חיפוש הכתבות לפי תחומי עניין
חיפוש טיול למעלה

אטרקציות חובה בדרום אפריקה

צוות אותנטיקו | 04.07.2017

דרום אפריקה היא מדינה הנמצאת בקצה הדרומי של יבשת אפריקה. ברור שבטיול קצר של שבועיים לא ניתן לבקר בכל המדינה הגדולה הזו, ולכן חשוב להיות ממוקדים ולסמן מראש את המקומות שכל מי שדורך במדינה מוכרח לבקר בהם, כמו למשל חמש האטרקציות הבאות:

כף התקווה הטובה – נופים עוצרי נשימה

כף התקווה הטובה היא אחד ממקומות התיירות המומלצים ביותר בעולם כולו. רבים מחשיבים אותה לנקודת המפגש בין האוקיינוס ההודי לאוקיינוס האטלנטי, על אף שמפגש זה מתקיים בכלל בכף אגוליאש, במרחק של 150 ק"מ משם. זה ממש לא מפריע לכף התקווה הטובה להיות אחד המקומות המתוירים ביותר ביבשת. מומלץ להגיע לשם וליהנות מהמראה המדהים של הצוק הסלעי שמזדקר לתוך האוקיינוס האטלנטי וגם ליהנות מהדרך היפה מקייפטאון ובחזרה. שמרו טוב על התיקים והחפצים שלכם מפני הבבונים החצופים שגרים שם.

מתי בפעם האחרונה ראיתם לוויתן מקרוב?

אם אתם מטיילים בחודשים יולי עד נובמבר, התמזל מזלכם, כי זו העונה המתאימה ביותר לשייט צפייה בלוויתנים. השייט יוצא מהעיר הרמנוס ומאפשר צפייה מקרוב בלוויתנים מסוג southren right. השייט הוא אחת החוויות המיוחדות ביותר שאדם יכול לחוות. חלק מהלוויתנים שוחים בקרבת החוף, כך שניתן לצפות בהם מראש הצוק. שאר הלוויתנים מתעמלים במפרץ נותנים את ההצגה הטובה ביותר בעיר לצופים הנרגשים.

המסעדה המומלצת ביותר בדרום אפריקה

בשר הוא מרכיב עיקרי בחיי הדרום אפריקאים ותופתעו לגלות שמחירי הבשר שם נמוכים יותר ממחירי הירקות. אבל אל תתנו לנתון הזה לבלבל אתכם, האיכות של הבשר אינה נפגעת בשל המחיר הנמוך, נהפוך הוא. ניתן להשיג שם בשר איכותי ביותר, כזה שמוכר לנו יותר וגם כזה שמוכר לנו פחות, כמו בשר אנטילופה. יען ואיילת בר. לא חסרות מסעדות טובות בדרום אפריקה, אבל אם אתם מחפשים חוויה ייחודית, אל תפספסו את מסעדת Nelson's Eye שנמצאת במרכז קייפטאון ומדורגת במקום הראשון בעיר באתר Tripadvisor. המחירים שם לא זולים, אבל ניתן למצוא מגוון רחב של פירות ים, גריל אמריקאי, סטייקים וכמובן מזון אפריקני אותנטי.‬‬‬‬‬

ה-Highlight של הטיול: ספארי פרטי

כשחושבים "אפריקה" חושבים טבע פראי ומיד קופצות לראש חיות פרא שונות ומרתקות. ואכן, אם לא ביקרתם בשמורה של חיות בר, לא ביקרתם בדרום אפריקה. אז תתכוננו לחוות את אחת החוויות המטורפות ביותר שתחוו בחייכם, כי הספארי מחכה לכם במלוא הדרו. אחרי ארוחת צהריים מפנקת ואקסלוסיבית בשם לימפופו,תעלו על רכבים פתוחים עם רנג'רים מקומיים ותצאו לספארי הפתוח לחפש את חיות הבר המסתתרות. זה תמיד מרגש מחדש לצפות בבאפלו, פיל או ג'ירפה במקומם הטבעי. גם את הלילה תעבירו בספארי הפרטי ותוכלו להתחבר לטבע עד הסוף.

כי אי-אפשר בלי שופינג

מעבר לנופים המדהימים, לתרבות המקומית ולחיות הפרא, יש בדרום אפריקה גם לא מעט היבטים עירוניים, וכדי לגוון מעט את הטיול, לחזור טיפה לנופים האורבניים שאנחנו רגילים אליהם וגם כדי לא לחזור בידיים ריקות לארץ, מומלץ לפחות פעם אחת במהלך הטיול לבקר באתר קניות. מרכז הבילויים של קייפטאון הוא המקום המושלם לזה. האזור התוסס רווי באטרקציות, חנויות, מסעדות והופעות רחוב שיחברו אתכם לציוויליזציה.
אז אחרי שטעמתם את הבשר הטעים ביותר, צילמתם תמונות במקומות עוצרי נשימה, עשיתם קניות, ביליתם עם המקומיים ואפילו צפיתם בלווייתנים מקרוב, אפשר להגיד שסימנתם וי על כל האטרקציות המומלצות ביותר בדרום אפריקה. מתקשים להרכיב טיול? מוזמנים להזמין דרכנו טיול פרטי ועצמאי מודרך לדרום אפריקה ולחוות חוויה של פעם בחיים.

חיפוש הכתבות לפי תחומי עניין