חיפוש הכתבות לפי תחומי עניין
חיפוש טיול למעלה

מה ההבדל בין טיול מאורגן לטיול פרטי מודרך?

צוות אותנטיקו | 28.12.2017

אתם רוצים לטייל במקום אקזוטי, מיוחד, חדש, כזה שמעולם לא הייתם בו ולא חשבתם שאי פעם תהיו, כמו למשל במדינה במזרח הרחוק, בדרום אמריקה או ביבשת אפריקה. אתם ניגשים לתכנון הטיול ומבינים שלטייל לבד זו לא ממש אופציה. יש כל-כך הרבה דברים לדאוג להם, כל-כך הרבה נושאים שחשוב לדעת ובעיקר נדרשים הרבה מאוד זמן והשקעה, כדי לזכות ולטייל באחד היעדים המיוחדים הללו.
אבל למה בעצם לשבור את הראש? היום יש אפשר להצטרף לטיול עצמאי או מאורגן בלווי מדריכים עוזרים לכם להגיע ממקום למקום וכך חוסכים לכם הרבה זמן על תכנון הטיול וארגונו וגם מלמדים אתכם דבר או שניים שאין סיכוי שהייתם לומדים לו הייתם מטיילים לבדכם.
בעבר, האופציה היחידה לטייל עם מדריך הייתה טיול מאורגן, אבל בשנים האחרונות נכנסה גם האפשרות לצאת לטיול פרטי מודרך. מה ההבדל ביניהם ומה עדיף? קראו וגלו.

טיול מאורגן: מהו ולמי הוא מתאים?

טיול מאורגן הוא טיול של קבוצה המתארגנת מראש בארץ ומורכבת מאנשים שאינם מכירים זה את זה. בדרך-כלל קהל היעד של הטיולים המאורגנים הוא אנשים שאינם דוברים אנגלית ושלא מצליחים להסתדר לבדם בארץ זרה. לעיתים אף מצטרפות לטיולים משפחות שאחד מילדיהם חוגג בר או בת מצווה. הפגישות מתבצעות מראש בארץ, לרוב פגישה אחת או שתיים לפני הטיסה, ואז כולם נפגשים עם המדריך בנתב"ג וטסים ביחד ליעד. במהלך כל הטיול הקבוצה נמצאת ביחד, וכולם מבקרים באותם מקומות, ישנים באותם מלונות ואוכלים באותן מסעדות. מדי פעם בפעם, בהחלטת המדריך, הקבוצה מקבלת זמן חופשי. בטיול מאורגן בדרך-כלל משלבים מספר יעדים.

הבשורה החדשה: טיול פרטי מודרך

טיול פרטי מודרך הוא שילוב בין טיול עצמאי לטיול מאורגן. מצד אחד מטיילים לבד, בקבוצה פרטית של שני אנשים או יותר, שבו כולם מכירים זה את זה ומגיעים ביחד כקבוצה, בלי שיצטרפו לטיול אנשים זרים. מצד שני, בשונה מטיול המאורגן, המשתתפים שותפים לתכנון הטיול עוד משלביו הראשונים, וניתנת להם האפשרות להתאים בהתאמה אישית את מסלול הטיול לפי תחומי העניין שלהם. עם זאת, שלא כמו בטיול עצמאי, הם אינם מנווטים בעצמם ולמעשה מתלווה אליהם מדריך שמקל עליהם את כל מהלך הטיול. המדריך מלווה אותם מרגע הנחיתה ועד שהם עולים חזרה למטוס, מסביר להם על כל אתר ואתר שהם מבקרים בו, מסייע להם בנסיעות, במקומות הלינה, בארוחות ובעצם חוסך מהם כל הסחת דעת שאינה קשורה להנאה מהטיול. טיול פרטי מודרך מתאים בעיקר לאנשים שמעוניינים לטייל בנוחות עם בני משפחה או חברים שהם נהנים בחברתם, להרחיב את הידע, וליהנות מחוויה איכותית מעמיקה וייחודית.

אנחנו באותנטיקו מציעים טיולים פרטיים מודרכים למגוון רחב מאוד של יעדים, המותאמים לצרכים הייחודיים של כל לקוח ולקוח. אנחנו מציעים סוגים שונים של טיולים, ליעדים שונים ומגוונים בעולם. בצורה הזו אנו מנגישים לכולם את כל העולם בקלות.

 

חיפוש הכתבות לפי תחומי עניין