצפים לקבל שיקא סנבאיי (Shika Senbei) – קרקרים מיוחדים להאכלת האיילים. בשמורה חיים כמעט אלף ומאתיים איילים הנחשבים לשליחי האלים בדת השינטו (Shinto). הם הפכו לסמלה של העיר ואפילו הוכרו כאוצר טבע. נארה אף ידועה גם כמקום בו הופיע לראושנה תה יפני ירוק ובשל כך זהו המקום הנכון לחוות טקס תה יפני מסורתי של הכנת התה, הגשתו ושתייתו.
    חזרה למלון בקיוטו.
    לינה בקיוטו.

  • האקונה (Hakone), טיול ביפן
    יום 6

    חוויית השהייה במלון ליד מעיינות חמים

    לאחר צ'ק-אאוט, נפגש עם המדריך ונגיע לתחנת רכבת של קיוטו.
    נסע ברכבת קליע לתחנת Odawara (מרחק הנסיעה: כ-380 ק"מ, זמן הנסיעה: כשעה ו-30 דקות).
    נמשיך למלון השוכן באזור מעיינות חמים בהאקונה (Hakone).
    לינה בהאקונה.

  • הר פוג
    יום 7

    הר פוג'י (Fuji) ובקאוואגוצ'יקו (Kawaguchiko)

    יום סיורים בסביבת ההר פוג'י – אזור "חמשת האגמים של פוג'י" (Fuji Five Lake) השוכן במרגלות הצפוניים של הר פוג'י, בגובה של כאלף מטר מעל פני הים. באזור נמצאים האגמים קאוואגוצ'יקו (Kawaguchiko), סאיקו (Saiko), יאמאנאקאקו (Yamanakako) ומוטוסוקו (Yamanakako). זאת אחת הנקודות הטובות ביותר לתצפית על הר פוג'י מקרוב ונקודת זינוק טובה לטיפוס על ההר. נצא מהגדה המזרחית של אגם קאוואגוצ'יקו ונעלה ברכבל קאצ'י-קאצ'י (Kachi Kachi) לגובה 400 מטר, למצפור ליד פסגת הר טנג'ו (Mount Tenjo). מכאן יש תצפית פנורמית על האגם שמתחתנו ועל הר פוג'י. התחנה הבאה באזור חמשת האגמים היא הכפר סאיקו איאשי-נו סאטו ננבה (Saiko Iyashi-no Sato Nenba Village) – מוזיאון פתוח תחת כיפת שמיים ובו בתים מסרותיים עם גגות סכך. זהו מסע במנהרת הזמן אל יפן הכפרית והמסורתית שבמהלכו נבקר בבתי אוכל ובחנויות המציגות לראווה מלאכות יד ומאכלים מסורתיים וגם נלבש בגדים יפניים מסורתיים או שריון סמוראי. זו הזמנות יוצאת דופן לתמונות בלתי נשכחות בתלבושת יפנית על רקע הכפר והר פוג'י המרהיב ביופיו.
    ללינה נשוב למלון האקונה.

  • אווקודני (Owakudani)
    יום 8

    אווקודני (Owakudani), להתראות יפן

    צ'ק-אאוט מהמלון, סיור קצר באזור האקון.
    אווקודני (Owakudani) הוא האזור סביב מכתש שנוצר במהלך ההתפרצות האחרונה של הר האקונה לפני כ-3000 שנה. כיום, חלק גדול מהאזור הוא אזור געשי פעיל, בו ניתן לחוות אדי גופרית, מעיינות חמים ונהרות חמים. בנוסף, אווקודני מציע תצפית טובה על הר פוג'י בימים בהירים. ביצים שבושלו בבריכות המעיינות החמים של אווקודאני עם קליפותיהן מושחרות על ידי הגופרית מוצעות למכירה בחנויות באזור, ואכילה אחת אמורה להאריך חיים בשבע שנים.
    שביל הליכה קצר מוביל מתחנת החבלים אל האזור הוולקני אל מספר פתחי קיטור ובריכות מבעבעות. ההליכה אורכת כ-30 דקות בסך הכל.
    העברה לנמל התעופה של טוקיו לקראת הטיסה הביתה (מרחק הנסיעה: כ-130 ק"מ, זמן הנסיעה: כשעתים וחצי).

    להתראות יפן המדהימה!

חבילת הטיול כוללת

  • חבילת הטיול הפרטי ליפן 7 לילות כוללת
    • לינה: 7 לילות כמתואר להלן (ניתן לשדרג למלונות 5*) ובכפוף לזמינות החדרים בפועל בעת ביצוע הזמנת הטיול:
      • 2 לילות בטוקיו במלון 4* Keio Plaza Hotel Tokyo או דומה.
      • 3 לילות בקיוטו במלון 4* THE HOTEL HIGASHIYAMA by Kyoto Tokyu Hotel או דומה.
      • 2 לילות במלון עם בריכות מעיינות חמים באזור ההר פוג'י.
    • כלכלה: ארוחות בוקר בבתי המלון ע"פ התוכנית.
    •  תחבורה:
      • העברות מ/אל שדות התעופה ע"פ התכנית.
      • סיורים ברכב פרטי/מיניוואן/מיניבוס ממוזג עם נהג (בהתאם לגודל הקבוצה) ע"פ התוכנית.
      • מוניות מוזמנות להעברות מהמלון לתחנות הרכבת.
      • כרטיסים לרכבות ע"פ התוכנית במחלקת תיירים (ניתן לשדרג לקרון Green Car.
    • מדריכים דוברי אנגלית בהתאם לתוכנית.
    • אתרים ופעילויות בתשלום אשר כלולים בחבילת הטיול כמפורט בסעיף "אתרים ופעילויות הכלולים במחיר הטיול" (למעט הימים בהם המוזיאונים סגורים מכל סיבה שהיא).
    • מים מינרליים ברכב.
    • דמי רישום וטיפול.
    המחיר אינו כולל
    • כרטיסים לטיסות בינלאומיות.
    • ביטוח נסיעות אישי, בריאות ומטען.
    • כניסות מוקדמות ו/או מאוחרות לבתי המלון.
    • אתרים, אטרקציות, פעילויות ושירותים אשר לא כלולים בחבילת הטיול.
    • הוצאות בעלות אופי אישי (משקאות, מזכרות וכו').
    • תשר למלווים כראות עיניכם.

מחירים ותנאים

מחירים ותנאים

אנחנו מאמינים כי הטיולים מבית אותנטיקו מתאימים לכל מי שמחפש חוויית טיול ייחודית, איכותית ובמחיר הוגן ומזמינים אתכם להצטרף אל חוג החברים והלקוחות של אותנטיקו!

מחיר חבילת הטיול לאדם בחדר זוגי בקבוצה פרטית בהתאם למספר המטיילים בקבוצה סגורה

טיול ליפן במסלול היכרות - 7 לילות | טיול פרטי ביפן מבית אותנטיקו
*המחירים משוערים ועשויים להשתנות בהתאם למועדי הטיול.
הרכב הקבוצה הפרטית2
מטיילים
3
מטיילים
4-5
מטיילים
6-7
מטיילים
8-9
מטיילים
10-11
מטיילים
12-13
מטיילים
תוספת
ליחיד/ה בחדר
מחיר חבילת טיול5.820$ לאדם5.100$ לאדם4.410$ לאדם3.900$ לאדם3.400$ לאדם3.360$ לאדם3.240 לאדם800$ לאדם

תנאי תשלום:

התשלומים בש"ח יתבצעו לפי שער המכירה להעברות והמחאות האחרון ביום העסקים שקדם למועד כל תשלום. התשלום בגין המקדמה בסך של 10% ממחיר הטיול לאדם ישולם בתשלום אחד באמצעות כרטיס אשראי או העברה בנקאית במעמד ההרשמה. יתרת הסכום תשולם בהתאם לתנאי התשלום אשר יפורטו למטייל במעמד ההצעה וההרשמה לטיול, אך מלוא התשלום בגין הטיול ישולם בכל מקרה לא יאוחר מ-40 ימים לפני מועד היציאה לטיול. אנו מכבדים כרטיסי אשראי מסוג ויזה, מאסטרקארד ודיינרס.

מדיניות הביטולים:
הנוסח במלא של 'תנאים כלליים לטיולים' לרבות סעיף תנאי הביטול מפורט בדף ייעודי הזמין אונליין בכתובת: https://authentico.co.il/terms
הודעת הביטול תעשה בהודעה בכתב בלבד. מועד הביטול יוגדר לפי מועד מסירת ההודעה. החזר התשלום יתבצע במטבע בו שילם המבטל (למשלמים בכרטיס אשראי ביטול העסקה מול חברת האשראי).
בהודעת ביטול עד ל 30 ימי עסקים לפני מועד היציאה – יחוייב המטייל בדמי ביטול בסך 15% ממחיר הטיול
החל מ 29 ימי עסקים ועד 15 ימי עסקים לפני מועד היציאה – יחוייב המטייל בדמי ביטול בסך 25% ממחיר הטיול.
החל מ 14 ימי עסקים ועד 8 ימי עסקים לפני מועד היציאה – יחוייב המטייל בדמי ביטול בסך 50% ממחיר הטיול.
החל מ 7 ימי עסקים ועד 48 שעות לפני מועד היציאה – יחוייב המטייל בדמי ביטול בסך 75% ממחיר הטיול.
פחות מ 48 שעות (2 ימי עבודה) – יחוייב המטייל בדמי ביטול מלאים של מחיר הטיול.
ימי עסקים – ימים א'- ה' (לא כולל חגים).
בקבוצות פרטיות סגורות, בנוסף לדמי הביטול המפוטרים לעיל ואשר יחולו על המבטלים, יש לקחת בחשבון את השינוי במחיר חבילת הטיול לאדם הנובע משינוי במספר המטיילים בקבוצה לאור ביטול ההשתתפות של חלק מהטיילים.
כמו כן יחויב המטייל בדמי ביטול שגובות חברות התעופה ו/או חברות הרכבות בגין ביטול הכרטיסים לטיסות הבינלאומיות ו/או לטיסות הפנים ו/או לנסיעות ברכבת זאת בנוסף לדמי הביטול המפורטים להלן.
אין החזר בגין שירותים או חלקי שירותים הכלולים בחבילת הטיול שלא נוצלו במהלך הטיול.

אתרים ופעילויות הכלולים במחיר הטיול ליפן 7 לילות

אתרים ופעילויות הכלולים במחיר הטיול ליפן 7 לילות

אתרים וחוויות בתשלום הכלולים במחיר חבילת הטיול.

  • הגן הלאומי שינג'וקו גיואן (Gyoen National Garden), טוקיו
  • טירת אוסאקה (Osaka Castle)
  • אקווריום קאיוקן (Aquarium Kaiyukan), אוסקה
  • מקדש קינקאקוג'י (Kinkakuji), קיוטו
  • מקדש ריואנג'י (Ryoanji), קיוטו
  • טירת ניג'ו (Nijo Castle), קיוטו
  • מקדש Sanjūsangen-dō
  • טקס תה יפני מסורתי, נארה
  • מקדש טודאיג'י (Todaiji), נארה
  • כפר סאיקו איאשי-נו סאטו ננבה (Saiko Iyashi-no Sato Nenba Village)
  • חוויית לבישת בגדים יפניים מסורתיים או שריון סמוראי
  • רכבל קאצ'י-קאצ'י (Kachi Kachi) לתצפית על פוג'י
  • Owakudani valley walking pass

מפת יעדי הטיול ליפן - 7 לילות

מפת יעדי הטיול ליפן - 7 לילות

סיפורי לקוחות

לקוחות אותנטיקו מספרים על הטיולים ביפן

טיולים נוספים ביפן מבית אותנטיקו™