חיפוש הכתבות לפי תחומי עניין
חיפוש טיול למעלה

טיול פרטי למוסקבה – טיול בראש שקט

צוות אותנטיקו | 17.06.2018

מוסקבה היא אחד מיעדי התיירות האטרקטיביים באירופה. היא העיר הגדולה באירופה ואחת הערים הגדולות ביותר בעולם (תשיעית למעשה). היא עברה מלחמות ומהפכות, תושביה חוו תקופות קשות ונהנו מתקופות זוהר. היא גם עיר הבירה של רוסיה וגם המרכז הפיננסי, התרבותי והמדעי שלה. יש בה כל כך הרבה לראות, שגם אם אי פעם חייתם במוסקבה ואתם רוצים לקפוץ לביקור יחד עם בן או בת הזוג, הילדים או החברים ולחלוק את יופיה, עדיין אפשר ללכת לאיבוד.

אם רוצים לבקר בה יומיים, שלושה או ארבעה ימים רק כדי "לשטוף את העיניים", טוב תעשו אם תארגנו לעצמכם טיול פרטי במוסקבה. כך תהיו בטוחים שהזמן ינוצל כראוי, תוכלו להחליט לאן ללכת, איפה לבקר ואיזה סדר יום יתאים לכם. תבנו את מסלול הטיול בהתאם לדרישות, תקבלו מדריך מקצועי ומיומן שידאג לכל הפרטים, לליווי, להסברים וכו', ובעיקר תוכלו לטייל בראש שקט ורק ליהנות מבלי להתרוצץ, לדאוג ולארגן.

שאלות נפוצות על טיולים פרטיים למוסקבה

כדאי לי להזמין טיול פרטי למוסקבה גם אם נשהה בה רק יומיים או שלושה?

התשובה היא כן. דווקא בביקור קצר במוסקבה מומלץ להזמין טיול פרטי ומודרך כי רק כך תיהנו מטיול אופטימלי וניצול יעיל של הזמן הקצר שעומד לרשותכם.

מה אפשר לראות במוסקבה ביומיים?

טיול פרטי למוסקבה יותאם באופן אישי ומדויק לצרכיכם ולתחומי העניין שלכם, וכך תובלו לבחור אם להתמקד במוזיאונים, באתרים היסטוריים או במרכזי הקניות. אלה כמה מאתרי החובה במוסקבה:

  • הכיכר האדומה – כל ביקור במוסקבה לא יהיה שלם בלי גיחה לכיכר האדומה, הכיפות הצבעוניות המפורסמות וחומות הקרמלין, שאין אדם בעולם שאינו מכיר אותה מתמונה כזו או אחרת או מסרט. כיכר שכל מבקריה יסכימו שהיא מרהיבה, בעלת ניחוח רומנטי וקסם אירופאי ואף השפעות אסייאתיות.
    הכיכר האדומה החלה את דרכה ככיכר שוק ועם הזמן הפכה ל"כיכר היפה" ואז ל"כיכר האדומה". היא נקראת כך גם בגלל הגוון האדמדם שהמבנים מקבלים לקראת ערב בגלל הזווית המסוימת של קרני השמש. כיום היא משמשת לאירועים גדולים כמו מצעדים צבאיים, פסטיבלים, קונצרטים וכדומה. בחורף היא הופכת למגרש החלקה על הקרח שיכול להכיל כ-500 מחליקים.
  • לא נשכח גם את חומות הקרמלין ומכוניות השרד שיוצאות ובאות דרך הכיכר האדומה והמסתורין שאופף את מה שנמצא מאחורי חומות אלו. ועדיין, לא ציינו את כל מה שאפשר לראות ולהתרשם מכיכר אחת אדומה.
  • אם אתם אוהבי אמנות, אי אפשר לבקר במוסקבה מבלי לבקר בגלריית טרטיאקוב שהיא הגלריה הלאומית לאמנות רוסית.
  • אם אתם אוהבי וודקה, אל תוותרו על סיור במוזיאון לתולדות הוודקה הרוסית.
  • ולנקודה היהודית – כשמטיילים במוסקבה בטיול פרטי והכול מאורגן בצורה מקצועית, זורמת ויעילה יש זמן לבקר גם במוזיאון היהדות והסובלנות. ואם בסובלנות עסקינן אז לא לוותר על ביקור ב"פוקלונאיה גורה", הוא בית הכנסת לזכר השואה שבמוסקבה, שבו ניתן לראות בית כנסת, מסגד וכנסיה שמה שמאחד אותם היא מלחמת העולם השנייה, ולהבין שבני כל הדתות נפלו במלחמה העולמית הזאת וכולם הם בני אדם. מסר חשוב שבמוסקבה ניתן למצוא אותו "חקוק בסלע" ובמבנים.

אז אם אתם רוצים לנסוע לטיול לרוסיה, ארגנו לעצמכם טיול פרטי למוסקבה כדי לבקר בפעם הראשונה או לחזור אל אחת הערים היפות באירופה ובעולם.

למידע על הטיולים למוסקבה המאורגנים ומודרכים על ידי חברת אותנטיקו>>

חיפוש הכתבות לפי תחומי עניין