חיפוש הכתבות לפי תחומי עניין
חיפוש טיול למעלה

טיול פרטי לפורטוגל הוא בדיוק מה שאתם צריכים עכשיו

צוות אותנטיקו | 14.09.2018

אולי אלה החופים הזהובים, אולי המצוקים המרשימים ואולי אפילו השפה הפורטוגזית הרומנטית, הם אלו שגרמו לנו להתאהב בפורטוגל בכל פעם מחדש. קשה להצביע על דבר אחד שהופך את הביקור במדינה הזו לחוויה מרגשת ומעצימה, לכן ננסה להעביר לכם בקצרה את האווירה המיוחדת שלה, שתעשה לכם חשק לעזוב הכול ולצאת לטיול פרטי בפורטוגל.

למה טיול בפורטוגל הוא בדיוק מה שאתם צריכים?

אם אתם רוצים לצאת לחופשה אבל לא יודעים להחליט לאיזה סוג של חופשה, בטן-גב, טיולים רגליים, סביבה כפרית או עיר גדולה, כנראה שבפורטוגל תמצאו את כולם. בטיול בן שמונה ימים בפורטוגל תוכלו להספיק לבקר בעיר הבירה, בערים היסטוריות, בכפרים אותנטיים, בעמקים, נחלים, תעלות, חופים ואין-סוף אתרים מיוחדים נוספים.

בשנים האחרונות יש מגמת עלייה ברורה במספר התיירים שמגיעים לפורטוגל. למעשה בין שנת 2016 לשנת 2017 הייתה עלייה של כ-12% אחוזים במספר המבקרים ולא בכדי; תודו שהייתם שמחים לבלות במדינה שהמשקה המפורסם ביותר שלה הוא יין הפורט והמאכל הלאומי שלה הוא פסטל דה נטה, קינוח מבצק עלים וקרם פטיסייר. אבל לא רק החך שלכם ירוויח מטיול בפורטוגל, למעשה מדובר בחגיגה אמיתית לכל החושים.

טיול פרטי בפורטוגל ישדרג לכם את החוויה

אם אתם רגילים לטיולים קצרים בני 4-5 ימים בבירות אירופאיות, אתם ודאי רגילים לתכנן בעצמכם את לוחות הזמנים של הטיול. אבל כשמדובר בטיול מורכב באורך של 8-11 ימים המכיל מספר ערים ויעדים שונים, כדאי לתת את המושכות למדריך מקצועי שמכיר את המקום על בוריו ויכול לשחרר אתכם מהתכנונים המורכבים ולאפשר לכם פשוט להגיע וליהנות מהחוויה החד-פעמית.

בטיול VIP לפורטוגל, דואגים עבורכם לאמצעי תחבורה, להעברות משדה התעופה ואליו, להסברים מפורטים ומרתקים, ללוח זמנים חכם ונוח ולכניסה לאתרים שונים. בטיול פרטי אתם יכולים להניח את ה-Waze ואת Google translate בצד ולהתפנות לצילום תמונות, לצבירת חוויות ולהנאה אותנטית ואמיתית.

המקומות שאתם חייבים לבקר בהם בפורטוגל

יש לא מעט מקומות יפים ומיוחדים בפורטוגל שלכל מי שמגיע אליה כדאי לבקר בהם. אנחנו נמנה את אתרי החובה שלדעתנו אסור לכם לפספס. נתחיל מעיר הבירה, ליסבון, שהיא אחת הערים העתיקות בעולם, לצד לונדון, רומא ופריז. בשנת 1755 העיר נהרסה כליל בעקבות רעידת אדמה מסיבית, אך למרבה המזל היא התאוששה וחזרה לתחייה. החשמליות (trams) בנות 100 השנים, עדיין מקשטות את העיר ומסיעות את המקומיים ואת התיירים ממקום למקום ומהוות דוגמה למופת הנוסטלגית של העיר. אתרי החובה בעיר הם נקודת התצפית בפארק אדוארד השביעי, כיכר רוסיו, רחבת סאו דומינגס והכיכר היפה ביותר בליסבון, כיכר המסחר. ברובע בלן נמצאים מנזר ז'רונימוש, אנדרטת התגליות ומגדל בלן. אל תעזבו את בלן בלי לאכול פסטל דה נטה במגדנייה המפורסמת "Pastel de belem".

ואם כבר מגיעים לביקור בליסבון מומלץ מאוד לטייל גם סביב לה. במרחקי נסיעה קצרים עד סבירים מליסבון נמצאים האתרים המיוחדים של פורטוגל, בהם קאבו דה רוקה, הנקודה המערבית ביותר באירופה, עיירה סינטרה הנכללת ברשימת אתרי המורשת העולמית של אונסק”ו, אובידוש, עיירה ציורית מוקפת חומה, הידועה בתעשיית השוקולד שלה. לא רחוק ממנה נמצאת עיירת הקיץ נאזארה, שידועה בחופים יפהפיים ומצוקים נישאים ושומרת על צביונה ככפר דייגים קטן המוקף במסעדות דגים מצוינות.

ביער הלאומי בוסאקו, נמצא מלון פאלאס דו בוסאקו, מלון היסטורי מרשים ביופיו, המוקף בגנים, צמחים ובריכות דגים ואשר היה בעבר ארמונם של המלכים. מחוץ למתחם הארמון יש מסלולי הליכה נעימים. במרחק נסיעה אפשר להגיע לאויירו, המכונה "ונציה של פורטוגל" בזכות התעלות שמעטרות אותה.

עיר מרכזית נוספת בפורטוגל היא פורטו, שמגוון אפשרויות הטיול שם הוא עצום. בפורטו נמצאים בית המוסיקה שנחשב לבניין המוצלח ביותר של האדריכל רם קולהאס, נקודת תצפית יפה, תחנת הרכבת סאו בנטו שנמנית בין התחנות היפות בעולם, ארמון הבורסה הבנוי בסגנון נאו-קלאסי, כנסיית פרנצ'סקוס הקדוש וכמובן גם רובע ריביירה, שבתחילתו נמצאת העיר העתיקה ובסופו נהר הדואורו.

בין אתרי החובה הנוספים שיש לבקר בהם, תמצאו את עמק דואורו, שבו מיוצר יין; הכפר ההיסטורי טרנקוזו שנמצאים בו מצודה גדולה ורובע יהודי עתיק, כפר פורטגם הקרוב לגבול עם ספרד ובמרכזו נמצאים נחל זורם וגשר אבנים עתיק וגם כמובן, פסל ישו המלך המפורסם שנמצא על הגדה הדרומית של נהר הטז'ו ומהווה דגם מוקטן של הגרסה המקורית של הפסל בריו דה ז'ניירו.

כמו שהבנתם, לפורטוגל יש הרבה מה להציע וכדי להצליח לטעום מכל המקומות המדהימים האלה, חשוב להקדיש לטיול מעל לשבוע ולצאת לטיול פרטי עם מדריכים מקצועיים שידעו לקחת אתכם למקומות הנכונים, כי לפעמים זה מה שעושה את ההבדל בין "עוד חופשה נחמדה" לבין חופשה בלתי נשכחת.

חיפוש הכתבות לפי תחומי עניין