חיפוש טיול למעלה

טיולי פרטי מודרך באזרבייג'ן, כולל טיסה פנימית לגנג'ה | 8 ימים Copy

  • טיול פרטי מודרך מ-2 מטיילים ומעלה

  • הדרכה באנגלית או בשפה זרה אחרת

  • טיסת פנים מבאקו לגנג'ה – כלול

  • חוויה קולינרית

  • מ-1.295$ לאדם בהרכב של 4 נוסעים (ללא טיסות בינלאומיות)

בטיול זה אתם יוצאים לגלות את אזרבייג'ן ששימשה תחנת ביניים משמעותית בדרך המשי המפורסמת. ארץ קדומה זו מבטיחה אטרקציות נפלאות רבות וקסומות, כמו ציורי קיר מתקופת הברונזה, מסגדים מימי הביניים, שטיחים מפורסמים, תרבות עשירה, מטבח מענג חך ונופים מקסימים. זה הזמן לבקר באזרבייג'ן, להנות מאותנטיות, מחוויות ראשוניות וממפגשים אנושיים מרגשים ומזמינים.

זהו טיול פרטי מבית אותנטיקו בהובלת מדריכים מקומיים דוברי אנגלית (שפות אחרות ע"פ ההזמנה מיוחדת ובכפוף לזמינות) המתוכנן והמאורגן לכל פרטיו, והמאפשר לכם לחוות חווית טיול איכותית בקבוצה פרטית סגורה. הטיול מתקיים בשילוב של נסיעות ברכב פרטי/מיניוואן/מיניבוס/אוטובוס ממוזג עם נהג (בהתאם לגודל הקבוצה) והליכות רגליות ביעדי הסיורים ומתאים לקבוצות סגורות מ- 2 מטיילים ומעלה. מסלול זה מתבסס על לוח הטיסות הישירות של חברת התעופה Azerbaijan Airlines הידוע היום. ניתן להתאים את התכנית לטיסות אחרות בהתאם לבחירת הנוסעים. יתכנו שינויים במסלול המוצע בכפוף לשינויים בלוח הטיסות של חברת התעופה, על פי מיטב שיקולי המדריך בשטח, עקב תנאי מזג האוויר בפועל ו/או תנאי השטח ו/או דרישות השלטונות המקומיים.

אותנטיקו הנה השותפה הרשמית של הרשת הבינלאומית ™Best Eurasian Hotels בישראל.
אותנטיקו
מחוייבת לפעול בהגינות מול ציבור הצרכנים והינה בעלת תו אמון הציבור אשר מסמן לצרכנים עם מי כדאי לעשות עסקים.

  • באקו בלילה, אזרבייג
    יום 1

    שלום באקו

    נטוס ישירות לבאקו (Baku) – בירת אזרבייג'ן, ננחת בשעות הערב/בשועת בלילה של היום השני. מפגש עם המדריך והעברה למלון ללינה.

  • באקו, אזרבייג
    יום 2

    סיור בבאקו

    אחרי ארוחת בוקר נתחיל בסיור בבירה המקסימה של אזרבייג'אן באקו, אשר נבנתה סביב מפרץ בים הכספי. באקו מעניקה חוויה מערבית קוסמופוליטית עם ניחוחות מענגים של המזרח. נתחיל את הטיול בביקור בשדרת הזיכרון 'Shehidler Khiyabany', מקום ממנו נצפה נוף פנורמי נהדר על העיר. נמשיך אל באקו החדשה ונתרשם מהמבנים שקמו במאות ה-XIX- XX: רחוב ניזמי (Nizami), כיכר המזרקה (Fountain Square), אנדרטת חכים ג'מאל א-דין נזאמי, רחוב ראסול-זאדה. נבקר במוזיאון הלאומי להיסטוריה של אזרבייג'ן (National Museum of History of Azerbaijan) ונצא לשייט (נמשך כ-30 דקות) בסירת תיירים בים הכספי לאורך קו החוף (בכפוף לתנאי מזג האוויר). נמשיך אל החלק ההיסטורי של באקו, המזמן חוויות הסיור בין דפי הספר 'אלף לילה ולילה'. נסייר בעיר העתיקה "Icheri Sheher" המוקפת חומה מימי הביניים, נבקר בארמון שירוואנשה (Palace of the Shirvanshahs), בקראוונסראי עתיק, נתפעל ממגדל העלמה (Maiden Tower) שהנו אחד מסמלי העיר ונגיע לכיכר השוק המלאה בדוחני מזכרות וחניות ססגוניות. בדצמבר 2000 נבחרה העיר העתיקה, יחד עם ארמון שירוואנשה ומגדל העלמה, להיות האתר הראשון באזרבייג'ן שהוכרז כאתר מורשת עולמית. נבקר במוזיאון השטיחים (Azerbaijan Carpet Museum). חזרה לבית המלון.

  • קרסניה סלובודה / Krasnaya Sloboda, אזרבייג
    יום 3

    באקו - קובה (Quba) - כפר חינליק (Xinaliq) - באקו

    ניפרד לעת עתה מבאקו ונסע לקובה (באזרית: Quba), עיר בצפון אזרבייג'ן, שמשמשת מזה זמן רב כמקום מושבה של קהילת יהודים הרריים הגדולה ביותר באזור. בדרכנו צפונה, נראה משמאלנו את הר חמש האצבעות – Besh Barmag Mountain, הקדוש לאזרים ומשמש מוקד עלייה לרגל לבקשות ניסים, ריפוי מחלות ועוד. עם הגעתנו לקובה נבקר בכפר קירמיזי קסבה (או ברוסית 'קרסניה סלובודה' / Krasnaya Sloboda) השוכן קרוב מאוד ליישוב הגדול קובה. הכפר נפרד מקובה בשנת 1742 וזהו מקום היישוב המרכזי של יהודי ההרים (יהודיים הרריים) באזרבייג'ן. עם נפילת ברית המועצות ב-1989 התגוררו בעיירה כ-18,000 תושבים, אך היום בשל עלייה לישראל והגירה למקומות אחרים האוכלוסייה היהודית קטנה עד כ-3500 איש. בתקופת בריה"מ הצליחו בני הקהילה לשמר את זהותם היהודית ובמקום נמצאים מספר בתי כנסת ומוסודת יהודיים ובשל כך לעתים מכנים את הכפר "ירושלים של הקווקז". נמשיך בנסיעה לכפר חינליק (Xinaliq) השוכן בגובה של 2100-2200 מטר מעל פני הים (הנסיעה לחינליק בכפוף לתנאי מזג אוויר). הכפר נמצא על גבעה מוריקה, מוקפת הרים מושלגים וערוצי נהרות זורמים. בכפר כמה עשרות בתים, המכילים כ-300 תושבים בלבד. חזרה לבאקו בשעות ערב מאוחרות.

    Baku – Quba – Baku (Approximate distance: 320 km)
    Quba – Xinaliq – Quba (Approximate distance: 100 km)

  • יום 4

    באקו - גנג'ה (Ganja) - האגם הכחול (Göygöl) - גנג'ה

    בשעות הבוקר נטוס בטיסת פנים אל גנג'ה (Ganja), העיר השנייה בגודלה באזרבייג'ן, הממוקמת בפאתי הרי הקווקז, על שפת נהר גיינדג'אי (יובל של נהר הקורה). עם הגעתנו לגנג'ה, נבקר במאוזוליאום של נזאמי אשר הוקם בשנת 1991 לזכרו של המשורר חכים ג'מאל א-דין נזאמי, נביט על קרוואן סאראי שנתשמר מימי הביניים ומסגד עבאס שאה הראשון – המסגד הגדול בעיר שנבנה בשנת 1606. נראה את 'בית הבקבוקים' המפורסם ונשמיך אל 'האגם הכחול' (Lake Göygöl), אגם ציורי אשר נוצר כתוצאה מרעידת האדמה שפקדה את האזור בשנת 1931. ללינה נשוב אל גנג'ה.

    Ganja – Lake Göygöl – Ganja (Approximate distance: 90 km)

  • ארמון הקיץ של החאנים משקי (Palace of Shaki Khans), אזרבייג
    יום 5

    גנג'ה - שקי (Sheki) - קיש (Kish) - גבלה (Gabala)

    אחרי ארוחת בוקר נסע אל שקי (Sheki), עיר שהוקמה במאה ה-8 לפנה"ס תחילה בשם סקסנה או סקה על שמו של העם סקי שהתגורר באזור. היסטוריה עשירה, נוף הררי מקסים, ומיקומה על דרך המשי ההיסטורית, מביאים אל שקי לא מעט תיירים. נסייר בעיר העתיקה, בשוק העירוני, נראה את מבצר העיר, נבקר באורחן דרכים – קאראוואן סאראי המפורסם של העיר וכיום בית מלון, בארמון הקיץ של החאנים משקי (Palace of Sheki Khans), יצירת מופת אדריכלית ותרבותית מהמאה ה-18 שנכלל יחד עם העיר העתיקה של שקי ברשימת אתרי המורשת התרבותית של אונסק"ו. ארוחת צהריים בביתה של משפחה מקומית (בחבילת פרימיום בלבד). נמשיך אל הכפר הציורי קיש (Kish) לביקור במתחם כנסיית קיש העתיקה שבזמנים שונים תפקדה ככנסייה האפוסטולית באבלניה הקווקזית, ככנסייה בתוך הכנסייה הגאורגית האורתודוקסית ומאוחר יותר כמו הכנסייה האפוסטולית הארמנית. לעת ערב נגיע לעיר גבלה (Gabala) ללינה.

    Ganja – Sheki – Kish – Gabala (Approximate distance: 250 km)

  • כפר Lahij , אזרבייג
    יום 6

    גבלה - כפר Lahidj - שאמאחי (Shamakhi) - באקו

    מ-גבלה נסע אל כפר Lahidj השוכן במורדות הדרומיים-מערביים של רכס הקווקז הגדול, במחוז Ismayilly. זהו כפר של בעלי מלאכה, אורגי שטיחים ובעיקר חרשי נחושת וכדאי מאוד לבקר בסדנאות האמנים המקומיים. הבתים והרחובות בכפר אותנטי זה הממוקם במיקום מרתק בצפון מזרח אזרביג`אן, נשתמרו באופן יוצא מהכלל ומעניקים חווית היכרות עם החיים המסורתיים. לאחר הביקור ב-Lahidj נמשיך אל שאמאחי (Shamakhi), עיר ההמתוארכת למאה החמישית לפני הספירה שהייתה בירתה של ממלכת שירוואן ההיסטורית. בשאמאחי נבקר במסגד ג'ומה (Juma Mosque), במאוזוליאום 'שבע כיפות' (Yeddi Gumbaz mausoleum) ובבית קברות משפחתי של שושלת שירוואנשה. אנו חוזרים לבאקו הבירה, בדרך נעבור באתר מעניין שעמו נקשרו אגדות וסיפורים מיסטיים רבים, קבר דירי באבא (Diri-Baba) – מאוזוליאום דו-קומתי הממוקם בפאתי יישוב Maraza. לינה בבאקו.

    Gabala – Lahidj – Shamakhi – Maraza – Baku (Approximate distance: 260 km)

  • מקדש האש Ateshgah, אזרבייג
    יום 7

    באקו - גובוסטאן - חצי האי אבשרון - באקו

    נצא את באקו ונשים את פעמנו אל שמורת גובוסטאן (באזרית "שמורת ארץ הואדיות"). השמורה נמצאת כ-60 ק"מ דרומית-מערבית לבאקו ושוכנת באזור סלעי בעל אקלים חצי-מדברי. השמורה נודעת בפטרוגליפים הרבים שנותרו בה מתקופת האבן ולאחריה. בשמורה יש מספר גדול של הרי געש של בוץ, וההערכה היא כי מתוך 700 הקיימים בעולם, 300 נמצאים במזרח אזרבייג'ן. אלה הם תלים הנמצאים כ-10 ק"מ דרומית לאזור הפטרוגליפים, הפולטים בוץ מבעבע וגז. בשנת 2007 הכריז ארגון אונסק"ו על שטח של 5,370 דונם בשמורה כאתר מורשת עולמית. נמשיך אל חצי האי אבשרון (Absheron Peninsula) השוכן לחופו המערבי של הים הכספי, לביקור באתר של מקדש האש Ateshgah of Baku שכן אזרבייג'ן ידועה ביו היתר כ"ארץ האש הקדושה", והייתה למרכז של זורואסטריזם (דת פרסית עתיקה) ומשכה אליה 'עובדי אש' מכל קצות העולם. נמשיך אל Yanar Dag או "הר האש" – גבעה שממוקמת במרכז חצי האי ונצפה במחזה יוצא דופן – אש תמידית הבוערת כתוצאה משריפת גז טבעי. עם שובנו לבאקו, נמשיך לביקור במרכז על שם הנשיא המנוח היידר אלייב (Heydar Aliyev Cultural Center) אשר נחנך בשנת 2012 על-ידי בנו, אילהם אלייב, שירש את הסמכות, התואר והכוח מאביו. מרכז התרבות, שמתנשא לגובה 80 מטרים ומשתרע על פני 57,000 מ"ר, מכיל מוזיאון, ספרייה ומרכז כנסים, הנו פרי יצירתה של אדריכלית-העל הגאונית, זאהה חדיד (במקום ייחודי זה אפשר לבקר במוזיאון המרכז והתערוכות המוצגות בו או בתצוגה מרשימה ויוצאת דופן  של רכבים קלסיים).
    ארוחת ערב במסעדה אותנטית בבאקו בליווי מופע פולקלור (בחבילת פרימיום בלבד), לינה בבאקו.

    Baku – Gobustan – Absheron Peninsula – Baku (Approximate distance: 140km)

     

  • באקו, אזרבייג
    יום 8

    להתראות אזרבייג'ן

    בהתאם לשעת ההמראה, העברה לנמל התעופה של באקו לקראת הטיסה הביתה.

חבילת הטיול כוללת

  • חבילת הטיול הפרטי של אותנטיקו כוללת
    • העברות מ/אל שדה התעופה.
    • כרטיסים לטיסת פנים מבאקו לגנג'ה.
    • לינות: סה"כ 7 לילות כמפורט בהצעה ובכפוף לזמינות החדרים בפועל.
    • מדריך מקומי דובר אנגלית ע"פ התכנית (שפות אחרות ע"פ ההזמנה מיוחדת, בתוספת תשלום ובכפוף לזמינות).
    • העברות ונסיעות ברכב פרטי/מיניוואן/מיניבוס/אוטובוס ממוזג עם נהג (בהתאם לגודל הקבוצה) ע"פ התכנית.
    • כלכלה: ארוחות בוקר במלונות ועוד 2 ארוחות במהלך הטיול (בחבילות פרימיום בלבד) ובתוך כך:
      • ארוחת צהריים בביתה של משפחה מקומית בשקי (בחבילת פרימיום בלבד).
      • ארוחת ערב במסעדה אותנטית בבאקו בליווי מופע פולקלור (בחבילת פרימיום בלבד).
    • דמי כניסה לאתרים בהם הכניסה כרוכה בתשלום ואשר כלולים בחבילת הטיול כמפורט בסעיף "אתרים הכלולים בתכנית" (למעט הימים בהם המוזיאונים סגורים).
    • מים מינרליים ברכב.
    • דמי רישום וטיפול.
    המחיר אינו כולל
    • כרטיסים לטיסות בינלאומיות.
    • אשרת כניסה לאזרבייג'ן – ניתן להנפיק אשרת כניסה אלקטרונית (e-Visa) במחיר של 30 דולר לאשרת כניסה.
    • ביטוח נסיעות אישי ומטען.
    • הוצאות בעלות אופי אישי (משקאות, מזכרות וכו').
    • כל מה שאינו כלול בתוכנית ובמחיר הטיול.

  • העיר העתיקה של באקו

    העיר העתיקה של באקו (אזרית İçeri şəhər – "העיר הפנימית") היא אתר מבוצר ומוקף חומה השוכן במרכז העיר באקו, בירת הרפובליקה של אזרבייג'ן והעיר הגדולה בה. בדצמבר 2000 נבחרה העיר העתיקה, יחד עם ארמון שירוואנשה ומגדל העלמה, להיות האתר הראשון באזרבייג'ן שהוכרז כאתר מורשת עולמית.

  • ארמון שירוואנשה (Palace of the Shirvanshahs)

    ארמון שירוואנשה (Şirvanşahlar sarayı) ממוקם בחלקה המערבי של העיר העתיקה, אורכו כ-100 מטר ורוחבו כ-50 מטר, והוא כעיר בתוך עיר. ב-1964 הוכרז המתחם כאתר שימור לאומי.

  • מגדל העלמה (Maiden Tower)

    מגדל העלמה הוא סימלה הידוע ביותר של באקו, והוא מופיע על שטרות ומטבעות של מאנאט אזרבייג'ני. המגדל ניצב בצידה הדרומי של העיר העתיקה, והוא היה חלק מקו הביצורים העתיק שלה, שאינו קיים עוד. המגדל עגול ונישא לגובה של 29.5 מטרים. קוטרו 17 מטרים והוא עשוי מאבן גיר מקומית.

  • המוזיאון הלאומי להיסטוריה של אזרבייג'ן

    המוזיאון הלאומי להיסטוריה של אזרבייג'ן הוא המוזיאון הגדול ביותר באזרבייג'אן, ממוקם בבאקו, באחוזתו לשעבר של Haji Zeynalabdin Taghiyev נדבן ואיל נפט אזרי ונוסד בשנת 1920.

  • מרכז היידר אלייב

    המרכז על שם הנשיא המנוח היידר אלייב (Heydar Aliyev Cultural Center) אשר נחנך בשנת 2012 על-ידי בנו, אילהם אלייב, שירש  את הסמכות, התואר והכוח מאביו. מרכז התרבות, שמתנשא לגובה 80 מטרים ומשתרע על פני 57,000 מ"ר, מכיל מוזיאון, ספרייה ומרכז כנסים, הנו פרי יצירתה של אדריכלית-העל הגאונית, זאהה חדיד. במקום ייחודי זה אפשר לבקר במוזיאון המרכז והתערוכות המוצגות בו או בתצוגה מרשימה ויוצאת דופן  של רכבים קלסיים.

  • מוזיאון השטיחים

    המוזיאון הוקם בשנת 1967 ומציג שטיחים אזריים מעוררי הערצה. אריגת שטיחים היא אמנות אזרית עתיקה ובאזורים המסורתיים בחורה צעירה עדיין נדרשת לארוג חמישה שטיחים על מנת שמשפחת החתן המיועד תוכל לבחון את יכולתיה.

  • שמורת גובוסטאן

    השמורה נמצאת כ-60 ק"מ דרומית-מערבית לבאקו ושוכנת באזור סלעי בעל אקלים חצי-מדברי. השמורה נודעת בפטרוגליפים הרבים שנותרו בה מתקופת האבן ולאחריה, כמו כן, בשמורה יש מספר גדול של הרי געש של בוץ.

  • מקדש האש Ateshgah of Baku

    מקדש האש (Ateşgah temple) שנבנה על מצבורי גז טבעיים שיצרו אש תמידית שבוערת במרכזו. המקום הוקם על ידי מאמינים מדת הזורואסטריאנס במאה ה-6 לספירה, ושימש אתר עלייה לרגל במשך מאות שנים.

  • Yanar Dag או "הר האש"

    גבעה שממוקמת במרכז חצי האי אבשרון ולמרגולתיה בוערת אש תמידית כתוצאה משריפת גז טבע.

  • קירמיזי קסבה / Krasnaya Sloboda

    כפר קירמיזי קסבה (או ברוסית 'קרסניה סלובודה' / Krasnaya Sloboda) השוכן קרוב מאוד ליישוב הגדול קובה. הכפר נפרד מקובה בשנת 1742 וזהו מקום היישוב המרכזי של יהודי ההרים (יהודיים הרריים) באזרבייג'ן. עם נפילת ברית המועצות ב-1989 התגוררו בעיירה כ-18,000 תושבים, אך היום בשל עלייה לישראל והגירה למקומות אחרים האוכלוסייה היהודית קטנה עד כ-3500 איש.

  • המאוזוליאום של נזאמי, גנג'ה (Ganja)

    מאוזוליאום של נזאמי אשר הוקם בשנת 1991 לזכרו של המשורר חכים ג'מאל א-דין נזאמי.

  • שקי (Sheki) ואתריה

    העיר העתיקה, מבצר העיר, קאראוואן סאראי המפורסם של העיר וכיום בית מלון, ארמון הקיץ של החאנים משקי (Palace of Sheki Khans).

  • כנסיית קיש (Church of Kish)

    כנסיה עתיקה שבזמנים שונים תפקדה ככנסייה האפוסטולית באבלניה הקווקזית, ככנסייה בתוך הכנסייה הגאורגית האורתודוקסית ומאוחר יותר כמו הכנסייה האפוסטולית הארמנית

  • כפר Lahidj

    כפר השוכן במורדות הדרומיים-מערביים של רכס הקווקז הגדול, במחוז Ismayilly.

  • שאמאחי (Shamakhi) ואתריה

    מסגד ג'ומה (Juma Mosque), מאוזוליאום 'שבע כיפות' (Yeddi Gumbaz mausoleum), בית קברות משפחתי של שושלת שירוואנשה.

  • קבר דירי באבא (Diri-Baba)

    מאוזוליאום דו-קומתי הממוקם בפאתי יישוב Maraza.

https://goo.gl/QL977D

סיפורי לקוחות

לקוחות אותנטיקו מספרים

PDF

עוד טיולים פרטיים באזרבייג'ן מבית אותנטיקו