חיפוש הכתבות לפי תחומי עניין
חיפוש טיול למעלה

רוסיה שלא הכרתם – מה לעשות בטיול פרטי ברוסיה?

צוות אותנטיקו | 04.05.2018

רוסיה היא המדינה הגדולה בעולם וללא ספק אחת היפות בין מדינות העולם. ברוסיה יש מגוון עצום של נהרות, אגמים ותעלות מים, יערות, הרים נישאים, וכמובן תרבות עשירה, מיטב אמנות העולם, ארכיטקטורה מגוונת וייחודית, אוכל טוב ושפע אלכוהול. טיול פרטי לרוסיה מאפשר להתוודע לתרבות ולהיסטוריה הייחודית של רוסיה ולפקוד הן את ערי הבירה המפוארות, מוסקבה וסנט פטרסבורג, והן את הכפרים הקטנים, והכול בקצב שלכם, בליווי צמוד והדרכה מקצועית של מדריכים מקומיים, הבקיאים בשפה, בתרבות ובהיסטוריה של אתרי התיירות ברוסיה.

אטרקציות מרכזיות ברוסיה

קצרה היריעה מלסקור את כל האטרקציות ואתרי התיירות המובילים במדינה עצומה זו, אבל ננסה להציג כמה מהן:

הכיכר האדומה במוסקבה – האטרקציה התיירותית המובילה במוסקבה, עיר הבירה השל רוסיה, ואחד האייקונים המפורסמים של העיר. לכיכר האדומה יש היסטוריה עשירה, והיא עברה שריפות, הפגנות, טקסי ניצחון ומה לא, וכיום היא אחת מאתרי המורשת של יונסקו וכמובן אתר חובה לתיירים ברוסיה.

מתחם הקרמלין במוסקבה – מתחם הקרמלין המרהיב ביופיו הוא רק אחד מ-20 "קרמלינים" ברוסיה, אבל המזוהה ביותר עם הבירה מוסקבה בפרט ועם רוסיה בכלל. לשעבר מקום מושבו של הצאר הרוסי וכיום של נשיא רוסיה, הקרמלין מורכב ממספר מוזיאונים, מבנים היסטוריים, כנסיות וארמונות, רובם פתוחים למבקרים.

למידע על אטרקציות נוספות למטיילים במוסקבה>>

מוזיאון ההרמיטאז' בסנט פטרסבורג – אחד מהמוזיאונים לאמנות הגדולים והטובים בעולם, המשתרע על שבעה בניינים ומכיל אוסף של ציורים, פסלים, מוצגים ארכיאולוגיים ועוד ממיטב תרבות העולם.

ארמון יקטרינה בפושקין (דרומית לסנט פטרסבורג) – לשעבר ארמון הקיץ של קיסרית רוסיה יקטרינה הגדולה, ארמון זה בנוי בסגנון בארוק רוסי והוא אחד המפוארים שבקרבת סנט פטרסבורג.

למידע נוסף על מסלולי טיול בסנט פטרסבורג>>

ערי "טבעת הזהב" – מספר ערים רוסיות עתיקות השוכנות מצפון-מזרח למוסקבה במעין מעגל או טבעת, ומכאן שמן. בקבוצת ערים זו נכללות כמה מהערים הקדושות ביותר לרוסיה בהן ולדימיר, סוזדל וסרגייב פוסאד, הכוללות כנסיות ומבנים ארכיטקטוניים מרשימים וכן להיחשף לחיי הכפר המסורתיים ברוסיה.

שיט על נהר הוולגה –"אימא וולגה" כפי שמכונה הנהר על ידי המקומיים, הנו סמל לאומי של רוסיה, מקור לגאווה לאומית ואטרקציה תיירותית מובילה בפני עצמה. שיט נהרות ברוסיה מאפשר לתיירים להתוודע לאזורים הכפריים והאותנטיים של רוסיה.

הדרך הכי נוחה לטייל ברוסיה – טיול פרטי

על אף יופייה ועושרה התרבותי, רוסיה לרוב אינה מככבת בין היעדים התיירותיים הפופולריים בעולם. אחת הסיבות לכך היא שרוסיה אינה נחשבת ליעד נוח למטייל העצמאי, בין היתר בשל גודלה העצום, קשיי השפה, העובדה שהייתה סגורה למערב במשך שנים רבות, ועוד דעות קדומות שחלקן מוצדקות וחלקן לא.
טיול פרטי ברוסיה משלב בין הקלות והנוחות של טיול מאורגן לבין הגמישות וההתאמה האישית של טיול עצמאי. מצד אחד, נחסכת מכם ההתארגנות על כל הכרוך בה – החל מתכנון מסלול הטיול ועד הזמנת כרטיסים לאטרקציות השונות – ואתם גם מרוויחים הדרכה מקצועית ומעשירה, ומצד שני, בטיול פרטי אין אותה נוקשות של טיול מאורגן; אתם בוחרים מראש את השותפים לטיול, את גודל הקבוצה ואת הרכבה, וגם את אופי הטיול, המסלול, האתרים והאטרקציות.
לכן, אם חלמתם תמיד לטייל ברוסיה אבל חששתם מארגון טיול עצמאי או מהצטרפות לטיול מאורגן, טיול פרטי ברוסיה יענה על כל דרישותיכם ויאפשר לכם להגשים את חלום הטיול ברוסיה בתנאי VIP אופטימליים.

חיפוש הכתבות לפי תחומי עניין